Sposób na miękkie ręczniki?

Data: 2016-02-14 19:05:46
Autor: J.A.
Sposób na miękkie ręczniki?
Nie udaje mi się mieć po kilku praniach miękkie ręczniki.
Wiem, że zależy to zarówno od samego ręcznika (materiału)
jak i sposobu prania.
Czy ktoś mógłby doradzić z jakiego materiału ręczniki zachowują
miękkość i w czym prać/płukać żeby nadal były miękkie?
Moje przypominają papier ścierny. :-(

Pozdrawiam
J.A.

Data: 2016-02-15 16:57:31
Autor: Przyjazny
Sposób na miękkie ręczniki?
On 2016-02-14 18:05, J.A. <xyz@xyz.pl> wrote:
Nie udaje mi siê mieæ po kilku praniach miêkkie rêczniki.
Wiem, ¿e zale¿y to zarówno od samego rêcznika (materia³u)
jak i sposobu prania.
Czy kto¶ móg³by doradziæ z jakiego materia³u rêczniki zachowuj±
miêkko¶æ i w czym praæ/p³ukaæ ¿eby nadal by³y miêkkie?
Moje przypominaj± papier ¶cierny. :-(

W dowolnym p³ynie do p³ukania którego zapach Ci odpowiada. A zim± nie
susz na wiór, tylko zaraz jak przestan± byæ wilgotne schowaj.

Data: 2016-02-21 04:00:39
Autor: nowegooglowe
Sposób na miêkkie rêczniki?
W dniu poniedzia³ek, 15 lutego 2016 17:57:31 UTC+1 u¿ytkownik Przyjazny napisa³:
On 2016-02-14 18:05, J.A. <xyz@xyz.pl> wrote:
> [...]

W dowolnym p³ynie do p³ukania którego zapach Ci odpowiada. A zim± nie
susz na wiór, tylko zaraz jak przestan± byæ wilgotne schowaj.

Rêczniki MUSZ¡ byæ dok±³dnie wysuszone przed schowaniem do szafy, bo inaczej zatêchn± w stosie i bêd± ¶mierdzieæ. Po prostu.

Data: 2016-02-21 03:59:16
Autor: nowegooglowe
Sposób na miêkkie rêczniki?
W dniu niedziela, 14 lutego 2016 19:05:49 UTC+1 u¿ytkownik J.A. napisa³:
[...]

Oczywi¶cie pierwsza odpowed¼ ¿yczliwego to "p³yn do p³ukania" :-\

Nie radzê. Do pewnego czasu stosowa³am, bo siê zach³ysnê³am, jak wszyscy, t± "zdobycz± technologiczn±", ale jak siê wczytaæ w sk³ad i to, co o nim pisze siê w necie, a NIE pisze na opakowaniach, to.... Jednym zdaniem - JU¯ NIE U¯YWAM. Rêczniki LUBIÊ szorstkie. Od wilgoci na skórze i tak przecie¿ natychmiast miêkn±. A pachn±, bo suszê je na dworze. No dobrze, ja akurat mam las za oknami...
Je¶li chcesz jednak koniecznie mieæ miêkkie (i pachn±ce) rêczniki, raczej kup elektryczn± suszarkê do prania, zamiast dodatkowej "chemii". Efekt murowany, bêd± miêkkie i przyjemnie pachn±ce - suszarka tak ma.

Polecam jeden z madrzejszych g³osów:
http://greenspiracje.pl/do-skreslenia-z-listy-zakupow-plyn-do-plukania-tkanin/

Data: 2016-02-21 15:29:39
Autor: Kaczin
Sposób na miękkie ręczniki?
W dniu 21.02.2016 o 12:59, nowegooglowe@gmail.com pisze:
[...]

Co w tym "g³osie" jest m±drego?
Kolejny artykulik nabazgrany bez wiedzy i bez sensu.

Pierzesz pewno bez detergentów, co? Tylko bali, tara i zimna woda ze strumienia, który masz za oknem?

--
Kaczin

Data: 2016-02-21 08:50:09
Autor: nowegooglowe
Sposób na miêkkie rêczniki?
W dniu niedziela, 21 lutego 2016 15:29:41 UTC+1 u¿ytkownik Kaczin napisa³:
> [...]

Co w tym "g³osie" jest m±drego?
Kolejny artykulik nabazgrany bez wiedzy i bez sensu.

Sam g... wiesz.

Pierzesz pewno bez detergentów, co?

U¿ywasz pewnie antyperspirantów?

Tylko bali, tara i zimna woda ze strumienia, który masz za oknem?

Dlaczego mia³abym tak? Piorê w detergentach - tyle ¿e od ZAWSZE i BEZ WYJ¡TKU po ka¿dym praniu nastawiam dodatkowy program p³ukania. I to w ciep³ej wodzie :->

Data: 2016-02-21 18:28:27
Autor: Kaczin
Sposób na miękkie ręczniki?
W dniu 21.02.2016 o 17:50, nowegooglowe@gmail.com pisze:
[...]

Kolejne internetowe wcielenie grubej?
Chyba nie, bo wydajesz siê jeszcze g³upsza.

--
Kaczin

Data: 2016-02-21 10:05:45
Autor: nowegooglowe
Sposób na miêkkie rêczniki?
W dniu niedziela, 21 lutego 2016 18:28:28 UTC+1 u¿ytkownik Kaczin napisa³:
> [...]

Kolejne internetowe wcielenie grubej?
Chyba nie, bo wydajesz siê jeszcze g³upsza.

Ka¿dmu g³upiemu - na pewno siê taka wydajê.

Data: 2016-02-28 17:25:38
Autor: Pszemol
Sposób na miêkkie rêczniki?

Masz dobry nos... "nowegooglowe@gmail" to adres XL-ki.

Data: 2016-03-01 01:02:21
Autor: Ikselka
Sposób na miêkkie rêczniki?
Dnia Sun, 28 Feb 2016 17:25:38 -0600, Pszemol napisa³(a):

(...)"nowegooglowe@gmail" to adres XL-ki.

Adres "nowegooglowe" tylko w Guglu mi funkcjonuje, a w³a¶nie przed chwil±
wróci³am do Dialog'a i tu mam stary adres, "gazetowy" :-)

Sposób na miękkie ręczniki?