Sposób na SM!? Istnieje!?

Data: 2013-03-23 11:29:14
Autor: Krzysztof 45
Sposób na SM!? Istnieje!?
W dniu 2013-03-23 10:01, xwindowsmen@gmail.com pisze:
W końcu s± od pilnowania porz±dku publicznego - tak? Z nimi pewnie
nie wygram ale czy mogę trochę im nogawki pogryĽć "ich własn±
broni±"!?

Kiedy¶ jeden gostek we wrocku zasypywał ich zajebist± ilo¶ci± donosów ze
zdjęciami łamania przepisów na mie¶cie. Sprawa oficjalna i każd± z nich
musieli się zaj±ć. Co z tym go¶ciem teraz nie wiem bo ucichło. Ale SM
sraczki dostawała od tego i nawet tłumaczyli się w prasie że nie
wyrabiaj± się z tym.

Z innej strony w pewnym reportażu uwzięli się na faceta i jego
parkowanie auta, które faktycznie parkowane było zgodnie z przepisami.
Ale nękali go bo zalazł im za skórę. W reportażu pokazane było to że SM
nie zwracała całkowicie uwagi na łamane przy ich obecno¶ci przepisy, a
zajmowali się całkiem czym innym. Zemst± na tym go¶ciu :)
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-03-23 19:14:53
Autor: LEPEK
Sposób na SM!? Istnieje!?
W dniu 2013-03-23 11:29, Krzysztof 45 pisze:

Z innej strony w pewnym reportażu uwzięli się na faceta i jego
parkowanie auta, które faktycznie parkowane było zgodnie z przepisami.

OIDP to parkował jednak za blisko przej¶cia dla pieszych.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-03-23 19:48:56
Autor: Krzysztof 45
Sposób na SM!? Istnieje!?
W dniu 2013-03-23 19:14, LEPEK pisze:
[...]

Dokładnie nie pamiętam czy za blisko, czy wjeżdżał w poprzek przej¶cia dla pieszych, w każdym b±dĽ razie on ich olewał a oni byli bezradni. Ale co najlepsze monitoring pokazywał miejsce jego parkowania i nagminne łamanie w tym miejscu przepisów przez innych kierowców i całkowity brak zainteresowania ze strony SM :)

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-03-24 10:52:10
Autor: Wicio
Sposób na SM!? Istnieje!?
[...]

Ogl±dałem ten reportaż. Bezprawie i nadużywanie władzy. Po tym reportażu to powinni sami się zlikwidować. To tak BTW.
--
*****
Wicio

Data: 2013-03-24 13:05:15
Autor: Krzysztof 45
Sposób na SM!? Istnieje!?
W dniu 2013-03-24 10:52, Wicio pisze:
[...]

Gdyby mieli odrobinę godno¶ci to może i by to uczynili.

Pamiętasz najsłynniejszego Strażnika Miejskiego z BB? :)
Przez lata stał murem za tym jak ta formacja jest niezbędna, potrzebna i
jakie ma osi±gnięcia. Życie by oddał za służbę w niej i o jej dobre imię.
Kilka tygodni temu gały zrobiłem, bo go słyszę w jakim¶ wywiadzie że
czas SM min±ł i czas na jej rozwi±zanie.  Że SM przekształciło się w to
do czego nie była powołana. Że nie ma zaufania publicznego i stała się
znienawidzon± formacj± przez ludzi itp.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-03-25 13:18:13
Autor: Artur Ma¶l±g
Sposób na SM!? Istnieje!?
W dniu 2013-03-24 13:05, Krzysztof 45 pisze:
(...)
Pamiętasz najsłynniejszego Strażnika Miejskiego z BB? :)
Przez lata stał murem za tym jak ta formacja jest niezbędna, potrzebna i
jakie ma osi±gnięcia. Życie by oddał za służbę w niej i o jej dobre imię.

No i dalej tak jest.

[...]

