Spółki eksportowe

Data: 2011-09-08 19:37:45
Autor: Zbyszek
Spółki eksportowe
Panowie, podpowiedzcie spółki jw., z dużym udziałem eksportu. Chodzi mi po  głowie case HTL Strefy.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2011-09-12 14:04:34
Autor: kroovka
Spółki eksportowe to EEX 99,99% export
Panowie, podpowiedzcie spółki jw., z dużym udziałem eksportu.

EkoExport całosc eksportuje. Kupuje za walute surowiec i sprzedaje za walute produkt, ale ... drozszy o ok 40 do 80% marży i ile na tym zarabia...to juz kazdy sobie oceni co bedzie w III i IV kwartale :-)
kroovka exportowa

Data: 2011-09-12 21:16:50
Autor: monse1
Spółki eksportowe to EEX 99,99% export
Ty jeszcze w to wierzysz?

Data: 2011-09-13 21:36:52
Autor: Jan Werbinski
kroovka@poczta.onet.pl napisał(a):
> Panowie, podpowiedzcie spółki jw., z dużym udziałem eksportu.

EkoExport całosc eksportuje. Kupuje za walute surowiec i sprzedaje za
walute Krówka obiecywałeś kilkanaście zł za EEX jeszcze w tym roku. Spadło o 50%.

Co prawda EEX za grosze w zeszłym roku kupiłem i nawet udało mi się z tego gówna uciec z kilkuprocentowym zyskiem. Tym niemniej to naganianie jest po prostu zabawne.

Pisz jak najwięcej Krówka. Racjonalizuj swoje straty.

--
Jan Werbiński

Data: 2011-09-27 20:44:57
Autor: kroovka
Głupis Jasiu-teoretyku, teraz patrz i ucz się jak się zarabia:-)

> [...]

prostu zabawne.

Pisz jak najwięcej Krówka. Racjonalizuj swoje straty.

Skupowaliśmy "jak leci" poniżej 5 złotych, a Ty właśnie racjonalnie wywalałeś -
 brawo!
Korekte przespłeś-trudno.
Ale juz tylko dla CIEBIE do poczytania:
 - obiecane "naście" złotych ode mnie będziesz w kwietniu 2012 miał.
A w dwa-trzy dni po 3 kwartale br.,  cene około 8,75 zl za akcje Ci wyświetli ceduła giełdowa.
Zresta teraz niespodzianek będziesz miał jeszcze parę ode mnie:-)

--

Spółki eksportowe