Spory telefon lub ma?y tablet z androidem...

Data: 2014-02-12 13:30:31
Autor: swirek75
Spory telefon lub ma?y tablet z androidem...
Dzień Dobry,
Co wybrać przy takich założeniach;
Markowy solidny sprzęt,
Mocne parametry/szybkość pracy,
Dobra bateria,
Zastosowania;
nawigacja w samochodzie,
uzupełnianie Blacberry, czyli taki mniej telefon a raczej głównie www, poczta, dokumenty itp,
gierki w tym te wymagające parametrów sprzętu.

Rozmiar ma znaczenie;
teraz używam Galaxy Tab 2 10cali i jest za duży; szczególnie w samochodzie jako Navi, ale też w podróży niezbyt poręczny.
Więc szukam czegoś zdecydowanie poniżej 10 cali, ale też ogólnie sporo mniejszego.
Coś mi podpowiedzą Państwo?

Data: 2014-02-13 08:03:30
Autor: J.F.
Spory telefon lub ma?y tablet z androidem...
Dnia Wed, 12 Feb 2014 13:30:31 -0800 (PST), swirek75@gmail.com
Co wybrać przy takich założeniach;
Markowy solidny sprzęt,
Mocne parametry/szybkość pracy,
Dobra bateria,
Zastosowania;
nawigacja w samochodzie,

Ladowarke kup. GPS+Internet blyskawicznie rozladowuja te smartfony.

[...]

Samsung S4 sie prawie sprawdza. Tylko root by sie przydal.
Ale prawde mowiac to i S2 mini mial parametry wystarczajace, tylko
ekran maly.

Ale masz miejsce na taki duzy telefon ?

J.

Data: 2014-02-13 08:39:51
Autor: swirek75
W dniu czwartek, 13 lutego 2014 08:03:30 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Wed, 12 Feb 2014 13:30:31 -0800 (PST), swirek75@gmail.com > Co wybrać przy takich założeniach;

> [...]

Samsung S4 sie prawie sprawdza. Tylko root by sie przydal.

Ale prawde mowiac to i S2 mini mial parametry wystarczajace, tylko

Oczywiście ładowarka to podstawa, uchwyt na szybę też, jeździłem kilka dni z Galaxy Tab 2 10cali i raz, że ciężko miałem na to dobre miejsce znaleźć na szybie, dwa uchwyt niby fajny, ale pod takim dużym sprzętem drgał mocno.
Tak myślę coś 5-8 cali teraz kupić, tylko nie śledze nowinek, bo po prostu nie nadążam/brak czasu; Myślę Samsungu lub Lenovo lub Sony, czymś naprawdę dobrym, solidnym i z wyśrubowanymi parametrami, dużo będzie to jako Navigacja używane z Automapą i pewnie tez TomTomem.
Wolałbym nie przesiadać się na Apple, bo ledwo się zaadaptowałem na Androida i kolejna zmiana filozofii plus kupno iluś tam licencji niezbyt mi się w tym momencie podoba. Chociaż, kto wie? Jeśli Ipad miałby być zdecydowanie lepszy w użytkowaniu od tabletów z Androidem?

Data: 2014-02-13 17:11:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spory telefon lub ma?y tablet z androidem...

"J.F." tewz3tquweuh.316uzqc0829m.dlg@40tude.net

Samsung S4 sie prawie sprawdza.

Masz SG4?

Ale masz miejsce na taki duzy telefon ?

Można podczepić pod lusterko. ;)
Innym rozwiązaniem jest projekcja obrazu na szybę czołową. ;)

Data: 2014-02-15 00:23:43
Autor: Marek
On Thu, 13 Feb 2014 08:03:30 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Samsung S4 sie prawie sprawdza. Tylko root by sie przydal.
Ale prawde mowiac to i S2 mini mial parametry wystarczajace, tylko
ekran maly.

To w końcu juĹź się dorobiłeś porządnego tel.  z Androidem czy tylko ściemniasz, Ĺźe masz? :)
Jak pół roku temu o to Cię pytałem, to stwierdziłeś że smaryfon Ci niepotrzebny...

--
Marek

Data: 2014-02-13 11:54:41
Autor: rs
On 2/12/2014 4:30 PM, swirek75@gmail.com wrote:
[...]

ktorys z galaxy note? <rs>

Data: 2014-02-13 19:55:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spory telefon lub ma?y tablet z androidem...

"rs" 52fcf8c5$0$10229$c3e8da3$9b4ff22a@news.astraweb.com

ktorys z galaxy note? <rs>

Jakbym kradł ze sklepu, to bym sięgnął po SXZultra[marynę]. ;)

  http://www.mgsm.pl/pl/katalog/sony/xperiazultra/

A jakbym miał płacić swoimi pieniędzmi, wybrałbym coś innego. ;)

Data: 2014-02-13 11:38:32
Autor: swirek75
Spory telefon lub ma?y tablet z androidem...
Powiedzmy, że nie muszę kraść, ale myślę właśnie o SXZultra lub Galaxy NOTE 3
Jest jeszcze coś co się nazywa Nexus 7

Data: 2014-02-13 17:12:53
Autor: rs
Spory telefon lub ma?y tablet z androidem...
masz jeszcze galaxy tab 3 8'' i 7''. <rs>

Data: 2014-02-14 00:11:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spory telefon lub ma?y tablet z androidem...

