Spór w aliexpress

Data: 2016-09-12 19:12:03
Autor: Trybun
Spór w aliexpress
W dniu 2016-09-12 o 11:43, radekp@konto.pl pisze:
Założyłem spór i zażądałem zwrotu 66% (tak dla zasady głównie).

Sprzedający zaproponował, że wyślę nowy towar i abym zakończył spór.

Jaką mam gwarancję, że wyślę? Cwaniakuje, abym zamknął spór a towaru nie wyśle?

Nie idzie poczekać z tym aż towar przyjdzie?

Data: 2016-09-13 10:12:57
Autor: radekp@konto.pl
Spór w aliexpress
Mon, 12 Sep 2016 19:12:03 +0200, w <57d6e1de$0$652$65785112@news.neostrada.pl>,
Trybun <CheIli@jachu.ru> napisał(-a):

> [...]
>
> Jaką mam gwarancję, że wyślę? Cwaniakuje, abym zamknął spór a towaru nie wyśle?

Nie idzie poczekać z tym aż towar przyjdzie?

Nie wiem. Spór może być otwarty przez miesiąc?

Data: 2016-09-16 18:53:21
Autor: Trybun
Spór w aliexpress
W dniu 2016-09-13 o 10:12, radekp@konto.pl pisze:
[...]

No, ja też nie wiem.. Nie znam regulaminu Aliexpress, to była tylko taka luźna sugestia.

Spór w aliexpress