Spółki

Data: 2011-03-01 21:24:59
Autor: root
Spółki
Wybrałem kilka spółek, które zwróciły moją uwagę. Mam jednak pytanie co
koledzy sądzicie o następujących spółkach w dłuższym (co najmniej 2 letnim)
terminie:

BORYSZEW
MCI
GETIN
MAKARONPL
AGROTON
PEP
POLICE
AZOTYTARNOW

Data: 2011-03-02 19:19:21
Autor: Zbyszek
Spółki
Dnia 01-03-2011 o 21:24:59 root <root1@vp.pl> napisał(a):

Wybrałem kilka spółek, które zwróciły moją uwagę. Mam jednak pytanie co
koledzy sądzicie o następujących spółkach w dłuższym (co najmniej 2  letnim)
terminie:

w dłuzszym terminie wszyscy będziemy martwi (Keynes).

MSPANC

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-03-02 20:41:30
Autor: Endriu
Spółki
[...]

Jakiś czas temu zakupiłem:

Analiza fundamentalna
http://www.maklerska.pl/analiza-fundamentalna-p-1.html

.... kniga cholender już chyba z 4 miesiąc leży na półce i jakoś nie mogę sie
zebrać żeby się za nią wziąść .....

Tak na pierwszy rzut oka i po przeczytaniu spisu treści i przeczytaniu paru
rozdziałów "na podglądzie" to zauważyłem, że starsznie tam dużo gadają o
C/W, C/Z  P/E i Bóg jeszcze jeden wie o czym tam jeszcze ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-03 01:54:26
Autor: kroovka
Spółki
> [...]

rozdziałów "na podglądzie" to zauważyłem, że starsznie tam dużo gadają o

C/W, C/Z  P/E i Bóg jeszcze jeden wie o czym tam jeszcze ....

Pomysl dyskutowania o firmach w dwu punktach widzenia
ZALETY:
a) b) c)
WADY:
a)   b)   c)
bylby ciekawy jesli spotka sie z odzewem.
Jesli milaby to byc monolog to szkoda czasu
pozdrawiam
kroovka
A czytanie takich ksiazek jesli sie jest na rynku ponad pare lat to strata czasu.....ale sam czasami czytam:-)

Data: 2011-03-03 08:51:28
Autor: root
Spółki

[...]

Nie spotka się z odzewem. To nie ta grupa ;)

Data: 2011-03-03 09:40:09
Autor: XXL
Spółki
root <root1@vp.pl> napisał(a): Wybrałem kilka spółek, które zwróciły moją uwagę. Mam jednak pytanie co
koledzy sądzicie o następujących spółkach w dłuższym (co najmniej 2 letnim)
terminie:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Przede wszystkim można się obawiać, że termin 2 letni jest trochę ryzykowny bo
następna bessa może się rozpocząć już w 2012r.
Wskazuje na to m.in Piotr Kuczyński i......logika  :-)
Obecnie trwająca hossa ma kształt litery V i trwa bez większych korekt od
połowy lutego 2009r.

Ale o spółkach można podyskutować: BORYSZEW - już b.mocno urósł od dołka bessy i nadrukowali mnóstwo akcji, ale
to jedna z perełek R.Karkosika więc tutaj wzrosty mogą jeszcze być.

MCI - w szczycie poprzednie hossy MCI kosztował ok. 36 zł

GETIN - solidny bank L.Czarneckiego, powiększający zyski jest miejsce na
dalsze wzrosty.

POLICE - interesuja sie kontrahenci zagraniczni więc wzrosty całkiem możliwe

AZOTYTARNOW - już mocno urosła od dołka bessy

Data: 2011-03-04 11:56:42
Autor: root
Spółki
Dnia Thu, 3 Mar 2011 09:40:09 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

[...]

Z tych wszystkich spółek najbardziej niedoszacowaną jest chyba MCI
(zwłaszcza po ostatnich zapowiedziach zysków za 4 kwartał). Będzie to z
dużym prawdobodobieństwem hit sezonu ale pod warunkiem, że trend wzrostowy
będzie trwał. Nie czułbym się jednak zbyt komfortowo, bo kompletnie nie
orientuję się w meandrach ich biznesu. Dla mnie - za duże ryzyko (szkoda;)

Pozostały na placu boju GETIN, który ma podstawową zaletę - jest bankiem i AGROTON - niezłe wyniki, brak większego zadłużenia i sprzyjająca
koniunktura. Może powtórzyć sukces ASTARTY. Wady - brak informacji na temat
pozycji spółki i konkurencji.

