Sposób na nieoznakowany radiowóz

Data: 2013-01-10 17:06:41
Autor: megrims
Sposób na nieoznakowany radiowóz
Mężczyzna, który oddał strzały w kierunku nieoznakowanego radiowozu w Sanoku, zabarykadował się w swoim mieszkaniu na ul. Cegielnianej. Na miejscu są policyjni antyterroryści.

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/rzeszow/strzelanina-w-sanoku,1,5390323,region-wiadomosc.html --
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-10 18:41:53
Autor: Lewis
W dniu 2013-01-10 17:06, megrims pisze:
Mężczyzna, który oddał strzały w kierunku nieoznakowanego radiowozu w

W końcu :)

Lewis

Data: 2013-01-10 19:26:36
Autor: megrims
W dniu 2013-01-10 18:41, Lewis pisze:
W dniu 2013-01-10 17:06, megrims pisze:
Mężczyzna, który oddał strzały w kierunku nieoznakowanego radiowozu w

W końcu :)

ale trza mieć klamkę.
A butelkę, szmatę, benzynę i zapałki - parę złotych.

Jestem ciekaw kiedy mnie o 6 rano kominiarze wyciÄ…gnÄ…
z łóżka za takie posty.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-10 19:42:16
Autor: Rafał Grzelak
megrims wrote:

> ale trza mieć klamkę.
A butelkę, szmatę, benzynę i zapałki - parę złotych.

Jestem ciekaw kiedy mnie o 6 rano kominiarze wyciÄ…gnÄ…
z łóżka za takie posty.

Wychodz przed 6ta. :)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-01-10 21:24:24
Autor: szufla
Sposób na nieoznakowany radiowóz
Jestem ciekaw kiedy mnie o 6 rano kominiarze wyciÄ…gnÄ…
z łóżka za takie posty.

Wychodz przed 6ta. :)

i nigdy nie wracaj :)

sz.

Data: 2013-01-10 21:27:54
Autor: megrims
W dniu 2013-01-10 21:24, szufla pisze:
Jestem ciekaw kiedy mnie o 6 rano kominiarze wyciÄ…gnÄ…
z łóżka za takie posty.

Wychodz przed 6ta. :)

i nigdy nie wracaj :)

sz.
Jak patrze co się w tym pięknym kraju dzieje, to chętnie bym
tak zrobił. Kupił bar na plaży gdzieś na drugiej półkuli,
samochód to wystarczyło by tam jakieś Suzuki 4x4 i koniec.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-10 21:29:56
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-01-10 21:27, megrims pisze:
[...]

To tak zrób, a nie opowiadaj czego to byś nie zrobił...

Data: 2013-01-10 21:53:44
Autor: megrims
W dniu 2013-01-10 21:29, Artur Maśląg pisze:
[...]

Gdyby to było takie proste..

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-10 22:10:52
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-01-10 21:53, megrims pisze:
[...]

Z całą pewnością proste jest nieopowiadanie "co to bym nie
zrobił", choć bardzo popularne - polecę "klasykiem":
"Znam pełno takich wymówek od "kawiarnianych teoretyków"." ;)
Jak się ma prawdziwe pieniądze i duże dzieci to żaden problem
w zmianie miejsca pobytu. Szczególnie, jak komuś nie odpowiada
obecne i coś tam przebąkuje o barze na drugiej półkuli...

Data: 2013-01-10 22:42:01
Autor: megrims
W dniu 2013-01-10 22:10, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2013-01-10 21:53, megrims pisze:
W dniu 2013-01-10 21:29, Artur Maśląg pisze:
(ciach)

Jak się na 3 letnie dziecko z poważnym problemem nowotworowym
po pierwszej poważnej operacji i w trakcie chemioterapii to nic
nie jest proste. Więc nie pierdol.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-11 07:54:46
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-01-10 22:42, megrims pisze:
[...]

Wiesz, mogę powiedzieć przepraszam, skoro się poczułeś urażony,
ale to nie zmienia mojego zdania o pieprzeniu "czego to bym nie
zrobił".

Data: 2013-01-11 22:35:49
Autor: megrims
W dniu 2013-01-11 07:54, Artur Maśląg pisze:
[...]

luz.

Może ntg, ale po roku latania po lekarzach, szpitalach to fotoradary
są najmniejszym powodem, aby zmienić kraj zamieszkania. Służba zdrowia
to jest dopiero dramat. Ale to nie ta grupa.
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-01-11 11:14:18
Autor: Jakub Witkowski
Sposób na nieoznakowany radiowóz
W dniu 2013-01-10 22:10, Artur Maśląg pisze:

"Znam pełno takich wymówek od "kawiarnianych teoretyków"." ;)

Już miliony rodaków udowodniły, że jednak nie pieprzą.

Jak się ma prawdziwe pieniądze i duże dzieci to żaden problem
w zmianie miejsca pobytu.

