Sposb na fotoradary (Finlandia)

Data: 2009-10-08 12:28:17
Autor: Technolog
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Nie widziaem tego na grupie, filmik z Finlandii:
http://www.liveleak.com/view?i=788_1254919278

SPOILER dla nieklikajcych: do masztu fotoradaru przymocowano niewielki
adunek wybuchowy i zdetonowano go zdalnie. Desperacja ludzka nie zna
granic :)

Data: 2009-10-08 12:39:49
Autor: Bartek
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Uytkownik "Technolog" <technokraton@gmail.kropka.com> napisa w wiadomoci news:1g2kvssjiis88$.28x6jwqf3mj.dlg40tude.net...
[...]

BTW:
bylem 2 tygodnie temu w helsinkach.
dziwnie sie czulem  gdy na pustej drodze obok mnie calkiem dobre autka jezdzily z predkoscia... 40-50 na godzine? ani jedno szybciej:)

tak jakos nie swojo.

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2009-10-08 13:22:24
Autor: J.F.
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Uytkownik "Bartek" <heavy_USUNWIELKIE@op.pl> napisa w wiadomoci news:hak3qu$mh6$1node1.news.atman.pl...
bylem 2 tygodnie temu w helsinkach.
dziwnie sie czulem  gdy na pustej drodze obok mnie calkiem dobre autka jezdzily z predkoscia... 40-50 na godzine? ani jedno szybciej:)

No bo dobre autka maja dobrych wlascicieli, a dla tych Finlandia przewiduje dobre kary :-)

J.

Data: 2009-10-08 13:33:39
Autor: Agent
[...]

Kolega tam mieszkajcy opowiada mi e za przekroczenie prdkoci nawet o 1 km/h nie przychodzi jeszcze mandat ale ju list e jechao si za szybko i eby uwaa na przyszo.

Data: 2009-10-08 11:39:41
Autor: to
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Agent wrote:

Kolega tam mieszkający opowiadał mi że za przekroczenie prędkości nawet
o 1 km/h nie przychodzi jeszcze mandat ale już list że jechało się za
szybko i żeby uważać na przyszłość.

Wyższy stopień odmóżdżenia...

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 14:03:32
Autor: krzysiek82
Sposób na fotoradary (Finlandia)
to pisze:
  > Wyższy stopień odmóżdżenia...

To się nazywa przestrzegania prawa, ale rozumiem, że przeciętnemu polakowi ciężko to zrozumieć.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-08 12:17:02
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Wyższy stopień odmóżdżenia...

To się nazywa przestrzegania prawa, ale rozumiem, że przeciętnemu
polakowi ciężko to zrozumieć.

To się nazywa bezmyślnym posłuszeństwem wobec kaprysów władzy. W skrócie odmóżdżeniem. A co do "przeciętnych Polaków" to masz chyba jakiś kompleks.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 14:38:57
Autor: krzysiek82
to pisze:
To się nazywa bezmyślnym posłuszeństwem wobec kaprysów władzy. W skrócie odmóżdżeniem. A co do "przeciętnych Polaków" to masz chyba jakiś kompleks.

to co lepiej jak jest teraz w polsce? samowolka i burdel?

--
krzysiek82

Data: 2009-10-08 14:10:09
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@o2NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:hakkjb$k4c$1atlantis.news.neostrada.pl...
to pisze:
 > Wyższy stopień odmóżdżenia...

To się nazywa przestrzegania prawa, ale rozumiem, że przeciętnemu polakowi ciężko to zrozumieć.
Masz rację, ale to zależy przede wszystkim od egzekwowania tegoż przez władzę. Nieuchronność poprawia znacznie "przestrzegalność". No i Polaka pieszmy z wielkeij litery, nawet przeciętnego.

--
Yogi(n)

Data: 2009-10-08 14:17:00
Autor: krzysiek82
Yogi(n) pisze:
  No i Polaka
pieszmy z wielkeij litery, nawet przeciętnego.

Nie jestem w stanie napisać z wielkiej litery, ba nawet bez wyrazów pogardy nie jestem w stanie wymówić tego słowa. Może kiedyś gdy zmieni się mentalność tego narodu zmieni się moje podejście na tą chwile jednak zostaje jak jest.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-08 12:45:39
Autor: to
krzysiek82 wrote:

[...]

To spadaj do swoich ukochanych Niemiec, tylko żebyś się potem nie żalił, jak spuścisz wodę w sedesie o północy i ktoś na Ciebie doniesie.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 14:19:08
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@o2NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:haklcj$m3o$1atlantis.news.neostrada.pl...
Yogi(n) pisze:
[...]

A, w takim razie masz poważny problem, Z odmóżdżeniem właśnie.

--
Yogi(n)

Data: 2009-10-08 14:37:34
Autor: krzysiek82
Yogi(n) pisze:
A, w takim razie masz poważny problem, Z odmóżdżeniem właśnie.

wszędzie każdego dnia napotykam odmóżdżonych więc faktycznie mam problem, bo wśród debili (nie mówię o wszystkich) ciężko się żyje będąc normalnym człowiekiem.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-08 12:47:43
Autor: to
krzysiek82 wrote:

wszędzie każdego dnia napotykam odmóżdżonych więc faktycznie mam
problem, bo wśród debili (nie mówię o wszystkich) ciężko się żyje będąc
normalnym człowiekiem.

Każdy psychiczny sądzi, że jest najnormalniejszy ze wszystkich wokół.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 17:18:13
Autor: Piter

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4acddf6f$1news.home.net.pl...
krzysiek82 wrote:

[...]

ty naprawdę uważasz że ten kraj jest normalny ?

Data: 2009-10-08 15:27:46
Autor: to
Piter wrote:

Każdy psychiczny sądzi, że jest najnormalniejszy ze wszystkich wokół.

ty naprawdę uważasz że ten kraj jest normalny ?

Na pewno bardziej normalny od krzyśka82.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 17:20:14
Autor: Krzysztof Zietara
On Thu, 8 Oct 2009 17:18:13 +0200, Piter wrote:

ty naprawdę uważasz że ten kraj jest normalny ?

A nie? Tęczę mamy czarnobiałą?

Kraj jak kraj, ma swoje wady i swoje zalety.

Tarhimdugurth
--
 [S1 - za sygnaturkę]

Data: 2009-10-08 21:09:07
Autor: Piter

Użytkownik "Krzysztof Zietara" <tarhim@chruptak.eu.org> napisał w wiadomości news:slrnhcs7qe.917.tarhimchruptak.eu.org...
On Thu, 8 Oct 2009 17:18:13 +0200, Piter wrote:

ty naprawdę uważasz że ten kraj jest normalny ?

A nie? Tęczę mamy czarnobiałą?

no prawie

Kraj jak kraj, ma swoje wady i swoje zalety.

ze 2 zalety może ma

Data: 2009-10-08 21:50:44
Autor: Krzysztof Zietara
On Thu, 8 Oct 2009 21:09:07 +0200, Piter wrote:

ty naprawdę uważasz że ten kraj jest normalny ?

A nie? Tęczę mamy czarnobiałą?

no prawie

Aaa, bo tobie chodzi o ten mityczny Normalny Kraj, w którym różne rzeczy
byłyby nie do pomyślenia, a który występuje w klechdach piewców doskonale
kulistego kapitalizmu wolnorynkowego.

To nie, ten tu oznaczany literkami PL leży na planecie Ziemia i w związku z
tym ma swoje wady jak każdy. Tarhimdugurth
--
 [S1 - za sygnaturkę]

Data: 2009-10-10 18:13:55
Autor: The_EaGle
Piter pisze:

[...]

Znasz jakiś normalny kraj?

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-10-08 14:46:37
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@o2NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:hakn2c$oun$1nemesis.news.neostrada.pl...
Yogi(n) pisze:
[...]

