Społeczności internetowe

Data: 2012-02-05 15:26:05
Autor: Agent Tomek
Społeczności internetowe
Użytkownik " Monika" <monika.brenda@gazeta.pl> napisał:
Witam panie i panów. Jestem studentką 4-tego roku psychologii.
Jednym z rozdziałów mojej pracy dyplomowej jest wyodrebnienie
i opisanie charakteru uzytkowników grup dyskusyjnych. Czy
moglibyście państwo coś zaproponowac w tym temacie? W mojej
ocenie, zaznaczam wstępnej społeczność taka dzieli się na:

6. pseudo studentki psychologii i psychologowie działający na zlecenie rządu w celu inwigilacji internetu "by żyło się lepiej"

7. wszelkiej maści UBole i kapusie działający na zlecenie tego samego rządu w tym samym celu

grupy 6 i 7 są najliczniejsze i stanowią zdecydowaną większość użytkowników grup dyskusyjnych, dlatego taka studentka w swojej pracy powinna się skupić wyłącznie na nich, reszta (czyli 1-5) to margines.

Społeczności internetowe