Albo właśnie jak się nie ma pieniędzy (tu) a ma dzieci, lub ochotę na dzieci.
Dzietność Polaków np. w GB jest zadziwiająco wysoka.

Jeden może wyemigrować, inny, z różnych powodów nie, ale w sumie nie rozumiem,
co cię tak drażni w stwierdzeniu, że ktoś miałby na to ochotę.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepoważne,
gts /kropka/ pl    |  lub caÅ‚oÅ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2013-01-11 11:25:38
Autor: Artur Maśląg
Sposób na nieoznakowany radiowóz
W dniu 2013-01-10 22:10, Artur Maśląg pisze:

"Znam pełno takich wymówek od "kawiarnianych teoretyków"." ;)

Już miliony rodaków udowodniły, że jednak nie pieprzą.

No, co ma szczególnie miejsce na pms :)

[...]

Sam widzisz, że oni nie bawią się w "kawiarniane teoretyzowanie"
tylko działają.

Jeden może wyemigrować, inny, z różnych powodów nie, ale w sumie nie
rozumiem,
co cię tak drażni w stwierdzeniu, że ktoś miałby na to ochotę.

Skąd wniosek, że mnie "drażni"? Ot stwierdzenie faktu. Ja wiem,
moda taka. Tyle, że w znakomitej większości ci którzy to realizują
to nie bawiÄ… siÄ™ w teoretyzowanie, czego to by oni nie zrobili,
bo tu źle itd.

Data: 2013-01-11 11:33:35
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2013-01-11 11:25, Artur Maśląg pisze:
Skąd wniosek, że mnie "drażni"? Ot stwierdzenie faktu.

Z Twojej reakcji: "To tak zrób, a nie opowiadaj czego to byś nie zrobił..."

Bo wynika z niej, że jeśli ktoś akurat nie może robić tego, na co ma ochotę,
to powinien jakoby zamknąć mordę i nie zdradzać się z tym pragnieniem, bo tak.

Data: 2013-01-11 11:40:07
Autor: Artur Maśląg
Sposób na nieoznakowany radiowóz
W dniu 2013-01-11 11:25, Artur Maśląg pisze:
Skąd wniosek, że mnie "drażni"? Ot stwierdzenie faktu.

Z Twojej reakcji: "To tak zrób, a nie opowiadaj czego to byś nie zrobił..."

Aha. Trudno.

Bo wynika z niej, że jeśli ktoś akurat nie może robić tego, na co ma
ochotÄ™,
to powinien jakoby zamknąć mordę i nie zdradzać się z tym pragnieniem,
bo tak.

Twój wniosek, twoja interpretacja.

Data: 2013-01-11 08:16:16
Autor: Myjk
Sposób na nieoznakowany radiowóz
Thu, 10 Jan 2013 21:27:54 +0100, megrims
Jak patrze co się w tym pięknym kraju dzieje, to chętnie bym tak zrobił.

Też sobie wczoraj nogę skręciłem. Masakra w tym kraju. :(

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-01-10 21:27:28
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-01-10 19:26, megrims pisze:
[...]

Jak wyciągną, to powiedz, że megrims mieszka posesję dalej.
Podobno działa... Później może przeproszą :)

Data: 2013-01-10 23:36:33
Autor: Tomasz Pyra
Sposób na nieoznakowany radiowóz
Dnia Thu, 10 Jan 2013 19:26:36 +0100, megrims napisa³(a):

Jestem ciekaw kiedy mnie o 6 rano kominiarze wyci±gn±
z ³ó¿ka za takie posty.

Ciekawe co tam w tym Sanoku, bo policja wygna³a mieszkañców z ilu¶ tam
s±siednich bloków, tu ju¿ noc, zimno, a oni siê certol± z tym go¶ciem i
koñca nie widaæ.

Ciekawe czy on tam w ogóle jest? :)
Mo¿e nie by³o tego co umie liczyæ, policja znowu pomyli³a piêtra, bandzior
ewaku³owa³ siê razem z reszt± bloku, a policja mówi o braku kontaktu, bo
dobijaj± siê do pustego mieszkania? ;)

Data: 2013-01-11 09:30:58
Autor: LEPEK
W dniu 2013-01-10 23:36, Tomasz Pyra pisze:

[...]

No, mo¿e nie dok³adnie, ale... ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdañski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-01-13 15:40:50
Autor: jerzu
Sposób na nieoznakowany radiowóz
On Thu, 10 Jan 2013 23:36:33 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Ciekawe co tam w tym Sanoku, bo policja wygna³a mieszkañców z ilu¶ tam
s±siednich bloków, tu ju¿ noc, zimno, a oni siê certol± z tym go¶ciem i
koñca nie widaæ.

Pewnie akurat przez p³ot przechodzili:

http://www.sadistic.pl/komandosi-w-sanoku-vt166920.htm

--