Może poczytaj:
http://www.januszdzieciol.pl/artykul.html?artID=1747

Data: 2013-03-25 16:11:07
Autor: Krzysztof 45
Sposób na SM!? Istnieje!?
W dniu 2013-03-25 13:18, Artur Ma¶l±g pisze:
Może poczytaj:
http://www.januszdzieciol.pl/artykul.html?artID=1747

Robi z ryja cholewę jak większo¶ć tego politycznego gówna.
No, ale cóż. Dał dupy bo jest szczery. Ale gówno polityczne go wyprostowało.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-03-25 16:58:36
Autor: Artur Ma¶l±g
Sposób na SM!? Istnieje!?
W dniu 2013-03-25 16:11, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-25 13:18, Artur Ma¶l±g pisze:
Może poczytaj:
http://www.januszdzieciol.pl/artykul.html?artID=1747

Robi z ryja cholewę jak większo¶ć tego politycznego gówna.

Ta, łatwiej jest wierzyć w pismacze rewelacje, niż zweryfikować
rzeczywisto¶ć.

No, ale cóż. Dał dupy bo jest szczery. Ale gówno polityczne go
wyprostowało.

Póki co, to kto inny dał d***, nie sprawdzaj±c co powtarza...

Data: 2013-03-25 17:42:44
Autor: Krzysztof 45
Sposób na SM!? Istnieje!?
W dniu 2013-03-25 16:58, Artur Ma¶l±g pisze:
[...]

Osobi¶cie słyszałem jego słowa w jakim¶ wywiadzie. Mówił wyraĽnie,
spontanicznie o likwidacji i uzasadniał dla czego, a nie o zmianie
jakiej¶ formuły.
Z reszt± gdzie¶ mam to szambo, i żył tu wypruwać o racje nie będę.
Nie on pierwszy i ostatni robi z gęby cholewę. Jak co¶ paln± na szybko
szczerego to na drugi dzień prostuj± po "telefonie od przyjaciela".

A to jego słowa z jego strony, które dużo mówi± o roli strażnika, jego
miejscu i szacunku do tej formacji.
Nawet z tego cytatu łatwo wywnioskować że on u¶wiadamia sobie, że ta
formacja zeszmaciła się i kto jak kto, ale on w zmianę formuły na pewno
nie wierzy. Zwłaszcza że nie jest już pracownikiem SM.

"Je¶li strażnik miejski zna swoj± rolę w mie¶cie, znaj± j± ludzie, to
wszyscy przestrzegaj± przepisów. I szanuj± strażnika, zamiast patrzeć na
niego z nienawi¶ci± podchodz± się przywitać"

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-03-25 17:50:33
Autor: Artur Maśląg
SposĂłb na SM!? Istnieje!?
W dniu 2013-03-25 17:42, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-25 16:58, Artur Maśląg pisze:
Ta, łatwiej jest wierzyć w pismacze rewelacje, niż zweryfikować
rzeczywistość.

No, ale cóż. Dał dupy bo jest szczery. Ale gówno polityczne go
wyprostowało.

Póki co, to kto inny dał d***, nie sprawdzając co powtarza...

Osobiście słyszałem jego słowa w jakimś wywiadzie. Mówił wyraźnie,
spontanicznie o likwidacji i uzasadniał dla czego, a nie o zmianie
jakiejś formuły.

"
W związku z informacją zamieszczoną na jednym z portali internetowych, powołującą się na artykuł Gazety Wyborczej z dn. 8 lutego 2013 roku- pragnę oświadczyć, iż nie zgadzam się z występującą tam manipulacją słowną. Moją prawdziwą wypowiedź, oddającą również faktyczne intencje- publikuje Gazeta Wyborcza:

„Trzeba zlikwidować straż miejską w obecnej formule. Po 23 latach po prostu się zużyła. Powołajmy nową służbę i określmy jej kompetencje tak, by nie pokrywały się z obowiązkami policji.”

Nowa formuła służby, nie oznacza jej likwidacji- wręcz przeciwnie chodzi o usprawnienia, na których zależy nie tylko samym funkcjonariuszom straży miejskiej, ale także obywatelom. Powyższa wypowiedź jasno określa moje stanowisko w tej sprawie. Zawsze będę zwolennikiem służby, która wobec społeczeństwa pełni inne funkcje niż policja- niezależnie, czy nazywa się strażą miejską, czy policją municypalną.
"

Cóż - widocznie "usłyszałeś" to co pasowało do twojego światopoglądu,
a nie całość...