Masz rację, że debili nie brakuje. Ale stosunek do własnego kraju, którego przejawem jest pisanie "Polak", "Polska" małą literą, nie jest bynajmniej dowodem, że samemu się do nich nie należy.
Ale z reguły jest tek, ze każdy z nas ma takie problemy, na jakie sobie zasłuży, lub jakie sobie stworzy.
Ja jestem dumny z bycia Polakiem. Poznałem wielu wspaniałych Polaków, także za granicą, byli tacy, którzy mi pomogli, kiedy tego bardzo potrzebowałem.
Naród, po 123 latach niewoli, regularnego wynaradawiania, którego kwiat został zamordowany na Syberii, w lasach Katynia, , dziedzińcach uniwersytetów i w Powstaniu Warszawskim, potem przez 50 lat odmóżdżany regularnie przez kolaborantów sowieckich a następnie przez 20 tresowany przez Adama M. and Company - i tak nie wypada źle, zapewniam Cię. Mieszkałem w UK, mieszkałem w Norwegii, bywałem w wielu innych krajach - tam poziom odmóżdżenia jest porównywalny lub nawet większy.

--
Yogi(n)

Data: 2009-10-08 15:02:40
Autor: krzysiek82
Yogi(n) pisze:
[...]

To prawda, że pod wpływem wschodu pewne zachowania z pokolenia na pokolenie przeszły i są one uznane za normalne mimo iż tak nie jest ale to Was nie tłumaczy. Nie bylem w Norwegii bylem natomiast w Niemczech oraz w Austrii a także Czechach i to co tam mnie spotkało upewniło mnie, że może być lepiej. A gadki pod tytułem to się wyprowadź, to gadki właśnie odmóżdżonych polaczków. Bo nie sztuką jest zniknąć, sztuką jest zmieniać otaczający nas świat.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-08 13:46:02
Autor: to
krzysiek82 wrote:

A gadki pod tytułem to się wyprowadź, to gadki
właśnie odmóżdżonych polaczków. Bo nie sztuką jest zniknąć, sztuką jest
zmieniać otaczający nas świat.

Ale nikt tu nie chce Twoich psychopatycznych zmian. Zresztą proponuję zakończyć ten wątek bo grupa o samochodach nie służy do omawiania zagadnień medycznych.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 15:11:03
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@o2NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:hakohe$r9j$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Nas? To już jesteś takim stupreocentowym szwabem?
Aha, a to zmienianie polega u Ciebie na rewolucji ortograficznej i pisaniu mała literą nazwy narodu i państwa?

Wiesz co, dla mnie EOT, bo to nawet śmieszne nie jest... Podtrzymuję to o odmóżdżeniu i debilach.

--
Yogi(n)

Data: 2009-10-08 15:19:16
Autor: krzysiek82
Yogi(n) pisze:
Wiesz co, dla mnie EOT, bo to nawet śmieszne nie jest... Podtrzymuję to o odmóżdżeniu i debilach.

Nie biorę twojej wypowiedzi do siebie obywatelu Polski. Co nie zmienię jednak faktu, że nigdy nie napiszę polak z wielkiej litery.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-13 15:01:35
Autor: robot
Yogi(n) pisze:

[...]

Też jestem dumny i zgadzam się z powyższym w całości.

Data: 2009-10-08 19:09:43
Autor: 085
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Uytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@o2NOSPAM.pl> napisa w wiadomoci news:hakn2c$oun$1nemesis.news.neostrada.pl...

wszdzie kadego dnia napotykam odmdonych wic faktycznie mam problem, bo wrd debili (nie mwi o wszystkich) ciko si yje bdc normalnym czowiekiem.

Gosciu, obudz sie ! Pojedz na Zachod, do USA ! Byles tam ? Przekonasz sie, ze debile i sk...syny stanowia wiekszosc kazdego spoleczenstwa. Bawia mnie tacy polaczkowie jak ty, ktorzy pluja na wszystko, co polskie... jakby za granica byl inny swiat i inni ludzie.

zul

Data: 2009-10-08 19:59:55
Autor: Artur Malg
Sposb na fotoradary (Finlandia)
085 pisze:
(...)
Gosciu, obudz sie ! Pojedz na Zachod, do USA ! Byles tam ? Przekonasz sie, ze debile i sk...syny stanowia wiekszosc kazdego spoleczenstwa.

Ekhem - jakby to powiedzie... By to za mao, trzeba troch pomieszka,
by zrozumie pewne rzeczy. Nie cierpi gloryfikacji USA, ale bez
przesady.

Bawia mnie tacy polaczkowie jak ty, ktorzy pluja na wszystko, co polskie...

Takich troch jest - jak nazwiesz udawanie innej narodowoci, poniewa podobno akcent (j. angielskiego) wskazuje na inne pochodzenie? Publiczne
chwalenie si takim zachowaniem (+ poszukiwanie podobnych) mona tu
(nie tylko oczywicie) zaobserwowa. To w ogle jaka paranoja - bdc
Polakiem, jeden z drugim udaje kogo innego, by nie by czonym z
"polactwem" wg. jego definicji. Paradoks polega na tym, e oni twierdz,
e s normalnymi ludmi i Polakami, ale to skrztnie ukrywaj, by ich
nikt przypadkiem nie skojarzy z "polactwem". Lecz jakie kompleksy
najwyraniej. Czemu nie wyemigruj w diaby? Mieszkaj w Polsce by
si umartwia? Ja jako nie ukrywam, e jestem Polakiem, a do tego
jestem (najgorsza obelga) warszawiakiem :) Mam si czego wstydzi?
Chyba nie - burakw nigdzie nie brakuje i raczej nic na to nie
poradz :) Podobnie jak ludzie opisuj z jak to wrogoci
i zoliwoci si spotykaj z racji pochodzenia/rejestracji.
Jak kto to okreli - najwyraniej sami prowokuj takie zachowania.
Mwic w skrcie - sami s sobie winni itd.

jakby za granica byl inny swiat i inni ludzie.

Napisa przecie:
<cite>
bylem natomiast w Niemczech oraz w Austrii a take Czechach
</cite>
;)

Ludzie w sumie nie s inni, niemniej "wiat" bywa rny.

--
Jutro to dzi - tyle e jutro.

Data: 2009-10-10 18:16:36
Autor: The_EaGle
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Artur Malg pisze:
085 pisze:
(...)
[...]

Zdecydowanie wole mieszka w Polsce ni w USA. Chocia mgbym tam zarobi wicej ale pastwa policyjnego nie znosz. Ilo durnego prawa jakie obowizuje za oceanem jest chyba najwiksza na wiecie.

Pozdrawiam
Rafa

Data: 2009-10-10 18:59:40
Autor: Artur Malg
Sposb na fotoradary (Finlandia)
The_EaGle pisze:
Artur Malg pisze:
085 pisze:
(...)
[...]

To gdzie wolisz mieszka nie jest chwilowo tematem dyskusji, natomiast
to co napisae o pastwie policyjnym wiadczy o tym, e miaby powane
problemy rwnie z zamieszkaniem w wielu krajach europejskich. W Polsce
jeszcze panuje raj dla przecitnych inaczej, poniewa wymiar
sprawiedliwoci oraz policja sabo realizuj swoje obowizki ustawowe.
eby nie byo - inne nacje te to doskonale w Polsce wykorzystuj.

Ilo durnego prawa jakie obowizuje za oceanem jest chyba najwiksza na wiecie.

Durnego prawa? Taki maj system, kodyfikuj co mog, ale to dugi proces
dla prawa precedensowego. Tego nawet nie ma co porwnywa do sytuacji
i rozwoju prawnego Polski. Rne bzdury znajdziesz np. w UK, tylko jest
to kraj ciut mniejszy od USA i posiadajcy zupenie inne dowiadczenia
w tej materii.

--
Jutro to dzi - tyle e jutro.

Data: 2009-10-08 14:36:05
Autor: Zorka
krzysiek82 pisze:
Yogi(n) pisze:
[...]

Albo jesteś chory albo spier........ śmieciu z tego kraju.

Data: 2009-10-08 14:38:19
Autor: krzysiek82
Zorka pisze:
Albo jesteś chory albo spier........ śmieciu z tego kraju.

