Spory telefon lub ma?y tablet z androidem...

Data: 2014-02-13 08:03:30
Autor: J.F.
Spory telefon lub ma?y tablet z androidem...
Dnia Wed, 12 Feb 2014 13:30:31 -0800 (PST), swirek75@gmail.com
Co wybrać przy takich założeniach;
Markowy solidny sprzęt,
Mocne parametry/szybkość pracy,
Dobra bateria,
Zastosowania;
nawigacja w samochodzie,

Ladowarke kup. GPS+Internet blyskawicznie rozladowuja te smartfony.

uzupełnianie Blacberry, czyli taki mniej telefon a raczej głównie www, poczta, dokumenty itp,
gierki w tym te wymagające parametrów sprzętu.
Rozmiar ma znaczenie;
teraz używam Galaxy Tab 2 10cali i jest za duży; szczególnie w samochodzie jako Navi, ale też w podróży niezbyt poręczny.
Więc szukam czegoś zdecydowanie poniżej 10 cali, ale też ogólnie sporo mniejszego.
Coś mi podpowiedzą Państwo?

Samsung S4 sie prawie sprawdza. Tylko root by sie przydal.
Ale prawde mowiac to i S2 mini mial parametry wystarczajace, tylko
ekran maly.

Ale masz miejsce na taki duzy telefon ?

J.

Data: 2014-02-13 08:39:51
Autor: swirek75
W dniu czwartek, 13 lutego 2014 08:03:30 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Samsung S4 sie prawie sprawdza. Tylko root by sie przydal.

Ale prawde mowiac to i S2 mini mial parametry wystarczajace, tylko

Oczywiście ładowarka to podstawa, uchwyt na szybę też, jeździłem kilka dni z Galaxy Tab 2 10cali i raz, że ciężko miałem na to dobre miejsce znaleźć na szybie, dwa uchwyt niby fajny, ale pod takim dużym sprzętem drgał mocno.
Tak myślę coś 5-8 cali teraz kupić, tylko nie śledze nowinek, bo po prostu nie nadążam/brak czasu; Myślę Samsungu lub Lenovo lub Sony, czymś naprawdę dobrym, solidnym i z wyśrubowanymi parametrami, dużo będzie to jako Navigacja używane z Automapą i pewnie tez TomTomem.
Wolałbym nie przesiadać się na Apple, bo ledwo się zaadaptowałem na Androida i kolejna zmiana filozofii plus kupno iluś tam licencji niezbyt mi się w tym momencie podoba. Chociaż, kto wie? Jeśli Ipad miałby być zdecydowanie lepszy w użytkowaniu od tabletów z Androidem?

Data: 2014-02-13 17:11:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Spory telefon lub ma?y tablet z androidem...

"J.F." tewz3tquweuh.316uzqc0829m.dlg@40tude.net

Samsung S4 sie prawie sprawdza.

Masz SG4?

Ale masz miejsce na taki duzy telefon ?

Można podczepić pod lusterko. ;)
Innym rozwiązaniem jest projekcja obrazu na szybę czołową. ;)

Data: 2014-02-15 00:23:43
Autor: Marek
On Thu, 13 Feb 2014 08:03:30 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Samsung S4 sie prawie sprawdza. Tylko root by sie przydal.
Ale prawde mowiac to i S2 mini mial parametry wystarczajace, tylko
ekran maly.

To w końcu juĹź się dorobiłeś porządnego tel.  z Androidem czy tylko ściemniasz, Ĺźe masz? :)
Jak pół roku temu o to Cię pytałem, to stwierdziłeś że smaryfon Ci niepotrzebny...

--
Marek

Spory telefon lub ma?y tablet z androidem...