Spokoju i radosci!

Data: 2012-04-08 09:35:56
Autor: [He®Sk]
Spokoju i radosci!
z okazji Swiat Wielkanocnych zycze wszystkim bez wyjatku spokoju i
radosci. mam nadzieje, ze radosc bedzie autentyczna, a spokoj
niewymuszony. mam rowniez nadzieje, ze niektorzy z was nie zburza tego
spokoju 10 kwietnia i uszanuja pamiec tych, ktorzy zgineli 2 lata temu
pod smolenskiem. nie na krakowskim przedmiesciu.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-04-08 12:32:15
Autor: Grzegorz Z.
Spokoju i radosci!
"[He®Sk]" napisaù:

[...]

"Hieniu tu jest caùy czas, tylko dobrze siæ maskuje."

:))))

--
"Jak juý nie bædæ mogùa sobie sama nalaã tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjúcie na takà sytuacjæ" M.Czubaszek

Data: 2012-04-08 12:55:49
Autor: raff
Spokoju i radosci!
On Sun, 8 Apr 2012 12:32:15 +0200, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

"[He?Sk]" napisa³:

[...]

"Hieniu tu jest ca³y czas, tylko dobrze siê maskuje."

:))))

Hieniu to taki Niesiolowski - bis. Miedzy jednym pluciem a drugim
wyraza oburzenie skad tyle nienawisci.

R.

Data: 2012-04-09 06:53:00
Autor: stevep
Spokoju i radosci!
Dnia 08-04-2012 o 12:55:49 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisa³(a):

[...]

Straszne, w odró¿nieniu do takiej chodz±cej mi³o¶ci bli¼niego jak ty.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-04-09 08:58:04
Autor: [He®Sk]
Spokoju i radosci!
On Mon, 09 Apr 2012 06:53:00 +0200, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

> [...]

> wyraza oburzenie skad tyle nienawisci.
>
> R.
Straszne, w odró¿nieniu do takiej chodz±cej mi³o¶ci bli¼niego jak ty.

do takich rafalkow mozna czuc jedynie obrzydzenie i pogarde. nieudacznik zyciowy, wylysialy, tlusty stary kawaler. nie ma chlopina przyszlosci przed soba. pozostaje mu plucie.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-04-09 08:58:04
Autor: [He®Sk]
Spokoju i radosci!
On Sun, 08 Apr 2012 12:55:49 +0200, raff <patagonia13@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

>:))))

Hieniu to taki Niesiolowski - bis. Miedzy jednym pluciem a drugim

rafalku kochany, co slychac u takiego bogacza jak ty? wciaz wycierasz rekawy za biurkiem? co slychac u miecia?
dobrze wiesz, ze takich jak ty mam w glebokiej pogardzie.
czuj duch rafalku! trudno jest zyc na wlasna reke, n'est pas?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-04-09 08:58:04
Autor: [He®Sk]
Spokoju i radosci!
On Sun, 8 Apr 2012 12:32:15 +0200, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

"[He®Sk]" napisaů:

> [...]
> spokoju 10 kwietnia i uszanuja pamiec tych, ktorzy zgineli 2 lata temu
> pod smolenskiem. nie na krakowskim przedmiesciu.

"Hieniu tu jest caůy czas, tylko dobrze sić maskuje."

:))))

grzesiuz,cieszy mnie ze wciaz czujesz moja obecnosc na psp.
najwyrazniej respekt przede mna na trwale zagoscil w twojej
kochajacej inaczej lepetynce. czuj duch grzesiuz!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-04-09 09:55:14
Autor: Jadryú
Spokoju i radosci!
W dniu 2012-04-08 12:32, Grzegorz Z. pisze:
"[He®Sk]" napisaù:

[...]

Chyba masz racjæ.. Dopiero teraz zauwaýyùem ýe Hesk to prawie kalka Leprchama, Hrabiego coú tam.. i jescze paru innych nicków.

--
Kapitalizm jest chorobà (zarazà) z którà naleýy walczyã..
Instalujàc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2012-04-09 09:51:56
Autor: JadryÅ›
Spokoju i radosci!
W dniu 2012-04-08 09:35, "[He®Sk]" pisze:
z okazji Swiat Wielkanocnych zycze wszystkim bez wyjatku spokoju i
radosci. mam nadzieje, ze radosc bedzie autentyczna,

A ta radość to niby z jakiego powodu? Z tego że w kalendarzu te dni zaznaczono na czerwono?

Data: 2012-04-10 06:58:16
Autor: stevep
Spokoju i radosci!
Dnia 09-04-2012 o 09:51:56 Jadryś <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]