Spoldzielnia chce ciagnac rury w mieszkaniu

Data: 2009-03-19 20:39:35
Autor: Wwieslaw
Spoldzielnia chce ciagnac rury w mieszkaniu
Tomek wrote:
Czy to zgodne z prawem? Czy taka operacja moze byc
wykonywana bez zdnego wczesniejszego powiadomienia, pytania o zgode
mieszkancow?
A na zebraniu to kiedy ostatnio byles? Na pewno nic nie mowili?

> Osobicscie martwi mnie to, gdyz mieszkanie straci na
swojej estetyce wizualnej przez co miedzy innymi spadnie jego
wartosc. Czy spoldzielnia lamie prawo, w koncu mieszkanie jest moja
wlasnoscia. Czy to nie obliguje do pytania nie o to co bedzie lecialo
w srodku? Dziekuje za pomoc Tomek

Ja osobiscie bym przy tej okazji kazal odciac gaz w cholere i sobie plyte ceramiczna zalozyl. Niby drozej, ale jak podliczyc czestsze remonty (tluste osady z produktow spalania) i czas spedzony na szorowaniu kuchenki to sie IMO kalkuluje. (uprzedzam - plyte tez myje, ale z racji gladkiej powierzchni nie rzucam miesem w trakcie tej czynnosci).

Co do meritum - czyli zgodnosci z prawem - sie nie wypowiem, z ta uwaga, ze jestes posiadaczem ograniczonego prawa do lokalu, a nie wlascicielem tego lokalu.

Wieslaw

Data: 2009-03-19 21:44:00
Autor: .Artur.
Wwieslaw pisze:

[...]

nie zapominaj, że do porządnej kuchenki elektrycznej potrzeba
zasilania trójfazowego, czyli zmiana licznika i instalacji, bałagan będzie tak czy inaczej, o kosztach nie wspomnę.
Artur

Data: 2009-03-19 22:02:33
Autor: animka
Wwieslaw pisze:

[...]

A co ma wspólnego licznik gazowy z gotowaniem na kuchence i spalaniem gazu?

--
animka

Data: 2009-03-19 22:43:41
Autor:
Spoldzielnia chce ciagnac rury w mieszkaniu
Co do meritum - czyli zgodnosci z prawem - sie nie wypowiem, z ta uwaga, ze jestes posiadaczem ograniczonego prawa do lokalu, a nie wlascicielem tego lokalu.

Czyli ze spoldzielnia moze przyjsc i zrobic mi demolke bo takie ma widzimisie? A kto pokryje koszta za malowanie scian i szkody po wyburzaniu scianki od pionu? Wydaje mi sie cos tu nie wporzadku.

Tomek

Data: 2009-03-19 17:40:40
Autor: witek
Tomek wrote:
[...]

spółdzielnia.
ma zostawić tak jak zastała

Data: 2009-03-20 08:30:58
Autor:
Spoldzielnia chce ciagnac rury w mieszkaniu
spółdzielnia.
ma zostawić tak jak zastała

Ale juz nie bedzie tak samo bo rura bedzie wisiala:)

Data: 2009-03-20 14:47:33
Autor: Marcin Kuczera
Tomek wrote:
spółdzielnia.
ma zostawić tak jak zastała

Ale juz nie bedzie tak samo bo rura bedzie wisiala:)

zarządaj, żeby wewnątrz mieszkania wykonali Ci instalacje w miedzi.
Tzw twarde luty (muszą być do gazu). To jest jeszcze w miarę estetyczne w porównaniu z normalnymi stalowymi rurami.

Tyle ze niestety spawać to trzeba mocniejszym palnikiem i z tego powodu mogą być jakieś zniszczenia.

Marcin

Data: 2009-03-20 22:02:27
Autor: HALF&HALF
[...]

Widziales spawana stal? Jestem posiadaczem takowej. Milion razy trwalsza, milion razy bardziej estetyczne spawy ale i niestety drozsza.....

Data: 2009-03-21 03:09:06
Autor: animka
HALF&HALF pisze:
[...]

Taka rura może się rozszczelnić na połączeniach.

--
animka

Data: 2009-03-21 03:00:02
Autor: animka
Marcin Kuczera pisze:
Tomek wrote:
[...]

Albo niech w sufit wbudują :-)

--
animka

Data: 2009-03-20 21:38:50
Autor: witek
Spoldzielnia chce ciagnac rury w mieszkaniu
animka wrote:

Albo niech w sufit wbudują :-)

Nie wolno.

Data: 2009-03-21 21:11:37
Autor: Marcin Kuczera
Spoldzielnia chce ciagnac rury w mieszkaniu
witek wrote:
animka wrote:

Albo niech w sufit wbudują :-)

Nie wolno.

jeżeli sufit jest wentylowany (takie małe kraki gdzie można czujnik gazu włożyć) to można.

Marcin

Data: 2009-03-21 02:57:21
Autor: animka
Tomek pisze:
spółdzielnia.
ma zostawić tak jak zastała

Ale juz nie bedzie tak samo bo rura bedzie wisiala:)

Poza tym partacze hydraulicy z administracji zawsze coś dodatkowo schrzanią, zniszczą i żadne pieniądze z administracji tego nie zrekompensują.
Mnie kiedyś przy wymianie rur kaloryferowych popali klepkę, nie miałam takiej samej, żeby dosztukować i musiałam wymieniać całość. zdrowia i nerwów mnie to kosztowało. Przy drugiej wymianie tych rur na plastikowe znowu sknocili. Rura jest krzywa i dotyka do ściany. Nie można było pod nią tapety podłożyć. Natomiast przy wymianie rur w łazience pomylili wodę ciepłą z zimną. Takie parszywe to specjalisty. Administracja ciągle wymyśla sobie jakieś roboty po to, żeby, ludzie zarobili gruba forsę, bo wiadomo, że forsą .....

--
animka

Data: 2009-03-19 22:56:28
Autor: animka
Tomek pisze:
[...]

To już musiałaby wykonać administracja, albo koszty Ci zwrócić. I tak chyba będzie.

--
animka

Spoldzielnia chce ciagnac rury w mieszkaniu