Pozostałe spółki po bliższym poznaniu odpadają ze względu na ryzyko:
PEP - konflikt z MONDI
POLICE, AZOTYTARNOW - są lepsze w tej branży (SYNTHOS)
MAKARONPL - historycznie złe wyniki, choć istnieje szansa że po fuzji staną
na nogi.

Data: 2011-03-04 12:07:33
Autor: Endriu
Spółki

MAKARONPL - historycznie złe wyniki, choć istnieje szansa że po fuzji staną
na nogi.

Sam sobie zadał pytanie, i sam sobie odpowiedział :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-04 13:47:37
Autor: root
Spółki
Dnia Fri, 4 Mar 2011 12:07:33 +0100, Endriu napisał(a):

MAKARONPL - historycznie złe wyniki, choć istnieje szansa że po fuzji staną
na nogi.

Sam sobie zadał pytanie, i sam sobie odpowiedział :).

tiaaa

Data: 2011-03-04 12:50:50
Autor: XXL
Spółki
Z wymienionych przez Ciebie spółek największy potencjał wzrostu ma
teoretycznie MCI.
Ja z kolei zwróciłbym baczniejsza uwagę na kilka potencjalnych "perełek" z New Connect:

1) GOADVISER - dynamicznie rozwijająca się spółka w branży doradztwa    inwestycyjnego i inwestycji bez zadłużenia, z niskim C/Z.
2) GFP CAUSA - ciekawa branża, też nieźle się rozwija.
3) NICOGAMES - w tym roku spółka chce zacząć sprzedawać na rynkach     światowych nową grę komputerową - patrz sukces CITY INTER i OPTIMUSA w    branży gier komputerowych
4) GRUPA PSW - dynamicznie się rozwija i poprawia wyniki, chociaż branża     mało  nowoczesna - handel importowanym węglem. Zaletą jest niski C/Z i    wypłaty wysokiej dywidendy.

oraz 2 spółki z branży biotechnologicznej, które są na wczesnym etapie rozwoju
ale mogą być hitem inwestycyjnym za jakiś czas: EUIMPLANT i MABION.

Pozdrawiam,
Sławek

Data: 2011-03-04 15:25:09
Autor: Jan Werbinski
Spółki
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikqn7a$pp7
4) GRUPA PSW - dynamicznie się rozwija i poprawia wyniki, chociaż branża
  mało  nowoczesna - handel importowanym węglem. Zaletą jest niski C/Z i
  wypłaty wysokiej dywidendy.

0,02 zł dywidendy przy cenie 1,20 to 0,16%.
To jest wysoko???!!!

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-03-04 16:10:35
Autor: Piotr P.
Spółki
[...]

0.02 zł było za 2009. Za 2010 zarząd rekomendował 18gr na akcję, wystarczyło sprawdzić komunikaty spółki.

Data: 2011-03-04 21:28:40
Autor: root
Spółki
Dnia Fri, 4 Mar 2011 12:50:50 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

[...]

Dzięki za Twoje typy. GOADVISER rzeczywiscie wygląda przyzwoicie. Co do
reszty to na razie nie mam zdania, bo do tej pory unikałem NC. Idzie weekend więc przysiąde trochę zwłaszcza nad PSW bo tę branżę znam z
autopsji.
Co do Kuczyńskiego, to lubię go sobie posłuchać ale gdybym tak kierował tym
ciągłym wieszczeniem kolejnych korekt i kryzysów to przez cały 2010 rok nie
kupiłbym niczego. Zresztą to nie dotyczy tylko jego ale w zasadzie
wszystkich.

Miłego weekendu Andrzej

Data: 2011-04-04 21:04:57
Autor: Endriu
Spółki
ale mogą być hitem inwestycyjnym za jakiś czas: EUIMPLANT

No ładnie ładnie Sławku z tym EUIMPLANTEM dzisaj ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Spółki