Sportowcy używający dopingu są w niebezpieczeństwie.

Data: 2016-08-05 14:47:31
Autor: Michał Szatański
Sportowcy używający dopingu są w niebezpieczeństwie.

  Właśnie jakiś kolo w tv powiedział, że nie będą mieli się gdzie schować.

Data: 2016-08-05 19:08:07
Autor: Marek Czaplicki
Michał Szatański pisze na pl.soc.polityka w piątek, 5 sierpnia 2016 14:47:

  Właśnie jakiś kolo w tv powiedział, że nie będą mieli się gdzie schować.

A inny kolo mówi, "spokojna głowa. laska dynamitu z lontem w dupie wzmaga prędkość na 100 m".

Data: 2016-08-05 19:14:11
Autor: u2
W dniu 2016-08-05 o 19:08, Marek Czaplicki pisze:
[...]

WC - 200 metrów

WC dla biegaczy - 50 m

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-08-06 05:02:07
Autor: Michał Szatański
W dniu 05.08.2016 o 19:08, Marek Czaplicki pisze:
[...]

  To jest wypowiedź na temat ..

Data: 2016-08-06 05:00:41
Autor: Budzik
Sportowcy używający dopingu są w niebezpieczeństwie.
Użytkownik Michał Szatański micszat@gmail.com ...

[...]

Na temat wartości wiadomości zaczynającej się od "jakis kolo w TV powiedział"...

Data: 2016-08-06 12:53:21
Autor: Michał Szatański
W dniu 06.08.2016 o 07:00, Budzik pisze:
[...]

  Mógłbym być bardziej szczegółowy co do kanału najwyżej, na którym to widziałem, a koleś chyba z jakiejś organizacji antydopingowej jest.
  Patrząc na to dzisiaj, po otwarciu igrzysk, jego wypowiedź wczorajsza o tym, że "sportowcy na dopingu nie są bezpieczni" wygląda jakoś zastanawiająco, już ich wykrył czy jak? Czeka aż wystąpią? Po co?
  Nie trzyma się to kupy.

Data: 2016-08-06 14:00:40
Autor: Budzik
[...]

Tak, zdecydowanie trudno bedzie podyskutowac o wypowiedzi nie wiadomo kogo, nie wiadomo gdzie i własciwie nie wiadomo co powiedział i co chciał przez to przekazac...

Michał - ile masz lat?

Data: 2016-08-06 04:11:38
Autor: Stachu Chebel
W dniu piątek, 5 sierpnia 2016 14:47:32 UTC+2 użytkownik Michał Szatański napisał:
Właśnie jakiś kolo w tv powiedział, że nie będą mieli się gdzie schować.

Najlepszy doping został opracowany przez prof. Smirnoffa.

Data: 2016-08-06 07:16:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 13:11:39 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
W dniu piątek, 5 sierpnia 2016 14:47:32 UTC+2 użytkownik Michał Szatański napisał:
> Właśnie jakiś kolo w tv powiedział, że nie będą mieli się gdzie schować.

Najlepszy doping został opracowany przez prof. Smirnoffa.

Ja bym raczej Stachu powiedział, że przez Mendelejewa w postaci idealnego
przepisu na wódkę Moskovskaya. Smirnoff był tylko zdolnym w marketingu kopistą.

Data: 2016-08-06 08:07:57
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 16:16:06 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Ja bym raczej Stachu powiedział, że przez Mendelejewa w postaci idealnego
przepisu na wódkę Moskovskaya. Smirnoff był tylko zdolnym w marketingu kopistą.

Mendelejew jedynie usystematyzował wszelakie możliwe składniki z Fizycznego punktu widzenia. Tymczasem do skonstruowania owego środka dopingującego, potrzebne są zaledwie 3. Ino UWAGA na proporcje, bo można oślepnąć :)

Sportowcy używający dopingu są w niebezpieczeństwie.