Data: 2013-03-25 18:50:04
Autor: Krzysztof 45
SposĂłb na SM!? Istnieje!?
W dniu 2013-03-25 17:50, Artur Maśląg pisze:
Cóż - widocznie "usłyszałeś" to co pasowało do twojego
światopoglądu, a nie całość...

Mój światopogląd jest taki sam jak jego i jego słowa.

Strażnik nie zna swojej roli w mieście.
Strażnika społeczeństwo nie szanuje.
Strażnika społeczeństwo nienawidzi.

A to co naskrobał w oświadczeniu to pod cyrk partyjny.
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-03-25 19:10:47
Autor: Artur Maśląg
SposĂłb na SM!? Istnieje!?
W dniu 2013-03-25 18:50, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-03-25 17:50, Artur Maśląg pisze:
Cóż - widocznie "usłyszałeś" to co pasowało do twojego
światopoglądu, a nie całość...

Mój światopogląd jest taki sam jak jego i jego słowa.

Jak widać nie - jest jaki jest i część z wypowiedzi
J. Dzięcioła ci pasuje, resztę pomijasz.

Strażnik nie zna swojej roli w mieście.
Strażnika społeczeństwo nie szanuje.
Strażnika społeczeństwo nienawidzi.

O właśnie :>

A to co naskrobał w oświadczeniu to pod cyrk partyjny.

Nie, prezentuje całość swej wypowiedzi, uzupełniając
kontekstem, by ukrócić dalsze próby manipulacji.

Data: 2013-03-25 20:23:04
Autor: Krzysztof 45
SposĂłb na SM!? Istnieje!?
W dniu 2013-03-25 19:10, Artur Maśląg pisze:

Nie, prezentuje całość swej wypowiedzi, uzupełniając kontekstem, by
ukrócić dalsze próby manipulacji.

Za GW a nie za jednym z portali internetowych który ponoć poprzekręcał to co napisane w GW

"Janusz Dzięcioł, [...]po raz pierwszy przyznaje publicznie:

  - Trzeba zlikwidować straĹĽ miejskÄ… w obecnej formule. Po 23 latach po
prostu się zużyła. Powołajmy nową służbę i określmy jej kompetencje tak,
by nie pokrywały się z obowiązkami policji."

Ja to rozumie jak większość normalna a nie większość z wypranym mózgiem przez główne ścieki informacyjne i jego popaprane oświadczenie.

Jeżeli coś trzeba zlikwidować, t.z. zlikwidować a nie zmienić formułę.
A jeżeli to zlikwiduje, to chce powołać do życia coś nowego np security-city-srity.

Ale oczywiście masz rację. Jak zawsze LOL

http://wyborcza.pl/1,76842,13366417,Straze_miejskie__odmaszerowac__Mieszkancy__nie_chcemy.html
--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Data: 2013-03-25 20:30:58
Autor: Artur Maśląg
SposĂłb na SM!? Istnieje!?
W dniu 2013-03-25 20:23, Krzysztof 45 pisze:
(...)
Ja to rozumie jak większość normalna a nie większość z wypranym mózgiem
przez główne ścieki informacyjne i jego popaprane oświadczenie.

Tak - widzę, że 3 razy można cytować wypowiedź J. Dzięcioła
w oryginale i przez niego autoryzowanÄ…, a Ty nadal swoje.

Ehhh...

PS - może się nie powołuj jak zwykle na innych, czy też "normalność"...

Data: 2013-03-25 20:46:01
Autor: Krzysztof 45
SposĂłb na SM!? Istnieje!?
W dniu 2013-03-25 20:30, Artur Maśląg pisze:
  > Tak - widzÄ™, ĹĽe 3 razy moĹĽna cytować wypowiedĹş J. DziÄ™cioĹ‚a
w oryginale i przez niego autoryzowanÄ…, a Ty nadal swoje.

Ehhh...

No ehh.
Zacytowałem Ci też jego wypowiedz z GW której ON nie kwestionuje. Jak tego nie jarzysz, to juz nie mój problem.
Jak nie jarzysz jego oświadczeni, dla czego powstało a zwłaszcza tej formy, to tez nie mój problem.

--
Krzysiek
www.zmieleni.pl

Sposób na SM!? Istnieje!?