Spółdzielnia Mieszkaniowa, liczniki wody i dopłata

Data: 2009-04-08 11:24:30
Autor: SDD
Spółdzielnia Mieszkaniowa, liczniki wody i dopłata

Użytkownik "Me again" <dasd@fsdfsd.pl> napisał w wiadomości news:grfs8e$53h$1inews.gazeta.pl...
Ewentualnie spoldzielnia tez niech zakupi duzy magnes na glowny wodomierz - i niech si ewodociagi martwia :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-08 15:58:28
Autor: Me again
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "Me again" <dasd@fsdfsd.pl> napisał w wiadomości news:grfs8e$53h$1inews.gazeta.pl...
Ewentualnie spoldzielnia tez niech zakupi duzy magnes na glowny
wodomierz -  i niech si ewodociagi martwia :)

Zaproponuję to na najbliżyszym spotkaniu :)
W każdym razie, okazało się, że kwotę liczą proporcjonalnie do zużycia za kwartał. Tyle, że oni nie mają stanu mojego licznika za początek okresu rozliczeniowego i wyszło im, że zużyłem 65m3 wody na postawie jakiśtam wyliczeń a nie jak w rzeczywistości 28m3. Czyli opłata powinna być dużo mniejsza. Rozliczamy się miesięcznie na podstawie wskazań licznika (wszyscy mieszkańcy bloku tak robią) a oni przesyłają rozliczenia na podstawie prognoz. Generalnie burdel im się zrobił niezły bo nasz blok rozlicza się inaczej niż reszta osiedla, u nas wszyscy mają liczniki w mieszkaniach.

Spółdzielnia Mieszkaniowa, liczniki wody i dopłata