Spór w aliexpress

Data: 2016-09-12 11:43:20
Autor: radekp@konto.pl
Spór w aliexpress
Założyłem spór i zażądałem zwrotu 66% (tak dla zasady głównie).

Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.

Jaką mam gwarancję, że wyślę? Cwaniakuje, abym zamknął spór a towaru nie wyśle?

Data: 2016-09-12 19:12:03
Autor: Trybun
Spór w aliexpress
W dniu 2016-09-12 o 11:43, radekp@konto.pl pisze:
Założyłem spór i zażądałem zwrotu 66% (tak dla zasady głównie).

Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.

Jaką mam gwarancję, że wyślę? Cwaniakuje, abym zamknął spór a towaru nie wyśle?

Nie idzie poczekać z tym aż towar przyjdzie?

Data: 2016-09-13 10:12:57
Autor: radekp@konto.pl
Spór w aliexpress
Mon, 12 Sep 2016 19:12:03 +0200, w <57d6e1de$0$652$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <CheIli@jachu.ru> napisał(-a):

> [...]
>
> Jaką mam gwarancję, że wyślę? Cwaniakuje, abym zamknął spór a towaru nie wyśle?

Nie idzie poczekać z tym aż towar przyjdzie?

Nie wiem. Spór może być otwarty przez miesiąc?

Data: 2016-09-16 18:53:21
Autor: Trybun
Spór w aliexpress
W dniu 2016-09-13 o 10:12, radekp@konto.pl pisze:
[...]

No, ja też nie wiem.. Nie znam regulaminu Aliexpress, to była tylko taka luźna sugestia.

Data: 2016-09-13 13:17:29
Autor: Akarm
Spór w aliexpress
W dniu poniedziałek, 12 września 2016 11:45:29 UTC+2 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.

Trochę dziwne, dlaczego masz mu wysłać nowy towar?

Jaką mam gwarancję, że wyślę?

To przecież jasne, jeśli będziesz chciał, to wyślesz. W tym przypadku gwarantem jest sumienie.

--
      Akarm

Data: 2016-09-14 06:00:18
Autor: Budzik
Spór w aliexpress
Użytkownik Akarm akarm@wp.pl ...

[...]

;-)

Data: 2016-09-14 09:34:38
Autor: radekp@konto.pl
Spór w aliexpress
Tue, 13 Sep 2016 13:17:29 -0700 (PDT), w
<81088f0b-3770-4075-b98e-1c335195b94c@googlegroups.com>, Akarm <akarm@wp.pl>
napisał(-a):

> [...]

> Jaką mam gwarancję, że wyślę?

To przecież jasne, jeśli będziesz chciał, to wyślesz. W tym przypadku gwarantem jest sumienie.

Błędnie założyłem, że treść zrozumieją nawet ci mniej bystrzy. Przepraszam :)

Data: 2016-09-14 09:59:40
Autor: Liwiusz
Spór w aliexpress
napisał(-a):

[...]

Głupim błędem dałeś się podłożyć nazi grammarowi.

--
Liwiusz

Data: 2016-09-14 14:00:36
Autor: radekp@konto.pl
Spór w aliexpress
Wed, 14 Sep 2016 09:59:40 +0200, w <nrb01n$1gp$2@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]
>
> Błędnie założyłem, że treść zrozumieją nawet ci mniej bystrzy. Przepraszam :)

Głupim błędem dałeś się podłożyć nazi grammarowi.

Komu dałem się podłożyć? Nikomu nie dałem. Sam się podłożyłem :P.

Data: 2016-09-14 13:00:12
Autor: Budzik
Spór w aliexpress
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

> [...]

gwarantem jest sumienie.

Błędnie założyłem, że treść zrozumieją nawet ci mniej bystrzy.

Błednie również założyłes ze ktos nie zrozumiał podczas kiedy Akarm sobie z Ciebie zwyczajnie robi jaja.

Data: 2016-09-14 21:32:52
Autor: radekp@konto.pl
Spór w aliexpress
Wed, 14 Sep 2016 13:00:12 +0000 (UTC), w
<XnsA683924E0C921budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> Błędnie założyłem, że treść zrozumieją nawet ci mniej bystrzy.
> Przepraszam :) Błednie również założyłes ze ktos nie zrozumiał podczas kiedy Akarm sobie z Ciebie zwyczajnie robi jaja.

Widzę, że muszę też dosadniej robić sobie z innych jaja, bo zostaję
niezrozumiany :)

Data: 2016-09-15 23:41:06
Autor: Akarm
Spór w aliexpress
W dniu 2016-09-14 o 15:00, Budzik pisze:
Błednie również założyłes ze ktos nie zrozumiał podczas kiedy Akarm sobie z
Ciebie zwyczajnie robi jaja.