ładnie się przedstawiłeś, jesteś typowym przedstawicielem polskiego obywatela.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-08 19:13:32
Autor: 085
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Uytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@o2NOSPAM.pl> napisa w wiadomoci news:hakmki$p5f$1atlantis.news.neostrada.pl...

adnie si przedstawie, jeste typowym przedstawicielem polskiego obywatela.

w temacie odmozdzenia - zastanow sie co ma oznaczac 'przedstawiciel polskiego obywatela' :)

chciales zablysnac, a wyszlo jak zawsze :]

w ogole - dlaczego krzysiek (takie polaczkowe imie) a nie christopchen alba chrissie ? ;p

zul

Data: 2009-10-08 19:36:48
Autor: moje_przedmioty
Sposb na fotoradary (Finlandia)

Uytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@o2NOSPAM.pl> napisa w wiadomoci news:hakmki$p5f$1atlantis.news.neostrada.pl...
Zorka pisze:
Albo jeste chory albo spier........ mieciu z tego kraju.

adnie si przedstawie, jeste typowym przedstawicielem polskiego obywatela.

ona ju przestaa zabijac zwierzeta?

Data: 2009-10-10 18:18:37
Autor: The_EaGle
krzysiek82 pisze:
Zorka pisze:
Albo jesteś chory albo spier........ śmieciu z tego kraju.

ładnie się przedstawiłeś, jesteś typowym przedstawicielem polskiego obywatela.

LOL - są także w Polsce lekarze może ci pomogą. Grupa to średnie miejsce dla frustratów. Acha na gniew pomaga sport, jak pobiegasz 10km co 2-3 dni zobaczysz jaki świat jest piękny...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-10-08 15:13:57
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
krzysiek82 pisze:
Yogi(n) pisze:
[...]

To co napisałeś powyżej, świadczy tylko i wyłącznie o Tobie, Twoim
podejściu do innych, o Twoim stosunku do własnego kraju i w sumie nie
wygląda najlepiej.

Data: 2009-10-08 15:20:08
Autor: krzysiek82
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
  > To co napisałeś powyżej, świadczy tylko i wyłącznie o Tobie, Twoim
podejściu do innych, o Twoim stosunku do własnego kraju i w sumie nie
wygląda najlepiej.

Kolego albo nie żyjesz w tym kraju, albo masz klapki na oczach.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-08 15:31:45
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Sposób na fotoradary (Finlandia)
krzysiek82 pisze:
(...)
Kolego albo nie żyjesz w tym kraju, albo masz klapki na oczach.

Widzisz, w kontekście tego co napisałeś wcześniej, nie wiem czy
możesz mnie nazywać kolegą, a do tego nie wiem, czy bym tego
chciał. Klapek na oczach nie mam i do tego dość długo żyję na
tym świecie, by względnie obiektywnie pewne rzeczy oceniać.
Może Ci się to nie podobać, ale w pełni zgadzam się z Yogim
- możesz zaprzeczać i twierdzić, że nie bierzesz jego wypowiedzi
do siebie, ale to i tak niewiele zmienia.

Data: 2009-10-10 18:22:19
Autor: The_EaGle
krzysiek82 pisze:
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
> [...]
wygląda najlepiej.

Kolego albo nie żyjesz w tym kraju, albo masz klapki na oczach.

Wg badań OBOPu Polacy są w 79%  szczęśliwi:

http://tinyurl.com/yfamlvc

Tylko 4% jest takich jak ty. Czy to pozostawia ci jeszcze wątpliwości kto tu jest normalny?

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-10-08 15:39:01
Autor: J.F.
Yogi(n) pisze:
[...]

Ale jak widac finowie nie sa wiele lepsi, skoro im trzeba listy wysylac, no i wysokie kary nakladac.

A ile wody ognistej chleja :-)

J.

Data: 2009-10-08 15:55:56
Autor: Mirosław Habarta
krzysiek82 pisze:
Yogi(n) pisze:
 No i Polaka
pieszmy z wielkeij litery, nawet przeciętnego.

Nie jestem w stanie napisać z wielkiej litery, ba nawet bez wyrazów pogardy nie jestem w stanie wymówić tego słowa.

Cóż wywołuje taką pogardę do własnej Ojczyzny ?
Z twoich postów można wywnioskować, że przynależysz do grupy
ludzi, którymi pogardzasz. Współczuję. Ale to można ponoć leczyć.

Może kiedyś gdy zmieni się mentalność tego narodu zmieni się moje podejście na tą chwile jednak zostaje jak jest.

Wyświadcz więc temu narodowi drobną przysługę i wyemigruj.

Data: 2009-10-08 16:02:11
Autor: krzysiek82
Mirosław Habarta pisze:
  > Cóż wywołuje taką pogardę do własnej Ojczyzny ?

Do ojczyzny nic ale do niektórych obywateli jak najbardziej mam powody.

Z twoich postów można wywnioskować, że przynależysz do grupy
ludzi, którymi pogardzasz. Współczuję. Ale to można ponoć leczyć.

Powiem tak, jestem tutaj bo są tutaj ludzie którzy nie mają jeszcze tak posrane w głowie jak niektórzy którzy wypowiadają się w tym lub podobnym wątki.

Wyświadcz więc temu narodowi drobną przysługę i wyemigruj.

Przysługę to bym zrobił likwidując jednostki "śmieci" ze społeczeństwa.
Ale to nie jest moje zadanie, tacy sami się utylizują szkoda,że to tylko tak długo trwa i cierpią jeszcze na tym niewinni ludzie.

Proponuję dalej nie drążyć tego tematu, bo do niczego nie dojdziemy.

--
krzydsiek82

Data: 2009-10-08 14:13:22
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Przysługę to bym zrobił likwidując jednostki "śmieci" ze społeczeństwa.

Czy jest na grupie jakiś lekarz?

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 23:14:59
Autor: Trzeci
Sposób na fotoradary (Finlandia)
Dnia Thu, 08 Oct 2009 16:02:11 +0200, krzysiek82 napisa(a):

Przysug to bym zrobi likwidujc jednostki "mieci" ze spoeczestwa.

Wyjedz do tego RFNu, widze ze jest ci bliska kulturowo.

Data: 2009-10-09 08:59:06
Autor: robal
Sposób na fotoradary (Finlandia)
krzysiek82 <krzysiek_82@o2NOSPAM.pl> popełnił(a):

[...]

A ty znowu z tymi swoimi faszystowsko-nazistowsko-rasistowskim poglądami wyjeżdżasz?

Ech, kłerwa...

--
Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

Data: 2009-10-08 17:20:19
Autor: Piter
Sposób na fotoradary (Finlandia)
Może kiedyś gdy zmieni się mentalność tego narodu zmieni się moje podejście na tą chwile jednak zostaje jak jest.

Wyświadcz więc temu narodowi drobną przysługę i wyemigruj.

ostatni gasi światło

Data: 2009-10-08 14:36:20
Autor: neelix

to pisze:
 > Wyższy stopień odmóżdżenia...
To się nazywa przestrzegania prawa, ale rozumiem, że przeciętnemu Polakowi ciężko to zrozumieć.

Niestety. Prawo kłuje w dupę jak gwóźdź wystający z ławki. Prawo dla niektórych jest niczym.
neelix

Data: 2009-10-08 12:44:23
Autor: to
neelix wrote:

Niestety. Prawo kłuje w dupę jak gwóźdź wystający z ławki. Prawo dla
niektórych jest niczym.

Nie prawo jako takie tylko głupie prawo. Prawo powinno być dla ludzi, a nie ludzie dla prawa.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 15:05:33
Autor: krzysiek82
to pisze:
Nie prawo jako takie tylko głupie prawo. Prawo powinno być dla ludzi, a nie ludzie dla prawa.

Jak dobrze zauważyłeś dla ludzi, tylko pokaż mi tu ludzi, większość (nie wszyscy żeby nie było) to bezmózgowia.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-08 13:40:33
Autor: to
krzysiek82 wrote:

większość (nie
wszyscy żeby nie było) to bezmózgowia.

A Ty na czele.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 15:53:02
Autor: krzysiek82
to pisze:
krzysiek82 wrote:

większość (nie
wszyscy żeby nie było) to bezmózgowia.

