Sposób na duży balkon

Data: 2009-09-21 09:04:39
Autor: mamqa
Sposób na duży balkon
Adax pisze:
Witam! Nowe mieszkanie w bloku 6 piętrowym. Mieszkanie na 5p. z długim balkonem wokół mieszkania 12 m i szerokości ok. 1,6 m. Nad tym balkonem jest taki sam, który stanowi jakby "zadaszenie". Aż przeraża mnie :) zagospodarowanie tak dużej powierzchni -prawie 20m2. Można pewnie założyć szyby przesuwne, kwiaty, drzewka, można też pewnie nic nie robić... :) Powiedzcie proszę jakie są Wasze  pomysły?

Mieszkałam już na dwóch mieszkaniach z balkonami który miał przesuwane okna i polecam! Deszcz, nie deszcz, zima nie zima zawsze można spokojnie pranie wywiesić i korzystać z balkonu cały rok :)

mamqa

Data: 2009-09-21 18:54:49
Autor: Adax
Sposób na duży balkon
Użytkownik "mamqa" <mamqa@op.pl> napisał w wiadomości
Adax pisze:
[...]

Dzięki! Czekam właśnie na ludzi z doświadczeniem :)  Pomyślę jednak o częściowym zabudowaniu...

Sposób na duży balkon