Nie, nie robię sobie jaj, skąd taki pomysł? ;)
Jaja pewnie bym sobie robił, gdyby trafiła się jakaś pojedyncza literówka. A tutaj takie zdarzenie przecież nie wystąpiło.
Ja nie zakładam nigdy z góry, że mam do czynienia z kretynem. Zawsze wierzę, że rozmówca zna znaczenie wyrazów, którymi się posługuje.
Jak się okazuje, czasem jestem w błędzie.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-09-18 13:38:43
Autor: radekp@konto.pl
Spór w aliexpress
Thu, 15 Sep 2016 23:41:06 +0200, w <57db1573$0$654$65785112@news.neostrada.pl>,
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał(-a):

> [...]
Jak się okazuje, czasem jestem w błędzie.

Czasem nawet podwójnym. Ale to przywilej kretynów.

Data: 2016-09-18 14:00:32
Autor: Budzik
Spór w aliexpress
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

Czasem nawet podwójnym. Ale to przywilej kretynów.

Jak widac, kolega co prawda "pisać po polsku kiepsko", za to kulturka na wysokim poziomie.
Pogratulować... rodzicom...

Data: 2016-09-18 16:48:17
Autor: re
Spór w aliexpress

Użytkownik "Budzik"

Czasem nawet podwójnym. Ale to przywilej kretynów.

Jak widac, kolega co prawda "pisać po polsku kiepsko", za to kulturka na
wysokim poziomie.
Pogratulować... rodzicom...
-- -
Zachowuj się

Data: 2016-09-18 22:50:44
Autor: radekp@konto.pl
Spór w aliexpress
Sun, 18 Sep 2016 14:00:32 +0000 (UTC), w
<XnsA6879C4B2C63Ebudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
> [...]

> Czasem nawet podwójnym. Ale to przywilej kretynów.
> Jak widac, kolega co prawda "pisać po polsku kiepsko", za to kulturka na wysokim poziomie.

Bucom odpowiadam jak bucom należy.
Czyżby doskwierała ślepota na jedno oko? Pogratulować rodzicom...

Data: 2016-09-19 04:00:40
Autor: Budzik
Spór w aliexpress
> [...]

Pogratulować... rodzicom...

Bucom odpowiadam jak bucom należy.
Czyżby doskwierała ślepota na jedno oko? Pogratulować rodzicom...

I nadal brak autorefleksji...

Data: 2016-09-19 09:03:15
Autor: radekp@konto.pl
Spór w aliexpress
Mon, 19 Sep 2016 04:00:40 +0000 (UTC), w
<XnsA68837B35DE56budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik

Tak, widzę.

Data: 2016-09-19 09:00:39
Autor: Budzik
Spór w aliexpress
Użytkownik radekp@konto.pl radekp@konto.pl ...

> Czyżby doskwierała ślepota na jedno oko? Pogratulować rodzicom...
> I nadal brak autorefleksji...

Tak, widzę.

widzę, wyślę itd itp...

Data: 2016-09-14 21:28:06
Autor: Andrzej
Spór w aliexpress
napisał(-a):

[...]

Nie przepraszaj, naucz się pisać, tępy ćwoku.

Data: 2016-09-14 21:37:12
Autor: radekp@konto.pl
Spór w aliexpress
Wed, 14 Sep 2016 21:28:06 +0200, w
<1949706742.495574047.672959.none-inv.invalid@news.neostrada.pl>, Andrzej
<none@inv.invalid> napisał(-a):

radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
> Tue, 13 Sep 2016 13:17:29 -0700 (PDT), w
> <81088f0b-3770-4075-b98e-1c335195b94c@googlegroups.com>, Akarm <akarm@wp.pl>

Nie przepraszaj, naucz się pisać, tępy ćwoku.

O i następny mniej bystry, rzekłbym dno zawitało :)
A skoro jesteś na dnie to teraz uważaj -- naciskam przycisk spłuczki...

Data: 2016-09-14 23:09:32
Autor: Ghost
Spór w aliexpress

<none@inv.invalid> napisał(-a):

> [...]
>
> Błędnie założyłem, że treść zrozumieją nawet ci mniej bystrzy. > Przepraszam :)

Nie przepraszaj, naucz się pisać, tępy ćwoku.

dno zawitało

odejdzij dno stąd

Data: 2016-09-15 20:17:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spór w aliexpress

<radekp@konto.pl> 2rtctbh9263ip3km78rd4b8bokgofn5qlm@4ax.com

: Założyłem spór i zażądałem zwrotu 66% (tak dla zasady głównie).

: Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.

IMO dobrze uczynisz, jeśli zakończysz spór dopiero
wtedy, gdy otrzymasz nowy towar, który sprawdzisz... :)

: Jaką mam gwarancję, że wyślę?

Słowo honoru.

: Cwaniakuje, abym zamknął spór a towaru nie wyśle?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Spór w aliexpress