Spontaniczny reset.

Data: 2009-06-02 09:58:10
Autor: taier
Spontaniczny reset.
Witam.

Zachciało mi się testować stabilno¶ć komputera programem prime95. No i
okazało się że stabilny dot±d komputer, powtarzalnie, niezależnie od
systemu po około 4min wł±czonego torture testu samoistnie się
resetuje. Co może być przyczyn± takiego zachowania? Co w pierwszej
kolejno¶ci podejrzewać?
Konfiguracja komputera:
Gigabyte GA-MA790X-DS4, WD Caviar SE-16 320 GB, LG GSA-H55L, GoodRam
DDR2 2 x 2GB 800MHz,Radeon 3870, AMD Phenom 9550, Zasilacz Chieftec
GPS-550AB-A

Data: 2009-06-02 17:11:22
Autor: jureq
Spontaniczny reset.
Dnia Tue, 02 Jun 2009 09:58:10 -0700, taier napisał(a):

Zachciało mi się testować stabilność komputera programem prime95. No i
okazało się że stabilny dotąd komputer, powtarzalnie, niezależnie od
systemu po około 4min włączonego torture testu samoistnie się resetuje.
Co może być przyczyną takiego zachowania? Co w pierwszej kolejności

1. Odkurzyć
2. Obejrzeć kondensatory
3. Testować RAM
4. Podmienić do testów zasilacz

W tej kolejności.

Data: 2009-06-02 19:03:28
Autor: Mateusz Viste
Spontaniczny reset.
On Tuesday 02 June 2009 18:58, taier@mailinator.com wrote:
[...]

Sprawdzić pamięć MEMTESTem, jeśli ok to powtórzyć test, monitorując temp.
CPU i napięcia zasilacza.

Pozdrawiam,
Mateusz Viste

Data: 2009-06-02 10:26:21
Autor: Taier
Spontaniczny reset.
On 2 Cze, 19:03, Mateusz Viste <mate...@no-spam.please> wrote:
On Tuesday 02 June 2009 18:58, ta...@mailinator.com wrote:

> [...]
> systemu po około 4min wł±czonego torture testu samoistnie się
> resetuje. Co może być przyczyn± takiego zachowania? Co w pierwszej

Sprawdzić pamięć MEMTESTem, je¶li ok to powtórzyć test, monitoruj±c temp.
CPU i napięcia zasilacza.

Sorry. Zapomniałem napisać że memtest w dwóch przebiegach nie wykazuje
błędów. Co do temperatury ro¶nie do 70°C i pozostaje do resetu na tej
warto¶ci, a napięcia s± stałe i normie (na tyle na ile można to
stwierdzić programowo bez miernika).

Data: 2009-06-03 06:15:50
Autor: G Nowak
Spontaniczny reset.
[...]

A ile trwa taki przebieg? W niektorych przypadkach wywala bledy po kilku godzinach dzialania.

--
pozdr

Spontaniczny reset.