Społeczności internetowe - ponowienie

Data: 2012-02-09 13:21:34
Autor: zurnalysta
Społeczności internetowe - ponowienie
 Monika <monika.brenda.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Witam panie i panów. Jestem studentką 4-tego roku psychologii. Jednym z
rozdziałów mojej pracy dyplomowej jest wyodrebnienie i opisanie charakteru
uzytkowników grup dyskusyjnych. Czy moglibyście państwo coś zaproponowac w tym
temacie?

Tu agresywnosc 9 , a na forach tvn klna jak w burdeo -agresywnosc 10

Data: 2012-02-09 16:49:48
Autor: babsztylet
 zurnalysta <zurnalysta@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]
w ty
> temacie? > Tu agresywnosc 9 , a na forach tvn klna jak w burdeo -agresywnosc 10

tutaj i w tewuenie chociaz mieszcza sie w skali i nie kasuja postow..

--

Społeczności internetowe - ponowienie