Spółki

Data: 2011-03-02 20:41:30
Autor: Endriu
Spółki
Wybrałem kilka spółek, które zwróciły moją uwagę. Mam jednak pytanie co
koledzy sądzicie o następujących spółkach w dłuższym (co najmniej 2
letnim)
terminie:

BORYSZEW
MCI
GETIN
MAKARONPL
AGROTON
PEP
POLICE
AZOTYTARNOW

Jakiś czas temu zakupiłem:

Analiza fundamentalna
http://www.maklerska.pl/analiza-fundamentalna-p-1.html

.... kniga cholender już chyba z 4 miesiąc leży na półce i jakoś nie mogę sie
zebrać żeby się za nią wziąść .....

Tak na pierwszy rzut oka i po przeczytaniu spisu treści i przeczytaniu paru
rozdziałów "na podglądzie" to zauważyłem, że starsznie tam dużo gadają o
C/W, C/Z  P/E i Bóg jeszcze jeden wie o czym tam jeszcze ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-03 01:54:26
Autor: kroovka
Spółki
> [...]

rozdziałów "na podglądzie" to zauważyłem, że starsznie tam dużo gadają o

C/W, C/Z  P/E i Bóg jeszcze jeden wie o czym tam jeszcze ....

Pomysl dyskutowania o firmach w dwu punktach widzenia
ZALETY:
a) b) c)
WADY:
a)   b)   c)
bylby ciekawy jesli spotka sie z odzewem.
Jesli milaby to byc monolog to szkoda czasu
pozdrawiam
kroovka
A czytanie takich ksiazek jesli sie jest na rynku ponad pare lat to strata czasu.....ale sam czasami czytam:-)

Data: 2011-03-03 08:51:28
Autor: root
Spółki
Dnia Thu, 03 Mar 2011 01:54:26 +0100, kroovka@poczta.onet.pl napisał(a):

[...]

Nie spotka się z odzewem. To nie ta grupa ;)

Spółki