Sposób na chore ucho...

Data: 2010-11-14 22:56:36
Autor: in for
Sposób na chore ucho...

....opisałem tu: http://tinyurl.com/28fnv7n

W fragmentach dyskusji, które przeczytałem wyrywkowo i z pawiem na ustach
zauważyłem, że ponownie przypisuje mi się nie moje słowa, informuję więc, że od
6 do 13 listopada przebywałem w Egipcie, byłem tam z grupą nurków, nie mieliśmy
dostępu do internetu. Nie mogłem więc w tym czasie pisać na sekcie, mam
nadzieję, że wyjaśnia to te bezsensowne podejrzenia.

Co do pozostałego bełkotu, to kompletnie nie mam ochoty wypowiadać się tu na ten
temat, ani też prostować informacji dotyczących mojego życiorysu. Na pytania
zainteresowanych mogę odpowiedzieć osobiście, mój numer telefonu: 513-129-887.

Pozostaje też wyjaśnić, że założeniem FCS jest kompletny brak cenzury, nie
zamierzam więc czegokolwiek zmieniać we wpisach internautów, jak również nie
będę usuwał wątków, które nie wszystkim się podobają.

Jacek --

Data: 2010-11-14 23:28:12
Autor: jacekplacek
Sposób na chore ucho...
in_for@vp.pl napisał(a):

....opisałem tu: http://tinyurl.com/28fnv7n

Jak już zeszło na zdrowie... Ponieważ bywam tu i tam, koleżanka pytała mnie o jakieś fajne miejsce do paloidoterapii. Chcę Jej polecić pewną bazę w środkowej Polsce, ale wolę cię spytać o opinię...

Data: 2010-11-15 06:27:30
Autor:
Sposób na chore ucho...
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
in_for@vp.pl napisał(a): > > ....opisałem tu: http://tinyurl.com/28fnv7n
> Jak już zeszło na zdrowie... Ponieważ bywam tu i tam, koleżanka pytała mnie
jakieś fajne miejsce do paloidoterapii. Chcę Jej polecić pewną bazę w
> [...]

http://www.rynekmedyczny.pl/Gabinet_peloidoterapii,Iwonicz_Zdr%C3%B3j,ks_J_R%C
4%85ba,ZOZ,1688093,1688094,1688099/zadaj_pytanie

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-15 08:51:24
Autor: 666
Sposób na chore ucho...
Data: 2010-11-23 00:29:28
Autor: in for
Sposób na chore ucho...
http://aziab.com/MEDICAL%20PROBLEMS%20IN%20EGYPT.htm

Na pewno warto jest odwiedzić lekarza. Nie mniej w egipskich aptekach wydają
leki bez recepty :D.

Jacek

--

Sposób na chore ucho...