Społeczności internetowe

Data: 2012-02-05 10:02:22
Autor: Monika
Społeczności internetowe
Witam panie i panów. Jestem studentką 4-tego roku psychologii. Jednym z
rozdziałów mojej pracy dyplomowej jest wyodrebnienie i opisanie charakteru
uzytkowników grup dyskusyjnych. Czy moglibyście państwo coś zaproponowac w tym
temacie? W mojej ocenie, zaznaczam wstępnej społeczność taka dzieli się na:

1. zwolenników poszczególnych partii politycznych (tu podgrupy: fanatyków,
zagorzałych przeciwników, inne?)

2. manipulatorów i manipulowanych (tu podgrupy: prowokatorzy partyjni,
zawodowi komentatorzy, jednostki słabe psychicznie,inni?)

3. "wolni strzelcy" - poglady nie mają znaczenia, wyżywają sie na portalach
komentując każdą pojawiającą się informację

4. uzaleznieni - całymi godzinami przebywają w Internecie, forma nałogu

5. psychopaci - dla nich Internet to mozliwość zaspokojenia i wyciszenia emocji. 6. ? Proszę o propozycje z krótkim omówieniem.

Za cenne uwagi z góry dziękuję!

Monika

Data: 2012-02-05 03:01:14
Autor: Marek
Społeczności internetowe
On 5 Lut, 11:02, " Monika" <monika.bre...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

Chyba Pani przecenila te grupe - tutaj sa tylko prowokatorzy i
psychopaci.

Data: 2012-02-07 05:46:58
Autor: stevep
Społeczności internetowe

Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl  ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Chyba Pani przecenila te grupe - tutaj sa tylko prowokatorzy i
psychopaci.

A przede wszystkim idioci jak ty.,

--
stevep

Data: 2012-02-05 11:45:39
Autor: Polok_Prawdziwy
Społeczności internetowe
 Monika wrote:

[...]

CHOPY PRAWDZIWE, wture Maryny zwielgachnymi cycorami uwielbiajom...!!!

Ajakie cycory ty mos...?

- bojak wielgachne, to nawstempie mogemci piknom patelniem tsasnońć, apotem ci WNIEBOWSTOMPIENIE zorganizujem....

Data: 2012-02-06 00:05:11
Autor: MH
Społeczności internetowe
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):

[...]

=============

Jo byk Kumie jeze jedno dozucił, bo cosik Ci siem zabucyło. Waźne jez coby
śparkem głatkom i zawilgoconom mioła.. Wuwcas wselakie naukowe dresy...,
dedrys..., desertracje mozna z wielgom uciechom wycyniać !!

MH

Data: 2012-02-05 11:49:44
Autor: Denunzio Falconetti
Spolecznosci internetowe

Przypuszczam, ze chodzi Pani tylko o polskojezyczne grupy dyskusyjne.
Mozna by dyskutowac nad podzialem, ale ... Do kategorii 2, 5 i 6 dorzucilbym tzw. trolli i spamerow, osobnikow kierujacych dyskusje na interesujacych siebie tematy (obsesje), obrazajacych innych oraz zarzucajacych rozne grupy wlasnymi lub podrzucanymi przez innych (paste&copy) artykulow.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie
http://pl.wikipedia.org/wiki/Spamer#Historia_spamu
Rozroznilbym jednak bardzo tematyke i uczestnikow grup dyskusyjnych dotyczacych polityki, kultury, religii, seksu itd. od grup regionalnych, hobbystycznych, sportowych itd. W tych ostatnich trolle, spamerzy i ewidentnie chorzy znajduja maly oddzwiek, sa czesciej ignorowani lub wysmiewani, dlatego raczej te grupy unikaja.
Prosze porownac posty uczestnikow grup: pl.soc.polityka , pl.soc.religia , pl.soc.seks , soc.culture.polish oraz pl.rec.gory , pl.sci.matematyka , pl.rec.wspinaczka , pl.regionalne.krakow ... To sa zupelnie inne swiaty, inni dyskutanci, inna tematyka, inna kultura...
nunzio

Data: 2012-02-05 12:25:24
Autor: Prodidżys
Społeczności internetowe
Pani, to zalezy dla kogo ta , ankieta,
jak promotorem jest starsza kobieta,
to mozna napisac od siebie bardziej prosto, ze ludzie dziela sie na tych ktorzy byli ladni i brzydkie panie (zeby nie denerwowac profesorki).