A Ty na czele.

dobrze, że nie jestem polaczkiem bo chyba bym się zrzygał czasami na samą myśl.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-08 13:55:48
Autor: to
krzysiek82 wrote:

dobrze, że nie jestem polaczkiem bo chyba bym się zrzygał czasami na
samą myśl.

A kim jesteś? Kosmitą? Czy po prostu klikasz do nas z psychiatryka?

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 16:03:07
Autor: krzysiek82
to pisze:
krzysiek82 wrote:

dobrze, że nie jestem polaczkiem bo chyba bym się zrzygał czasami na
samą myśl.

A kim jesteś? Kosmitą? Czy po prostu klikasz do nas z psychiatryka?

rozbawiasz mnie koleszko ;D

--
krzysiek82

Data: 2009-10-08 14:05:19
Autor: to
krzysiek82 wrote:

dobrze, że nie jestem polaczkiem bo chyba bym się zrzygał czasami na
samą myśl.

A kim jesteś? Kosmitą? Czy po prostu klikasz do nas z psychiatryka?

rozbawiasz mnie koleszko ;D

"Poznasz głupiego po śmiechu jego."

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 19:38:35
Autor: moje_przedmioty
Sposb na fotoradary (Finlandia)

Uytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@o2NOSPAM.pl> napisa w wiadomoci news:haks2o$3hp$2nemesis.news.neostrada.pl...
to pisze:
krzysiek82 wrote:

dobrze, e nie jestem polaczkiem bo chyba bym si zrzyga czasami na
sam myl.

A kim jeste? Kosmit? Czy po prostu klikasz do nas z psychiatryka?

rozbawiasz mnie koleszko ;D

Zeby by polaczkiem to musiaby zgbic zasady ortografii

Data: 2009-10-08 15:21:32
Autor: neelix

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4acddea7$1news.home.net.pl...
neelix wrote:

Niestety. Prawo kłuje w dupę jak gwóźdź wystający z ławki. Prawo dla
niektórych jest niczym.

Nie prawo jako takie tylko głupie prawo. Prawo powinno być dla ludzi, a
nie ludzie dla prawa.

A jak ludzie to debile to jakie dla nich prawo? Łgodne, by nie denerwować czy surowe by cywilizować?
neelix

Data: 2009-10-08 13:23:38
Autor: to
neelix wrote:

A jak ludzie to debile to jakie dla nich prawo? Łgodne, by nie
denerwować czy surowe by cywilizować?

Uważasz, ze istnieje jakiś jeden ideał cywilizowanego społeczeństwa do którego wszyscy musimy dążyć?

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 18:33:28
Autor: neelix

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4acde7da$1news.home.net.pl...
neelix wrote:

A jak ludzie to debile to jakie dla nich prawo? Łgodne, by nie
denerwować czy surowe by cywilizować?
Uważasz, ze istnieje jakiś jeden ideał cywilizowanego społeczeństwa do
którego wszyscy musimy dążyć?

Przynajmniej powinno być takie by dało się spokojniej żyć. Co to za życie jak codziennie trzeba walczyć o przetrwanie? Homo homini lupus est.
neelix

Data: 2009-10-08 20:32:27
Autor: to
neelix wrote:

Przynajmniej powinno być takie by dało się spokojniej żyć. Co to za
życie jak codziennie trzeba walczyć o przetrwanie? Homo homini lupus
est.

Kwestia punktu odniesienia. A tak zupełnie obiektywnie, to jazda autem nie jest specjalnie niebezpieczna.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-09 14:46:34
Autor: neelix

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ace4c5b$1news.home.net.pl...
neelix wrote:

[...]

Specjalnie nie, ale często bywa. Na drodze jest zbyt dużo agresji i zbyt malo rozumu.
neelix

Data: 2009-10-09 12:58:30
Autor: to
neelix wrote:

Specjalnie nie, ale często bywa. Na drodze jest zbyt dużo agresji i zbyt
malo rozumu.

Z drugiej strony taki trening daje większą szansę poradzenia sobie w sytuacji ekstremalnej.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-09 19:00:10
Autor: neelix

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4acf3376$1news.home.net.pl...
neelix wrote:

Specjalnie nie, ale często bywa. Na drodze jest zbyt dużo agresji i zbyt
malo rozumu.
Z drugiej strony taki trening daje większą szansę poradzenia sobie w
sytuacji ekstremalnej.

Rzeczywiście pocieszenie. Ekstremalne sytuacje i tak przeważnie kończą się źle.
neelix

Data: 2009-10-09 19:14:23
Autor: to
neelix wrote:

Rzeczywiście pocieszenie. Ekstremalne sytuacje i tak przeważnie kończą
się źle.

Nieprawda, praktyka czyni mistrza. Jeśli codzienna jazda wymusza wzmożoną uwagę, jeśli co jakiś czas trafia się sytuacja wymagająca nieszablonowej reakcji, to szansa uniknięcia wypadku w sytuacji naprawdę trudnej zdecydowanie wzrasta. Problem pojawia się jednak gdy tych naprawdę trudnych sytuacji robi się zbyt wiele...

--
cokolwiek

Data: 2009-10-10 14:59:30
Autor: neelix

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4acf8b8f$1news.home.net.pl...
neelix wrote:

[...]

Bo jest zbyt wiele.
neelix

Data: 2009-10-08 15:30:48
Autor: krzysiek82
neelix pisze:
A jak ludzie to debile to jakie dla nich prawo? Łgodne, by nie denerwować czy surowe by cywilizować?
neelix

Nad polakiem trzeba stać z batem, prawo powinno być piekielnie surowe i egzekwowane w 100% to jedyne wyjście, żeby następne pokolenia wyrosły na ludzi a nie na bandę głąbów. Poruszamy tematykę przepisów ruchu drogowego która jest wierzchołkiem góry lodowej a co dopiero jeśli chodzi o inne dziedziny życia.
Argumenty o odmóżdżaniu w krajach gdzie przepisy są rygorystyczne są moim zdaniem debilne i świadczą o braku kultury osoby wypowiadającej te słowa. Rozumiem, że jeśli ktoś nawet w Polsce jeździ przepisowo to jest odmóżdżony? Bo z toku rozumowania wielu ludzi  właśnie coś takiego wynika.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-08 13:42:51
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Nad polakiem trzeba stać z batem, prawo powinno być piekielnie surowe
(...)

Dawno odwiedzałeś psychiatrę?

Rozumiem, że jeśli ktoś nawet w Polsce jeździ przepisowo to jest
odmóżdżony?

Oczywiście, że jest, bo praktycznie nie da się tak jeździć. Nawet policja nie przestrzega przepisów PoRD.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 15:49:00
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Sposób na fotoradary (Finlandia)
to pisze:
(...)
Rozumiem, że jeśli ktoś nawet w Polsce jeździ przepisowo to jest
odmóżdżony?

Oczywiście, że jest, bo praktycznie nie da się tak jeździć. Nawet policja nie przestrzega przepisów PoRD.

Kolejny odmóżdżony...

Data: 2009-10-08 13:56:45
Autor: to
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

Kolejny odmóżdżony...

Skoro już się przedstawiłeś, to może teraz dla odmiany napiszesz coś na temat?

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 16:05:31
Autor: krzysiek82
to pisze:
Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

Kolejny odmóżdżony...

Skoro już się przedstawiłeś, to może teraz dla odmiany napiszesz coś na temat?

Napisał, określił Cię i to dosyć trafnie. Chyba nic więcej nie trzeba dodawać.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-08 17:34:36
Autor: Artur Maśląg
Sposób na fotoradary (Finlandia)
to pisze:
(...)
Skoro już się przedstawiłeś, to może teraz dla odmiany napiszesz coś na temat?

W przeciwieństwie do Ciebie nie twierdzę, że ludzie jeżdżący zgodnie
z przepisami są odmóżdżeni, podobnie jak nie twierdzę, że nie da się
jeździć w Polsce zgodnie z przepisami. Resztę już wiesz i powtarzać nie
zamierzam.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-08 20:33:24
Autor: to
Artur Maśląg wrote:

W przeciwieństwie do Ciebie nie twierdzę, że ludzie jeżdżący zgodnie z
przepisami są odmóżdżeni, podobnie jak nie twierdzę, że nie da się
jeździć w Polsce zgodnie z przepisami.

