Spółka Cywilna....

Data: 2009-03-20 11:16:43
Autor: .B:artek.
Spółka Cywilna....
stebi wyskrobał(a):
Chcę ze znajomym założyć własną firmę. Oboje wkładamy tyle samo kasy i
dzielimy się równo zyskami/stratami. Wyczytałem, że najlepiej jest
założyć S.C., ale mogę się mylić? O ile dobrze rozumiem, to sens jest
taki, że każdy z nas zakłada własną działalność, a potem zawiązujemy
spółkę, tak?
Każdy z nas płaci osobno podatki, ZUSy i inne rzeczy?
Jakie są opłaty związane z prowadzeniem takiej działalności z
wyłączeniem podatków (mam na myśli ZUS, zdrowotne, itp.)
Jestem jeszcze studentem, a kolega posiada umowę o pracę na pełen
etat.

Nie baw się w spółkę cywilną. Lepiej spółka jawna albo sp. z o.o.

--
..B:artek.

Spółka Cywilna....