Sposób na chore ucho...

Data: 2010-11-14 23:28:12
Autor: jacekplacek
Sposób na chore ucho...
in_for@vp.pl napisał(a):

....opisałem tu: http://tinyurl.com/28fnv7n

Jak już zeszło na zdrowie... Ponieważ bywam tu i tam, koleżanka pytała mnie o jakieś fajne miejsce do paloidoterapii. Chcę Jej polecić pewną bazę w środkowej Polsce, ale wolę cię spytać o opinię...

Data: 2010-11-15 06:27:30
Autor:
Sposób na chore ucho...
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> Jak już zeszło na zdrowie... Ponieważ bywam tu i tam, koleżanka pytała mnie
jakieś fajne miejsce do paloidoterapii. Chcę Jej polecić pewną bazę w

http://www.rynekmedyczny.pl/Gabinet_peloidoterapii,Iwonicz_Zdr%C3%B3j,ks_J_R%C
4%85ba,ZOZ,1688093,1688094,1688099/zadaj_pytanie

pozdrawiam rc

--

Sposób na chore ucho...