Sportowa kamera - dow贸d wykroczenia

Data: 2015-09-08 11:52:40
Autor: A. Filip
Sportowa kamera - dow贸d wykroczenia
piotrus <piotrus@spamunielubie.com> pisze:
Czy nagranie ze sportowej kamerki (np. umieszczonej na rowerze) jest
powa偶nym dowodem wykroczenia, czy te偶 nie jest traktowane powa偶nie?

Pytam, bo mam wiele sytuacji na rowerze, gdzie przyda艂a by si臋 taka
funkcja. Ostatnio rzucano do mnie butelk膮, gdybym mia艂 nagranie (z
widocznymi numerami rejestracyjnymi) i mog艂o by ono by膰 dowodem, to
mo偶na by ukara膰 sprawc贸w.

PS

Czy _samodzielnie_ jest czy nie jest dowodem mo偶e by膰 traktowane r贸偶nie [patrz
"zignorowane" nagranie A. Leppera na dyktafonie cyfrowym], IMHO powinno by膰 w
praktyce co najmniej potraktowane jako _solidne_ podparcie wiarygodno艣ci i
dok艂adno艣ci "zwyk艂ego" zeznania 艣wiadka zdarzenia/poszkodowanego.  Bo jakby co
to nie 艣wiadek nie zaledwie "niedok艂adnie zapami臋ta艂" ale "majstrowa艂 przy
dowodzie/nagraniu".

Zreszt膮 AFAIR w Rosji specjalne prawo/rozporz膮dzenie wymusi艂o
wiarygodno艣膰 dowod贸w z nagra艅 rejestrator贸w samochodowych.
[ _Chyba_ wcze艣niej bywa艂o "r贸偶nie"]

--
A. Filip
艢ciany maj膮 uszy.  (Przys艂owie polskie)