Sposób na miękkie ręczniki?

Data: 2016-02-15 16:57:31
Autor: Przyjazny
Sposób na miękkie ręczniki?
On 2016-02-14 18:05, J.A. <xyz@xyz.pl> wrote:
Nie udaje mi się mieć po kilku praniach miękkie ręczniki.
Wiem, że zależy to zarówno od samego ręcznika (materiału)
jak i sposobu prania.
Czy ktoś mógłby doradzić z jakiego materiału ręczniki zachowują
miękkość i w czym prać/płukać żeby nadal były miękkie?
Moje przypominają papier ścierny. :-(

W dowolnym płynie do płukania którego zapach Ci odpowiada. A zimą nie
susz na wiór, tylko zaraz jak przestaną być wilgotne schowaj.

Data: 2016-02-21 04:00:39
Autor: nowegooglowe
Sposób na miękkie ręczniki?
W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 17:57:31 UTC+1 użytkownik Przyjazny napisał:
On 2016-02-14 18:05, J.A. <xyz@xyz.pl> wrote:
> [...]

W dowolnym płynie do płukania którego zapach Ci odpowiada. A zimą nie
susz na wiór, tylko zaraz jak przestaną być wilgotne schowaj.

Ręczniki MUSZĄ być dokąłdnie wysuszone przed schowaniem do szafy, bo inaczej zatęchną w stosie i będą śmierdzieć. Po prostu.

Sposób na miękkie ręczniki?