Spółdzielnia Mieszkaniowa - problem z korektą faktury

Data: 2011-05-30 12:23:02
Autor: ąćęłń
Spółdzielnia Mieszkaniowa - problem z korektą faktury
Odpowiedzieć pisemnie (z potwierdzeniem odbioru), że ich roszczenie jest niesłuszne i nienależne (opisując, co opisałeś).
I koniecznie tak odpowiadać na kolejne wezwania do zapłaty.
Dzięki czemu raczej nie uzyskają nakazu zapłaty  (zaocznie dla Ciebie, bez rozprawy) ani nie wpiszą do rejestru dłużników.

Tak czy inaczej jesli zbyłeś spółdzielcze prawo, to jeszcze należy Ci się zwrot wkładów, udziałów, nadwyżki po zakończeniu roku, rozliczenie mediów (na plus lub na minus) więc to potrwa.

-- -- -
10 maja sprzedałem lokal i poinformowałem o tym S-nię prosząc jednocześnie
o wystawienie korekty faktury.

--

Spółdzielnia Mieszkaniowa - problem z korektą faktury