Spory spadek notowań rządu i premiera- a Ja protestuje przeciwko takim sondażom bo klamia

Data: 2012-01-19 04:06:24
Autor: muto2100
Spory spadek notowań rządu i premiera- a Ja protestuje przeciwko takim sondażom bo klamia
bo   PO   niema   poparcia    tak   duzych  procent   ludzi    -  no
moze    10_15%    to   wszystko     ile  mogą  wyciagnac    ci
oszusci!

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/spory-spadek-notowan-rzadu-i-premiera,1,5002487,wiadomosc.html

Spory spadek notowań rządu i premiera- a Ja protestuje przeciwko takim sondażom bo klamia