Spolka zoo - lekki spioch - czy warto?

Data: 2010-03-25 09:00:56
Autor: Jacek
Spolka zoo - lekki spioch - czy warto?
A co miesiecznymi oplatami za ZUS i wynagrodzenie?

ps. Ty ksiegowosc sp. = juz to widze

Data: 2010-03-25 01:57:37
Autor: Wwieslaw
On 25 Mar, 09:00, Jacek <mo...@spam-wp.pl> wrote:
A co miesiecznymi oplatami za ZUS i wynagrodzenie?
Ale wynagrodzenie i ZUS czyje? Obowiazki zarzadu/ksiegowosci na tym
etapie obejma wspolnicy, nieodplatnie lub za grosze.

ps. Ty ksiegowosc sp. = juz to widze

nie wiem co to "sp.", ale nie o ksiegowosc bylo pytanie...

Wieslaw

Data: 2010-03-26 08:23:41
Autor: Jacek
Wwieslaw pisze:
[...]

Jak to czyje? tych co sa zatrudnieni w spolce.

I cos pitolisz, bo najpierw sam miales robic, a teraz obowiazki ksiegowosci obejma wspolnicy..

ps. Ty ksiegowosc sp. = juz to widze

nie wiem co to "sp.", ale nie o ksiegowosc bylo pytanie...

Ty tez lepiej poczytaj akry prawne

Data: 2010-03-26 04:26:17
Autor: Wwieslaw
On 26 Mar, 08:23, Jacek <mo...@spam-wp.pl> wrote:
Jak to czyje? tych co sa zatrudnieni w spolce.
Nie przewiduje zatrudnienia na poczatek, ewentualnie umowy o dzielo.

I cos pitolisz, bo najpierw sam miales robic, a teraz obowiazki
ksiegowosci obejma wspolnicy..
Planuje zalozyc spolke - znaczy bede jednym ze wspolnikow. Poczytaj
akty prawne, zaczynajac od kodeksu spolek handlowych.

> nie wiem co to "sp.", ale nie o ksiegowosc bylo pytanie...

Ty tez lepiej poczytaj akry prawne
Akry to miara powierzchni, jesli chodzi o akty prawne, to czytalem.

Wieslaw

Spolka zoo - lekki spioch - czy warto?