Jak zgodnie z przepisami skręcić w lewo na ruchliwym skrzyżowaniu bez oddzielnej fazy do skrętu w lewo?

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 21:15:45
Autor: Krzysztof Zietara
On 8 Oct 2009 22:33:24 +0200, to wrote:

Jak zgodnie z przepisami skręcić w lewo na ruchliwym skrzyżowaniu bez oddzielnej fazy do skrętu w lewo?

Normalnie. Czekasz na zielone na wprost i skręcasz, czasami zatrzymując się
na środku. Art. 25 pkt 4 PoRD nie mówi tego co ci się wydaje że mówi.

Tarhimdugurth
--
 [S1 - za sygnaturkę]

Data: 2009-10-08 21:19:48
Autor: to
Krzysztof Zietara wrote:

Normalnie. Czekasz na zielone na wprost i skręcasz, czasami zatrzymując
się na środku.

"Kierującemu pojazdem zabrania się:
- wjeżdżania na skrzyżowanie, jeżeli na skrzyżowaniu lub za nim nie ma miejsca do kontynuowania jazdy;"

Art. 25 pkt 4 PoRD nie mówi tego co ci się wydaje że
mówi.

Bo Ty tak ogłosiłeś?

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 21:46:11
Autor: Krzysztof Zietara
On 8 Oct 2009 23:19:48 +0200, to wrote:

[...]

Oczywiście jeśli wylot w który chcesz skręcić lub co gorsza samo
skrzyżowanie jest zatkane pojazdami to nie wpychasz się jak ostatni idiota
na skrzyżowanie, bo tego zabrania zdrowy rozsądek jak i wyżej zacytowany
artykuł.

Nie należy też radośnie stawać w poprzek na torach tramwajowych, bo to
podpada pod co najmniej dwa artykuły.

Natomiast jeśli trasa jest pusta, torów brak, to miejsce do kontynuowania
jazdy jak najbardziej jest, tylko musisz ustąpić pierwszeństwa tym którym

Bo wykładnia tak mówi. Tarhimdugurth
--
 [S1 - za sygnaturkę]

Data: 2009-10-09 00:32:11
Autor: to
Krzysztof Zietara wrote:

[...]
pierwszeństwa tym którym musisz ustąpić pierwszeństwa.

Skoro musisz ustąpić pierwszeństwa, a z przeciwka jedzie sznur samochodów, to nie możesz kontynuować jazdy, a więc i nie możesz wjechać na skrzyżowanie. I tyle. W cytowanym przepisie nie ma żadnych wyjątków. Co więcej najczęściej w takiej sytuacji popełnisz kolejne wykroczenie, bo ze skrzyżowania zjedziesz już na swoim czerwonym świetle.

Żeby pozostać w zgodzie z PoRD powinieneś zatrzymać się przed skrzyżowaniem i poczekać na moment, w którym będziesz mógł skręcić bez zatrzymywania się na skrzyżowaniu.

Bo wykładnia tak mówi.

Nie załamuj...

--
cokolwiek

Data: 2009-10-09 15:11:39
Autor: neelix

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ace848b$1news.home.net.pl...
Krzysztof Zietara wrote:

[...]

Miejsce to jest tylko możliwości do kontynuowania jazdy chwilowo może nie być. Trzeba stać w takim miejscu by po zmianie swiateł nie blokować ruchu poprzecznego. Często światła do skrętu w lewo świecą dłużej i da się zjechać bez łamania prawa.

Żeby pozostać w zgodzie z PoRD powinieneś zatrzymać się przed
skrzyżowaniem i poczekać na moment, w którym będziesz mógł skręcić bez
zatrzymywania się na skrzyżowaniu.

Czyli przed przejściem dla pieszych i czekać aż zapali się znowu zielone, ale ponieważ zapala sie również tym z przeciwka to czekasz, aż z przeciwka będzie pusto  czyli do usranej śmierci. Na skrzyżowaniu miejsce do kontynuowania jazdy często jest.

neelix

Data: 2009-10-10 01:12:57
Autor: to
neelix wrote:

Miejsce to jest tylko możliwości do kontynuowania jazdy chwilowo może
nie być.

Czyli "miejsce jest, ale jakoby go wcale nie było"? Nie pisz głupot. Przepis jest jasny:

"Kierującemu pojazdem zabrania się: wjeżdżania na skrzyżowanie,
jeżeli na skrzyżowaniu lub za nim nie ma miejsca do kontynuowania
jazdy;"

Jeśli chcesz skręcić w lewo, a z przeciwka jedzie sznur samochodów to nie ma miejsca na taki manewr, więc nie możesz wjechać na skrzyżowanie.

Czyli przed przejściem dla pieszych i czekać aż zapali się znowu
zielone, ale ponieważ zapala sie również tym z przeciwka to czekasz, aż
z przeciwka będzie pusto  czyli do usranej śmierci.

No właśnie. I tu dochodzimy do sedna. Tak zachowa się tylko ktoś odmóżdżony, każdy normalny w tej sytuacji wjedzie na środek skrzyżowania, stanie tak, żeby nikomu nie przeszkadzać i zjedzie z niego pomiędzy cyklami świateł. Ale niestety nie będzie to zgodne z PoRD.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-10 15:11:34
Autor: neelix

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4acfdf99$1news.home.net.pl...
neelix wrote:

[...]

Nie prawda. Masz duże skrzyżowanie w kształcie litery T.  Śmialo możesz podjechać na środek, bo nie przeszkadzasz tym na nóżce litery. Czasem wchodzą dwa, a nawet więcej samochodów. Jest miejsce do kontynuowania. Przy innym myśleniu każdy musiałby stać przed "pasami" do usranej śmierci.

[...]

Najpierw trzeba określić co to jest miejsce do kontynuacji i jak ma wyglądać kontynuacja. O ile brak miejsca za skrzyżowaniem oznacza zostanie na skrzyżowaniu o tyle zatrzymanie się w jakimś miejscu na skrzyżowaniu nie odbiera możliwości kontynuacji. Jeśli czytasz powieść w kilku tomach to po skończeniu jednego chcąc kontynuować musisz przerwać czytanie i sięgnąć po drugi. Kontynuacja na raty. Jak nie można zjechać to myślacy kierowca nie wjeżdża i nie potrzeba do tego żadnych zapisów.
neelix

Data: 2009-10-10 15:08:14
Autor: to
neelix wrote:

[...]

To, że ten przepis w pewnych sytuacjach nie ma sensu nie oznacza, ze przestał obowiązywać. Sprawia jest jasna. Nie masz miejsca do kontynuowania jazdy, to nie możesz wjechać na skrzyżowanie. A skoro musisz zatrzymać się na środku skrzyżowania żeby ustąpić pierwszeństwa to tego miejsca nie masz. To, czy zatrzymując się utrudniasz komuś ruch, czy nie, nie ma w tym kontekście żadnego znaczenia.

Najpierw trzeba określić co to jest miejsce do kontynuacji i jak ma
wyglądać kontynuacja.

Nie żartuj sobie. Jeśli możesz przejechać przez skrzyżowanie bez zatrzymywania się i bez wymuszania pierwszeństwa to masz miejsce. Jeśli nie, to nie masz. Nie ma tu o czym dyskutować.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-11 17:57:15
Autor: neelix

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ad0a35e$1news.home.net.pl...
neelix wrote:

[...]

Nie przekonałeś mnie. Nie ma stosownych definicji. Ja miejsce widzę.
neelix

Data: 2009-10-11 16:24:25
Autor: to
Sposb na fotoradary (Finlandia)
neelix wrote:

Ja miejsce widzę.

Skoro masz miejsce do jazdy to dlaczego stajesz na środku skrzyżowania?

--
cokolwiek

Data: 2009-10-12 10:29:24
Autor: neelix

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ad206b9news.home.net.pl...
neelix wrote:

Ja miejsce widzę.
Skoro masz miejsce do jazdy to dlaczego stajesz na środku skrzyżowania?

