Spółka Cywilna i kret

Data: 2011-06-20 21:01:01
Autor: Tester
Spółka Cywilna i kret
Witam,

Jestem współwłaścicielem spółki cywilnej. Od pewnego czasu sytuacja spółki dość
mocno się pogorszyła. Generalnie jesteśmy na minus liczony w setkach tysięcy.
Przy okazji zacząłem podejrzewać wspólnika o to że kręci biznes na boku.
poszperałem i okazało się, że nie dość że działa na tym samym poliu co nasza
spółka, to dodatkowo kradnie (podbiera) naszych klientów do swojej działalności.
Doradźcie co najlepiej zrobić z tą sytuacją, żeby jeżeli nie wyjść na plus, to
przynajmniej nie stracić sporych pieniędzy. Czy jest możliwość wytoczenia mu
procesu o odszkodowanie, czy o działanie na szkodę spółki?
Z góry dziękuję za pomoc.

TT

Data: 2011-06-20 21:09:56
Autor: Massai
Spółka Cywilna i kret
Tester wrote:

[...]

Przy takich kwotach to naprawdę grupa dyskusyjna nie jest najlepszym
źródłem wiedzy.

W skrócie - da się, ale powinieneś się z tym zwrócić do zawodowca.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-21 14:36:36
Autor: GR001
Spółka Cywilna i kret
[...]

byłem kiedyś w podobnej sytuacji.... sprawa nie jest prosta..
lepiej poszukaj jakiegoś radcy prawnego, bo generalnie procedura jest "bardziej na piśmie"
niż na gębe.....
pozdr.
gr

Data: 2011-06-21 18:53:30
Autor: zenek
Spółka Cywilna i kret
Tracisz setki tysięcy złotych i szukasz porady na tym forum? Dobry jesteś :D

Spółka Cywilna i kret