Jak pan uczony to , ze dzielimy sie na studiujacych psychologie , stukajacych w klawiature oraz nasluchujacych szum kosmiczny czy nie odkryli zalazek jakiejs nowej lepszej cywilizacji.

A wiec jak juz trzymac sie rezimu to pierwsza piatke wziac w klamre (jako blogowcy, facebookowcy, z naszej klasy),
i dopisac ta wolna szostke -6.wszyscy inni stad czyli z usenetu

Data: 2012-02-05 12:43:48
Autor: HanZOLO
Społeczności internetowe
Anders Behring byl FE_i_zbokiem

Data: 2012-02-05 12:50:02
Autor: prodigys
Społeczności internetowe
my troche prymitywni , hetero bez urozmaicen , brak gadzetow, obrazkow, zadne SM

Data: 2012-02-05 12:26:00
Autor: pluton
Społeczności internetowe

5. psychopaci - dla nich Internet to mozliwość zaspokojenia i wyciszenia
emocji.

Proszę o propozycje z krótkim omówieniem.

5 oddaje najtrafniej.

Nullification

Data: 2012-02-05 12:32:05
Autor: Prodidżys
Społeczności internetowe
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> 5. psychopaci - dla nich Internet to mozliwość zaspokojenia i wyciszenia
emocji.

> Proszę o propozycje z krótkim omówieniem.

5 oddaje najtrafniej.

Ale to tylko Ci , nie kibice, nie chodzacy na stadion na mecze i kulturalnie nie dopingujacy.
Tacy jak to by powiedzal klasyk , dra jape nie w amfiteatrze rekreacyjnym

Data: 2012-02-05 13:10:17
Autor: troleibus
Społeczności internetowe
kibictwo to pozniejsze stadium postepu --

Data: 2012-02-05 12:54:23
Autor: u2
Społeczności internetowe
W dniu 2012-02-05 11:02,  Monika pisze:
Za cenne uwagi z góry dziękuję!

Monika

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Wybralas/wybrales zly czytnik, abys otrzymala/otrzymal powazne
odpowiedzi. :)

Data: 2012-02-05 14:46:21
Autor: inż. Jaskiniowy
Społeczności internetowe
[...]

Tekst wygląda na napisany przez kogoś kto sam się wyżywa na grupach dyskusyjnych a całość na prowokację.

Przypuszczam, że użytkownicy grup to banda sfrustrowanych osobników nic nie znaczących w życiu codziennym. Tacy co to pracują w urzędzie, słuchają się żony i myją ręcznie auto szefa co piątek:)

Data: 2012-02-05 14:48:14
Autor: u2
Społeczności internetowe
W dniu 2012-02-05 14:46, "inż. Jaskiniowy" pisze:
Tekst wygląda na napisany przez kogoś kto sam się wyżywa na grupach
dyskusyjnych a całość na prowokację.

Mi wyglada na klon zahira vel bombelka.

Data: 2012-02-05 15:26:05
Autor: Agent Tomek
Społeczności internetowe
Użytkownik " Monika" <monika.brenda@gazeta.pl> napisał:
[...]

6. pseudo studentki psychologii i psychologowie działający na zlecenie rządu w celu inwigilacji internetu "by żyło się lepiej"

7. wszelkiej maści UBole i kapusie działający na zlecenie tego samego rządu w tym samym celu

grupy 6 i 7 są najliczniejsze i stanowią zdecydowaną większość użytkowników grup dyskusyjnych, dlatego taka studentka w swojej pracy powinna się skupić wyłącznie na nich, reszta (czyli 1-5) to margines.

Społeczności internetowe