Bo przepisy nakazują ustąpić pierwszeństwa. Miejsce do kontynuacji jazdy, a nie do jazdy. W przypadku skrzyżowania chodzi o możliwość jazdy za skrzyżowaniem, żeby nie zostać na nim i nie zablokować ruchu.. Masz fałszywe pojęcie kontynuacji. Jazda to nie kontynuacja tylko jazda. Kontynuacja danego procesu wiąże się z zaburzeniem tego procesu. Jedziesz, masz bóle brzucha i nie wiesz co robić. Kontynuować jazdę czy nie? Jedziesz widzisz restauracje, złapałeś gumę, a podróż długa. Koło wykorzystane, zapomniałeś pieniędzy i nie zjadłeś. Kontynuujesz podróż czy zawracasz.? Samochód wyścigowy zmienia opony, a następnie kontynuuje jazdę lub nie ma już opon i nie kontynuuje. Na skrzyżowaniu nie masz miejsca do kontynuacji kiedy nie masz możliwości zjazdu, bo za skrzyżowaniem jest zapchane, ale też istnieje taka możliwość, że stoisz w miejscu nie przeszkadzając nikomu. Absolutnie nie zgadzam się z Twoją nadinterpretacją.

neelix

Data: 2009-10-12 14:05:29
Autor: to
neelix wrote:

Jazda to nie kontynuacja tylko jazda.

Bez obrazy, ale bredzisz jak polityk. Pokaż mi w PoRD definicje zgodne z Twoimi projekcjami. Skoro musiałeś stanąć to nie kontynuujesz jazdy, bo nie da się jechać stojąc. Jakbyś tego nie odkręcał, to nie udowodnisz, że stojąc jedziesz. --
cokolwiek

Data: 2009-10-12 18:23:12
Autor: neelix

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ad337a9news.home.net.pl...
neelix wrote:

[...]

Udowodniam, bo to jest kontynuacja. No chyba, ze auto zdechnie na środku i dalej nie ma szans pojechać samodzielnie. Sam pokaż definicje na to co wymyśliłeś, bo sobie wymyśliłeś. Ja wiem, ze PoRD jest do dupy i należy się go czepiać, ale trzeba zachować zdrowy rozsądek w tych nadinterpretacjach. Mógłby mnie przekonać najwyżej polonista, który zdefiniuje kontynuację. Ty nie dasz rady. Tu kończą się Twoje możliwości.
neelix

Data: 2009-10-12 17:01:31
Autor: to
neelix wrote:

[...]

"Kontynuacja" jest dokładnie taka sama, jak wtedy, gdy zatrzymasz się na środku skrzyżowania, bo dalej jest korek i chwilowo nie możesz z niego zjechać.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-13 14:08:06
Autor: neelix

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ad360eb$1news.home.net.pl...
neelix wrote:

[...]

Jak jest korek bez możliwości zjazdu to w swietle prawa nie ma miejsca/możliwości kontynuacji.
neelix

Data: 2009-10-12 10:30:42
Autor: neelix

neelix wrote:

Ja miejsce widzę.
Skoro masz miejsce do jazdy to dlaczego stajesz na środku skrzyżowania?

Bo tak nakazują przepisy o pierwszeństwie. Nie odróżniasz jazdy od kontynuacji.
neelix

Data: 2009-10-09 16:43:43
Autor: Feniks
Sposb na fotoradary (Finlandia)
to wrote:
Skoro musisz ustpi pierwszestwa, a z przeciwka jedzie sznur
samochodw, to nie moesz kontynuowa jazdy, a wic i nie moesz
wjecha na skrzyowanie. I tyle.

Racja. Nie ma sensu interpretowa tego co jednoznaczne.

Co wicej najczciej w takiej sytuacji popenisz kolejne
wykroczenie, bo ze skrzyowania zjedziesz ju na swoim czerwonym
wietle.

Co zabrania sygnalizator nadajcy sygna czerwony ? Wjazdu za niego, i tyle. Jeli kto wjecha na zielonym to czerwone za nim ju go nie interesuje bo nie apie si pod zakaz wjazdu za sygnalizator. Jeli chodzi o sam manewr skrtu z wjazdem na zielonym i zjazdem po zmianie fazy wiate to PORD w ogle nie opisuje takiej sytuacji.

eby pozosta w zgodzie z PoRD powiniene zatrzyma si przed
skrzyowaniem i poczeka na moment, w ktrym bdziesz mg skrci bez
zatrzymywania si na skrzyowaniu.

Dokadnie.

Feniks

Data: 2009-10-09 19:15:31
Autor: to
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Feniks wrote:

Co zabrania sygnalizator nadaj±cy sygna³ czerwony ? Wjazdu za niego, i
tyle. Je¶li kto¶ wjecha³ na zielonym to czerwone za nim ju¿ go nie
interesuje bo nie ³apie siê pod zakaz wjazdu za sygnalizator. Je¶li
chodzi o sam manewr skrêtu z wjazdem na zielonym i zjazdem po zmianie
fazy ¶wiate³ to PORD w ogóle nie opisuje takiej sytuacji.

Pewnie masz rację, ale dlaczego w takim razie często słyszy się o mandatach wystawionych za wjazd na żółtym i zjazd na czerwonym?

--
cokolwiek

Data: 2009-10-10 01:37:37
Autor: Feniks
Sposób na fotoradary (Finlan dia)
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości
Pewnie masz rację, ale dlaczego w takim razie często słyszy się o
mandatach wystawionych za wjazd na żółtym i zjazd na czerwonym?

Ale sygnał żółty nie zabrania jednoznacznie wjazdu za sygnalizator. Mandat grozi za wjazd na żółtym pomimo możliwości zatrzymania sie przed sygnalizatorem bez gwałtownego hamowania.

Feniks

Data: 2009-10-10 01:04:53
Autor: to
Feniks wrote:

[...]

Wiem, dlatego właśnie się dziwię...

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 17:59:34
Autor: J.F.
Sposób na fotoradary (Finlan dia)
Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:hakqj8$i16$1inews.gazeta.pl...
to pisze:
(...)
[...]

A obys kiedys jechal droga przebudowana przez "Drogi zaufania" w zniwny czas :-P

J.

Data: 2009-10-08 17:23:36
Autor: Krzysztof Zietara
On Thu, 8 Oct 2009 17:59:34 +0200, J.F. wrote:

A obys kiedys jechal droga przebudowana przez "Drogi zaufania" w zniwny czas :-P

No taki lajf, mrugacze też wkurzają. Za to znacznie mniej kretynów leci z
naprzeciwka na czołówkę, bo przecież na tej szosie to się, panie, pięć
samochodów na szerokość zmieści.

Tarhimdugurth
--
 [S1 - za sygnaturkę]

Data: 2009-10-08 18:37:50
Autor: Artur Maśląg
Sposób na fotoradary (Finlandia)
J.F. pisze:
(...)
A obys kiedys jechal droga przebudowana przez "Drogi zaufania" w zniwny czas :-P

Jeżdżę dość regularnie i jakoś bez strat własnych. W większości bez
navi (choć od momentu gdy zacząłem korzystać z Naviexperta dużo
częściej, ponieważ przyjęte rozwiązania pozwalają na dużo skuteczniejsze
przewidywanie czasu dotarcia do celu i jak praktyka pokazuje informacja
o remontowanych/zamkniętych odcinkach/korkach jest dużo skuteczniejsza
niż w navi tradycyjnej), a w szczególności bez CB.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-08 22:02:28
Autor: J.F.
Sposb na fotoradary (Finlandia)
On Thu, 08 Oct 2009 18:37:50 +0200,  Artur Malg wrote:
J.F. pisze:
(...)
A obys kiedys jechal droga przebudowana przez "Drogi zaufania" w zniwny czas :-P

Jed do regularnie i jako bez strat wasnych.

Ja ci nie zycze strat. Ja ci zycze zebys musial jechac 20km/h za
traktorem droga ktora KRBRD postanowila ulepszyc liniami ciaglymi,
zakazami, przejsciami itp. Najlepiej przez 50km codziennie  :-)

J.

