Spos贸b na sfa艂szowanie wybor贸w

Data: 2010-12-11 16:01:42
Autor: Klin
Spos贸b na sfa艂szowanie wybor贸w
http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/witamy-w-judeopolonii-henryk-pajak-2/narod-bez-glosu-henryk-pajak-2/

OSZUKUJ膭 PRZY WYBORACH W NAST臉PUJ膭CY SPOS脫B:

Rz膮dz膮ca 鈥瀖niejszo艣膰鈥 ma znakowane rasizmem numery PESEL poprzez poszczeg贸lne uk艂ady CYFR tam si臋 znajduj膮cych, a nie wyst臋puj膮ce w numerach PESEL u szczerych i prawdziwych Polak贸w. Po NUMERACH PESEL rozpoznaj膮 wspo艂plemie艅c贸w. W ka偶dej komisji wyborczej jest osoba, kt贸ra ma list臋 os贸b z danego obwodu wyborczego 鈥 takich, kt贸re nie przyjd膮 na wybory, bo s膮 nieobecne w kraju, dlatego ka偶膮 Polonusom rejestrowa膰 si臋 na wiele dni przed dniem wybor贸w w miejscowych polskich konsulatach 鈥 lub przebywaj膮cych na polskich statkach morskich 鈥 bo nie chc膮 mie膰 鈥濿PADKI鈥!

Osoby niezarejestrowane w konsulatach stanowi膮 pul臋 os贸b, kt贸re nawet nie wiedz膮, 偶e 鈥瀘dda艂y w Polsce sw贸j g艂os np. na PiS lub na PO鈥 鈥 mimo, 偶e s膮 oddalone cia艂em o tysi膮ce kilometr贸w od Polski! Do konkretnej komisji przychodzi osoba (鈥瀏o艣膰鈥) ze znakowanym numerem PESEL i od wsp贸艂plemie艅ca z 鈥瀕ist膮 nieobecnych鈥 鈥 ma wskazane na li艣cie obecno艣ci wyborc贸w miejsce, w kt贸rym ma z艂o偶y膰 sw贸j podpis pod nieobecno艣膰 w艂a艣ciwego wyborcy, po czym otrzymuje KART臉 DO G艁OSOWANIA, zakre艣la g艂os na PiS lub na PO, nast臋pnie wrzuca KART臉 do URNY i idzie do nast臋pnej KOMISJI WYBORCZEJ, w kt贸rej ca艂a procedura oszustwa powtarza si臋 od pocz膮tku.

Data: 2010-12-11 14:07:38
Autor: Brooks
Spos骲 na sfa硈zowanie wybor體
On Dec 11, 3:01爌m, Klin <""klin\"@op.pl> wrote:
http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/witamy-w-judeopolonii-henryk-paj...

OSZUKUJ PRZY WYBORACH W NAST蔖UJY SPOS覤:

<ciach>
ka勘 Polonusom rejestrowa si
na wiele dni przed dniem wybor體 <ciach>
przebywaj眂ych na polskich statkach morskich
<ciach>

Wylicz mi te polskie statki morskie na palcach jednej dloni.
Dla Twojej wiedzy nasz kraj zrezygnowal z wlasnej bandery, ale to
historia na osobna afere.

--
Brooks

Data: 2010-12-12 00:02:43
Autor: pluton
Spos骲 na sfa硈zowanie wybor體
Dla Twojej wiedzy nasz kraj zrezygnowal z wlasnej bandery, ale to
historia na osobna afere.

Eeee... Ale co to dokladnie znaczy ? Poszlismy do Ogolnoswiatowej
Organizacji Zarzadzania i Przydzielania Bander, ktora nam kiedys
wspanialomyslnie
zezwolila na uzywanie bandery polskiej i powiedzielismy, ze jednak
rezygnujemy
z wlasnej bandery ?

Nullification

Data: 2010-12-12 15:27:15
Autor: Klin
Spos骲 na sfa硈zowanie wybor體
U縴tkownik Brooks napisa:
  Klin pisze:

[...]

     G硂sowa chyba jeszcze mo縩a nie zale縩ie pod jak bander
     p硑wa statek je秎i na tym statku p硑n Polacy. Na terenie
     RFNu nie obowi眤uje przecie polska bandera a Ci co maj
     podw骿ne obywatelstwo mog odda tam sw骿 g硂s w wyborach
     na prezydenta czy do sejmu.

     A tak nawiasem co to <ciach> ma oznacza - nie zgadzasz si
     z tymi "wyciachowanymi"  wywodami?

Data: 2010-12-11 16:06:07
Autor: u2
W dniu 2010-12-11 16:01, Klin > pisze:
[...]

Pesel to jest piku艣 przy peselu 2.

Data: 2010-12-11 17:28:55
Autor: Klin
Spos贸b na sfa艂szowanie wybor贸w
U偶ytkownik u2 napisa艂:
[...]

   Je艣li ju偶 zabierasz g艂os to nie kasuj przynajmniej linku, kt贸rego dotyczy w膮tek.

 http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/witamy-w-judeopolonii-henryk-pajak-2/narod-bez-glosu-henryk-pajak-2/

Data: 2010-12-11 17:32:09
Autor: pluton
Spos骲 na sfa硈zowanie wybor體

OSZUKUJ PRZY WYBORACH W NAST蔖UJY SPOS覤:

Nareszcie ktos powiedzial PRAWDE.

Nullification

Data: 2010-12-11 13:13:12
Autor: Antenka
On 11 Gru, 17:32, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> OSZUKUJ PRZY WYBORACH W NAST PUJ CY SPOS B:

Nareszcie ktos powiedzial PRAWDE.

Nullification

Odkrycia nie zrobili禼ie. 0 znakowanych nr dowodu osobistego i nr
pesel wiedzia砤m przynajmniej od 7-8 lat.

Antenka

Data: 2010-12-12 23:01:03
Autor: Jaksa
On Sat, 11 Dec 2010 22:13:12 +0100, Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

On 11 Gru, 17:32, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> OSZUKUJ PRZY WYBORACH W NAST PUJ CY SPOS B:

Nareszcie ktos powiedzial PRAWDE.

Nullification

Odkrycia nie zrobili艣cie. 0 znakowanych nr dowodu osobistego i nr
pesel wiedzia艂am przynajmniej od 7-8 lat.

Uff, jak to dobrze ze mamy po swojej stronie takie potezne mozgi!
Tajne oznakowania w PESEL powiadasz?

No, no, czego to jeszcze mozna sie po NICH spodziewac!
Tfu!

Jaksa

Spos贸b na sfa艂szowanie wybor贸w