<swirek75@gmail.com> 650ef150-90b1-4114-9f7a-08f2729adef2@googlegroups.com

: Powiedzmy, że nie muszę kraść, ale myślę właśnie o SXZultra
: lub Galaxy NOTE 3 Jest jeszcze coś co się nazywa Nexus 7

IMO Maryna jest bezkonkurencyjna, ale za jakiś
czas wejdą nowe smoki czy inne Kraity. :) Od
dawna czekają procesory nie z 2, 4 czy 8, ale
z parką 8 rdzeni. :)

Akurat ten smartfon ma słabą (FHD)
rozdzielczość ekranu, jak na tę półkę. :)

-=-

Korci, aby napisać jakoś tak:

  SD 800 (z Kraitami) też dziś może uchodzić
  za cudo dopiero w modelach nieco starszych
  czy budżetowych, nie zaś w czymś najświeższym...

;)

Data: 2014-02-14 04:59:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spory telefon lub ma?y tablet z androidem...

<swirek75@gmail.com> 431c4478-fd59-4589-bf9c-eaa43d13f457@googlegroups.com

: Więc szukam czegoś zdecydowanie poniżej 10 cali, ale też ogólnie sporo mniejszego.

Ja Ci podpowiem -- skoro masz szmal, olewaj tych, którzy
olewają nas dennymi parametrami oferowanymi za niedenne
pieniądze. :) Poniżej ośmiordzeniowiec w znosnej cenie. :)

   1299,00 pln
   http://zopotel.pl/glowna/44-zopo-zp998.html
   dwie SIMki (3G na 900 MHz czyli raczej z AERO2 pójdzie)
   GPU: ARM mali450-MP4 700Mhz

   ZOPO ZP998 8core MTK6592 2GB RAM 16GB ROM 5.5 CALI IPS 1920x1080 14MPx APARAT

[błąd -- należy pisać RZYM, nie ROM]

Ale naprawdę są już CPU z dwiema parami ośmiordzeniowymi. :)

-=-

  http://zopotel.pl/glowna/45-zopo-zp980.html <-- 8 rdzeni taniej, bo 1099,00 pln

Data: 2014-02-14 19:04:09
Autor: J.F
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości
[...]

A wykorzysta sie tych 8 rdzeni ?
Czy jego zaleta to mozliwosc zawieszenia 7 programow zanim system je zacznie odwieszac ?

J.

Data: 2014-02-14 23:58:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spory telefon lub ma?y tablet z androidem...

"J.F" 52fe5a9f$0$2225$65785112@news.neostrada.pl

  1299,00 pln
  http://zopotel.pl/glowna/44-zopo-zp998.html

A wykorzysta sie tych 8 rdzeni ?

A 4 wykorzysta? Albo 2?... Klastry mają stada corków. :)

Czy jego zaleta to mozliwosc zawieszenia 7 programow zanim system je zacznie odwieszac ?

Zaletą jest zwiększenie wydajności smartofo... Telefonu. :)
Skromnego urządzenia zwanego telefonem komórkowym. :)

Ponad rok temu czytałem o telefonie z parką ósemek, z których
połowa zwykle spała, aby oszczędzać energię i włączała się do
życia w drastycznych momentach.

Obok liczby rdzeni są jeszcze inne drobiazgi.
Jeśli Chrystus będzie  ociągał się z nadejściem powtórnym, nie
tylko dwie parki ósemek, nie tylko parki GHz, nie tylko obecne
,,bitowości'' i nie tylko wielkości keszów będą pomnażane...

Za jakiś czas zapewne wreszcie doczekamy się cwanej optyki,
w której soczewki zmieniają kształt, dzięki czemu obiektywy
o małych gabarytach dadzą duże możliwości i małe zniekształcenia...

Jeszcze gdyby tak dalmierze dodali akustyczne...

Data: 2014-02-14 08:36:01
Autor: Chris
Spory telefon lub ma?y tablet z androidem...
swirek75@gmail.com nabazgrał(a):

[...]

Masz wybór między dużymi smartofonami jak Galaxy Note 3, Sony Z Ultra z ekranami po 5.5"
Tablety 7 - 8 cali  coś firmowego typu Nexus 7, Galaxy TAB /3 7",  Galaxy Note 3 8" drogo bo ma rysik i można na nim np. rysować
Tablety ~10 cali typu Galaxy TAB albo NOTE (też drożej bo rysik), Sony Xperia Z i ten polecam z dużych bo cienki, lekki, FHD, wodoodporny ale za to drogi, Asus Transformer fajny bo ma często w zestawie klawiaturę i może po złożeniu robić za mini laptopa.

Nie patrz na Chińczyki z marketów bo to w 90% nietrwały szajs ..

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-02-16 09:52:00
Autor: swirek75
Spory telefon lub ma?y tablet z androidem...
TO tak wygląda, że pod uwage pozostały mi dwa urządzenia;
Xperia Z Ultra; bo największy ekran i ponoć ciut bardziej odporny,
Note w najnowszej wersji; bo ma rysik?

Który ma mocniejsze parametry sprzętowe?
Którys ma jakieś dodatkowe atuty softwarowe?

Jakiś inny rywal dwa tych dwóch?