Data: 2009-10-08 22:18:19
Autor: Artur Malg
J.F. pisze:
On Thu, 08 Oct 2009 18:37:50 +0200,  Artur Malg wrote:
J.F. pisze:
(...)
A obys kiedys jechal droga przebudowana przez "Drogi zaufania" w zniwny czas :-P

Jed do regularnie i jako bez strat wasnych.

Ja ci nie zycze strat.

Nie chrza - fotka to wanie strata wasna.

Ja ci zycze zebys musial jechac 20km/h za
traktorem droga ktora KRBRD postanowila ulepszyc liniami ciaglymi,
zakazami, przejsciami itp. Najlepiej przez 50km codziennie  :-)

Widzisz - nie yczysz mi dobrze, a wrcz przeciwnie. Rozczaruj Ciebie
- mimo faktu, em z paskiego DC. Moja onka pochodzi z
Kujawsko-Pomorskiego i tam te regularnie si poruszamy. Te cige
maj uzasadnienie, a traktory zjedaj itd.

--
Jutro to dzi - tyle e jutro.

Data: 2009-10-08 20:35:14
Autor: to
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Artur Maśląg wrote:

Widzisz - nie życzysz mi dobrze, a wręcz przeciwnie. Rozczaruję Ciebie -
mimo faktu, żem z płaskiego DC. Moja żonka pochodzi z
Kujawsko-Pomorskiego i tam też regularnie się poruszamy. Te ciągłe mają
uzasadnienie, a traktory zjeżdżają itd.

Jak się ktoś uprze, to każdą bzdurę uzasadni. Kiedyś całkiem przekonująco uzasadniano, dlaczego ziemia jest płaska. Prawie wszyscy wierzyli...

--
cokolwiek

Data: 2009-10-09 08:33:50
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Sposób na fotoradary (Finlandia)
to pisze:
(...)
Jak się ktoś uprze, to każdą bzdurę uzasadni. Kiedyś całkiem przekonująco uzasadniano, dlaczego ziemia jest płaska. Prawie wszyscy wierzyli...

Jak widzę nadal są tacy, którzy w to wierzą.

Data: 2009-10-08 22:47:08
Autor: J.F.
Sposb na fotoradary (Finlandia)
On Thu, 08 Oct 2009 22:18:19 +0200,  Artur Malg wrote:
J.F. pisze:
(...)
A obys kiedys jechal droga przebudowana przez "Drogi zaufania" w zniwny czas :-P
Jed do regularnie i jako bez strat wasnych.
Ja ci nie zycze strat.
Nie chrza - fotka to wanie strata wasna.

Przeciez nie zycze ci fotki :-)

[...]

Nie pisalem tez ze zycze ci dobrze :-)

Rozczaruj Ciebie
- mimo faktu, em z paskiego DC. Moja onka pochodzi z
Kujawsko-Pomorskiego i tam te regularnie si poruszamy. Te cige
maj uzasadnienie, a traktory zjedaj itd.

Tak jest. Obys musial czesciej miedzy nimi jezdzic - zobaczymy co
wtedy napiszesz o przepisowej jezdzie :-)

J.

Data: 2009-10-09 08:32:32
Autor: Artur 'futrzak' Malg
Sposb na fotoradary (Finlandia)
J.F. pisze:
(...)
Przeciez nie zycze ci fotki :-)

"niwny czas" mona rozumie na wiele sposobw.

Nie pisalem tez ze zycze ci dobrze :-)

Ano wanie, ja tam wszystkim ycz dobrze.

Tak jest. Obys musial czesciej miedzy nimi jezdzic - zobaczymy co
wtedy napiszesz o przepisowej jezdzie :-)

To samo co teraz. Gorsze od traktorw s np. ciarwki
z burakami czogajce si po grkach.

Data: 2009-10-09 09:31:15
Autor: J.F.
Sposb na fotoradary (Finlandia)
On Fri, 09 Oct 2009 08:32:32 +0200,  Artur 'futrzak' Malg wrote:
J.F. pisze:
(...)
Przeciez nie zycze ci fotki :-)

"niwny czas" mona rozumie na wiele sposobw.

A to przepraszam, o tym nie pomyslalem.
Zaraz ..przeciez jezdzisz przepisowo, to jakie inne zniwa ci
przychodza na mysl ? :-)

Tak jest. Obys musial czesciej miedzy nimi jezdzic - zobaczymy co
wtedy napiszesz o przepisowej jezdzie :-)

To samo co teraz. Gorsze od traktorw s np. ciarwki
z burakami czogajce si po grkach.

IMO ciezarowki jednak szybsze sa, i po drugiej stronie gorki
przyspiesza. Ale ok, moga byc ciezarowki z burakami, traktory ze
zbozem i strefa uspokojonego ruchu na drodze krajowej :-)

J.

Data: 2009-10-09 10:29:01
Autor: Artur 'futrzak' Malg
Sposb na fotoradary (Finlandia)
J.F. pisze:
(...)
A to przepraszam, o tym nie pomyslalem.
Zaraz ..przeciez jezdzisz przepisowo, to jakie inne zniwa ci
przychodza na mysl ? :-)

A co ma do tego moja przepisowa jazda? niwa to niwa - mylisz, e
lepy jestem i nie widz rnych form "polowa" na "niewinitka"?
Ju nie raz byo np. tak, e jaki niecierpliwy si wyrwa zza mnie
i wpakowa si wprost na patrol - jak kto lubi wyprzedza pod
grk na podwjnej cigej to jego problem. Takie "niwa" trwaj
cay rok, w przeciwiestwie do niw waciwych, ktre w sumie
trwaj moe ze dwa miesice.

IMO ciezarowki jednak szybsze sa, i po drugiej stronie gorki
przyspiesza.

W zwizku z powyszym wikszy problem z wyprzedzeniem czego
takiego na pagrkowatych i krtych drogach, gdzie cige s co
chwil. Przy okazji jeszcze spadnie burak i bdzie weselej.

Ale ok, moga byc ciezarowki z burakami, traktory ze
zbozem i strefa uspokojonego ruchu na drodze krajowej :-)

C, taka specyfika. Bdzie trzeba to si troch poczogam.

Data: 2009-10-09 15:59:36
Autor: Zbylut
Sposb na fotoradary (Finlandia)
J.F zapodal(a):

Ja ci nie zycze strat. Ja ci zycze zebys musial jechac 20km/h za
traktorem droga ktora KRBRD postanowila ulepszyc liniami ciaglymi,
zakazami, przejsciami itp. Najlepiej przez 50km codziennie  :-)

przywoujc Czechy - widziaem tam 'zakaz wyprzedzania, ale traktory
mozna'. I to jest waciwe:)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-10-09 18:22:42
Autor: Artur Malg
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Zbylut pisze:
(...)
przywoujc Czechy - widziaem tam 'zakaz wyprzedzania, ale traktory
mozna'. I to jest waciwe:)

Mwisz? Nie zwrciem uwagi na co takiego, ale tak mwic szczerze, to
Czesi maj zupenie inaczej rozwizane kwestie wasnoci rolniczej
(od dawna) i nie wystpuje u nich co takiego jak w Polsce - szwendajce
si nieowietlone stare traktory z nieowietlonymi przyczepami, czy
te kombajny z zaoonym hederem, jedce po drogach publicznych z
poletka na poletko.

--
Jutro to dzi - tyle e jutro.

Data: 2009-10-08 15:54:07
Autor: krzysiek82
to pisze:

[...]

  Jesteś skończonym debilem :)

--
krzysiek82

Data: 2009-10-08 13:58:26
Autor: to
Sposb na fotoradary (Finlandia)
krzysiek82 wrote:

Jesteś skończonym debilem :)

Czy Twój lekarz prowadzący wie co wypisujesz na newsach?

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 16:07:51
Autor: krzysiek82
to pisze:
krzysiek82 wrote:

Jesteś skończonym debilem :)

Czy Twój lekarz prowadzący wie co wypisujesz na newsach?

