Sponsoring z publicznej kasy

Data: 2013-05-10 00:38:24
Autor: mi¶ z okienka
Sponsoring z publicznej kasy
Według Izby, ¶rodki zostały wydane z rezerwy ministerstwa sportu przeznaczonej wył±cznie na EURO 2012 i upowszechnianie siatkówki w¶ród dzieci i młodzieży.
wiecej:
http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/702902,szesc-milionow-zlotych-na-koncert-madonny-nik-ma-watpliwosci.html
http://natemat.pl/60581,ministerstwo-sportu-dolozylo-do-koncertu-madonny-na-stadionie-narodowym-prawie-5-mln-zlotych
http://tvp.info/informacje/polska/ms-stracilo-na-koncercie-madonny-ok-5-mln-zl/11032122
-- --
Mechanizm publicznego sponsoringu jest prosty: Ministerstwo Sportu wyklada kase na pusta gebe, ze im sie zwroci z nawiazka. Potem okazuje sie, ze czyjes oczekiwania byly 'zbyt otymistyczne', decyzje jak zwykle 'bledne' i... dzieci moga sobie pograc w siatkowke na trzepaku.
Ale w przyrodzie nic nie ginie - ktos traci, ktos inny zarabia. Tyle, ze napierw trzeba dac wziatke. No i jak myslicie, ile tym razem wzieli?

Data: 2013-05-10 09:15:53
Autor: mkarwan
Sponsoring z publicznej kasy
Użytkownik "mi¶ z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kmh8k7$nau$1node2.news.atman.pl...
[...]

Koncert Madonny w Warszawie odbył się 1 sierpnia ubiegłego roku w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.
Organizacje kombatanckie, patriotyczne i ruchy katolickie wyrażały swoje oburzenie i sprzeciw wobec koncertu Madonny.
"Organizacje kombatanckie, patriotyczne i ruchy katolickie wyrażaj± swoje oburzenie i sprzeciw wobec koncertu Madonny Louise Ciccone. (...) Wybór daty koncertu w naszym kraju jest nieprzypadkowy i jest elementem antyreligijnej i antynarodowej prowokacji" - mówił poseł Stanisław Pięta.
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/koncert-madonny-1082012-posel-pieta-z-pis-oburzony-antynarodowa-prowokacja_271402.html
Jak co roku o godz. 17:00 całe miasto przystanie chwilę, aby uczcić pamięć 200 tys. ofiar Powstania. Epatuj±ca pornograficznymi i bluĽnierczymi obrazami Madonna, według przedstawicieli ¶rodowisk powstańczych i niektórych polityków nie licuje z powag± tego dnia.
http://muzyka.onet.pl/newsy/pop/koncert-madonny-warszawie-powstancy-i-katolicy-pro,1,5205594,wiadomosc.html

Przypomnijmy, że w roku 2009 koncert Madonny został zorganizowany 15 sierpnia, w dzień Cudu nad Wisł±, a zarazem w największe ¶więto maryjne.
http://niezalezna.pl/30905-wielki-protest-przeciwko-koncertowi-madonny

Organizatorem koncertów w 2009 i 2012 r. była firma Live Nation.
http://wawalove.pl/Kontrowersje-wokol-konceru-Madonny-na-Narodowym-a5557
http://www.mmwarszawa.pl/269676/2009/8/7/miasto-wydalo-pozwolenie-na-koncert-madonny?category=news

Czy firma Live Nation jest fim± żydowsk±?
http://thezog.wordpress.com/who-controls-music/

Czy Ministerstwo Sportu sponsorowało koncert Madonny i firmę Live Nation?

Data: 2013-05-10 20:56:10
Autor: mi¶ z okienka
Sponsoring z publicznej kasy

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
> [...]
| http://thezog.wordpress.com/who-controls-music/
|
| Czy Ministerstwo Sportu sponsorowało koncert Madonny i firmę Live Nation?

A ktozby inny?
Ministerstwo wylozylo pozyczke w 'naiwnym' oczekiwaniu, ze jakis sponsor pozwoli
ja splacic. Wierzysz w tego rodzaju oczekiwania ekipy PO?

Data: 2013-05-10 09:43:06
Autor: Trybun
W dniu 2013-05-10 00:38, mi¶ z okienka pisze:
Ale w przyrodzie nic nie ginie - ktos traci, ktos inny zarabia. Tyle, ze napierw
trzeba dac wziatke. No i jak myslicie, ile tym razem wzieli?

My (ja) nie my¶limy, my (ja) wiemy. Ale ja nie o tym, ale o goryczy w tych twoich słowach "w przyrodzie nic nie ginie", taka gorycz w ustach wielbiciela pozwalanie na wyżeranie przez wiecznie nienażarte ryje innym z ich misek.. Co się z tob± dzieje, Jacek?

Data: 2013-05-10 20:59:09
Autor: mi¶ z okienka
Sponsoring z publicznej kasy

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci

| My (ja) nie my¶limy, my (ja) wiemy. Ale ja nie o tym, ale o goryczy w
| tych twoich słowach "w przyrodzie nic nie ginie"

A gdzie tu gorycz? Wystarczy znac komuchow i zlodziei.

Data: 2013-05-12 09:44:44
Autor: Trybun
W dniu 2013-05-10 20:59, mi¶ z okienka pisze:
> [...]
| tych twoich słowach "w przyrodzie nic nie ginie"

A gdzie tu gorycz? Wystarczy znac komuchow i zlodziei.

Przynajmniej ja tak to zrozumiałem - masz za złe to że jakie¶ wiecznie nienażarte ryje wyżarły innym z ich misek.

Data: 2013-05-12 23:22:02
Autor: mi¶ z okienka
Sponsoring z publicznej kasy

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:kmnh9l$hjj$1node1.news.atman.pl...

| > |

| Przynajmniej ja tak to zrozumiałem

Tak zrozumiales, bo jak kazdy komuch gustujesz w ludzkiej rozpaczy (tudziez w ludzkim miesie, co jest ostatnia rewelacja).

Data: 2013-05-10 15:45:27
Autor: pulsar
Sponsoring z publicznej kasy
Data: 2013-05-10 16:00:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Sponsoring z publicznej kasy

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomo¶ci news:518cf9f3$0$1250$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale nasi milusińscy maj± jeszcze 'lepszego pomysła'...

http://natemat.pl/60789,poslowie-z-pis-chca-od-minister-muchy-5-milionow-na-koncert-muzyki-chrzescijanskiej-to-tyle-ile-stracilismy-na-madonnie

Typowa dla PiS-u moralno¶ć Kalego.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-10 20:53:57
Autor: mi¶ z okienka
[...]

Czyli pieniacze. Jaka ich wojna, taki usrany kraj.

Sponsoring z publicznej kasy