Sposób na SM!? Istnieje!?

Data: 2013-03-23 11:38:49
Autor: J.F.
Sposób na SM!? Istnieje!?
Dnia Sat, 23 Mar 2013 02:01:34 -0700 (PDT), xwindowsmen@gmail.com
Może przedstawie sytuacje. Pracuję jako kurier i w związku z powyższym nagminnie zdarza mi się parkować akurat tam gdzie stoi znak B-36. Moja wina - nie neguję tego. Na swoje "usprawiedliwienie" dodam:
- tak, jestem w pracy

Ale to cie nie usprawiedliwia. Strasznicy tez sa w pracy :-)

- czas parkowania <3 min.

A czasem 10 ... no chyba ze przerzucasz przez plot :-)

- parkuję tak żeby jak najmniej uprzykrzyć komuś życie
- szkodliwość czyny mała... ubytek w portfelu natomiast wyrazisty

I punkty leca.

Czas sie umowic z pracodawca - dostawa do centrum drozsza.
W czasie kiedy pracuję (4-5h kręcenia się po mieście) mogę np. "spamować" anonimowo (bądź też nie) SM: 1) Panie, tu pies sra
4) Panie, tu ktoś znak przestawił

I bardzo dobrze.

2) Panie, tu pijany idzie

To jeszcze u nas w kraju nie jest zabronione.

3) Panie, tu ktoś krzywo zaparkował

przyjdzie SM, mandat wystawi, a on wk* bedzie patrzyc i donosic, panie, tu
furgon stoi na zakazie :-)

5) Panie, itp. itd.

Panie, dziura w drodze :-)

Ale nie wystarczy zglaszac, trzeba jeszcze pamietac co, a potem "panie,
wczoraj zglaszalem psa, a dzis ciagle kupa lezy, co wy, nic nie robicie?".

J.

Sposób na SM!? Istnieje!?