Już się określiłeś raz i to wystarczy, nie zmienię mojego zdania na twój temat, nie wiedziałem,że są jeszcze tacy ludzie, no chyba, że po prostu robienie z siebie pośmiewiska sprawa Ci przyjemność. Ale cóż nie mamy już na to wpływu.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-08 18:41:35
Autor: neelix

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4acdec5b$1news.home.net.pl...
krzysiek82 wrote:

[...]

Da się jeździć, ale jest to bardzo trudne i wyczerpujące. Przede wszystkim musi być solidna wiedza,a ta jest przeważnie szczątkowa, szczególnie po latach. Dochodzi do tego lenistwo. A dlaczego policja nie przestrzega PoRD? Bo ze względu na słabość prawa im można skoczyć. Ktoś (było w necie) pysknął przez cb na auto policyjne to mu kolesie mandat 500zł wpieprzyli za braki w oświetleniu rejestracji. Poza tym kolesie jak namierzą auto, a jest troszkę leciwe to z zemsty żyć nie dadzą. Zostawmy policję.Nie ma ich dużo.
neelix

Data: 2009-10-08 20:38:08
Autor: to
neelix wrote:

Da się jeździć, ale jest to bardzo trudne i wyczerpujące.

A przy tym pozbawione sensu. Jazda w zgodzie z PoRD nie powinna być "trudna i wyczerpująca" tylko łatwiejsza. Skoro jest inaczej to widać co to wszystko jest warte.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-09 15:12:31
Autor: neelix

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ace4db0$1news.home.net.pl...
neelix wrote:

[...]

Z tym się mogę zgodzić.
neelix

Data: 2009-10-08 13:55:25
Autor: huri_khan
Bartek pisze:

BTW:
bylem 2 tygodnie temu w helsinkach.
dziwnie sie czulem  gdy na pustej drodze obok mnie calkiem dobre autka jezdzily z predkoscia... 40-50 na godzine? ani jedno szybciej:)

O ile dobrze pamitam to w Finlandii mandat zaley od zarobkw wic im lepiej zarabiasz tym wicej pacisz :)

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[SY] [Astra G '1,6 16V] [opel24.com]

Data: 2009-10-08 14:09:35
Autor: Bartek
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Uytkownik "huri_khan" <qweqw@WP.pl> napisa w wiadomoci news:hakk14$l36$1inews.gazeta.pl...
Bartek pisze:

[...]

zgadza si.
wszystko co piszecie to podobno prawda;)
co nie zmienia faktu e dziwnie sie czuem przyzwyczajony do naszej dzikoci.

tam, w tym dzikim kraju :-)  ;) nawet jezdzi specjalna maszyna ktora czysci [albo co innego robi, nie znam si] torowiska tramwajowe......

i jedz kebaby z miesa renifera:-)

i flaszka wodki 0.5 kosztuje tyle co 3 flaszki u nas....;)

a tak serio to bardzo ciekawe miejsce.

Data: 2009-10-08 15:14:11
Autor: Marcin Luty
Sposb na fotoradary (Finlandia)
tam, w tym dzikim kraju :-)  ;) nawet jezdzi specjalna maszyna ktora czysci [albo co innego robi, nie znam si] torowiska tramwajowe......

Szlifierka torowa - w kazdym miescie z tramwajami takie jezdza.

Data: 2009-10-08 18:23:45
Autor: radxcell
*Bartek* wrote in <news:hakkcm$emu$1node2.news.atman.pl>:
a tak serio to bardzo ciekawe miejsce.

dla porownania :)
http://radxcell.nora.pl/tag/gotlandia

pozdr, rdx

Data: 2009-10-08 14:39:37
Autor: Zorka
huri_khan pisze:
Bartek pisze:

[...]

Bezrobotny nie paci
  a zadueni dostaj kase za wykroczenia.

Data: 2009-10-08 21:30:42
Autor: Rafa Grzelak
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Dnia Thu, 8 Oct 2009 12:39:49 +0200, Bartek napisa(a):

[...]

A ja zawsze zazdroszcze jak ktos sie wolno toczy prawym pasem w niezlej
furze. Juz sie dorobil i mu sie nie spieszy... :)

--
Pozdrawiam, Rafa.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-10-08 13:32:04
Autor: bratPit[pr]
[...]

nieze cho IMHO adunek powinien by wok puszki a nie na maszcie,
ATSD to czy w PL ju widzia kto uskutecznione metody a'la opona wypeniona benzyn? bo takie foto ktre trafia prawdopodobnie przejedajca ciarwka owszem widziaem, czy te potraktowane farb ale spalonego adnego,
brat

Data: 2009-10-08 14:07:13
Autor: WOJO
[...]

Dojd i do nas z UK, to tylko kwestia czasu i cierpliwoci kierowcw coraz bardziej okradanych :)
WOJO

Data: 2009-10-08 14:08:25
Autor: Borys Pogoreo
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Dnia Thu, 8 Oct 2009 12:28:17 +0200, Technolog napisa(a):

Nie widziaem tego na grupie, filmik z Finlandii:
http://www.liveleak.com/view?i=788_1254919278

 Pikne. Mgbym oglda w kko ;)

--
Borys Pogoreo
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-10-08 14:20:39
Autor: Bartek
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Uytkownik "Borys Pogoreo" <borys@pl.edu.leszno> napisa w wiadomoci news:1k9udsysm384.1ogqdusxh21mx$.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 8 Oct 2009 12:28:17 +0200, Technolog napisa(a):

Nie widziaem tego na grupie, filmik z Finlandii:
http://www.liveleak.com/view?i=788_1254919278

Pikne. Mgbym oglda w kko ;)

a, co, alfa za szybko jezdzi?:)))

Data: 2009-10-08 14:39:59
Autor: Borys Pogoreo
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Dnia Thu, 8 Oct 2009 14:20:39 +0200, Bartek napisa(a):

Pikne. Mgbym oglda w kko ;)

a, co, alfa za szybko jezdzi?:)))

 Nie no, ja jed rozsdnie ;) Do tej pory nie zaliczyem pozdrowie od
fotografa. Ale skrzynek przy drodze sympati nie darz...

--
Borys Pogoreo
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-10-08 16:15:17
Autor: krzysiek82
Borys Pogoreo pisze:
  >  Nie no, ja jed rozsdnie ;) Do tej pory nie zaliczyem pozdrowie od
fotografa. Ale skrzynek przy drodze sympati nie darz...

chyba nikt ich nie darzy sympati, ale nie ma si co przejmowa, one s dla tych co myl,e wszystko mog i ograniczonych umysowo debili. Sporadycznie si trafia, e normalny kierowca dostaje fotk.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-08 14:33:04
Autor: to
Sposb na fotoradary (Finlandia)
krzysiek82 wrote:

chyba nikt ich nie darzy sympatią, ale nie ma się coś przejmować, one są
dla tych co myślą,że wszystko mogą i ograniczonych umysłowo debili.

To pewnie masz już cały album fotek...

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 21:33:29
Autor: Rafa Grzelak
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Dnia Thu, 8 Oct 2009 14:39:59 +0200, Borys Pogoreo napisa(a):

Bo trzeba z szostki redukowac? :>

--
Pozdrawiam, Rafa.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-10-08 23:23:54
Autor: Borys Pogoreo
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Dnia Thu, 8 Oct 2009 21:33:29 +0200, Rafa Grzelak napisa(a):

 Nie no, ja jed rozsdnie ;) Do tej pory nie zaliczyem pozdrowie od
fotografa. Ale skrzynek przy drodze sympati nie darz...

Bo trzeba z szostki redukowac? :>

 eby jeszcze na naszych drogach t szstk byo sens wbija... :)

--
Borys Pogoreo
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-10-09 20:24:40
Autor: Irokez
Sposb na fotoradary (Finlandia)
Uytkownik "Bartek" <heavy_USUNWIELKIE@op.pl> napisa w wiadomoci news:hakl1e$eph$1node2.news.atman.pl...

Pikne. Mgbym oglda w kko ;)

a, co, alfa za szybko jezdzi?:)))

A da si wolno? ;)

Irokez
AR 156 2.4JTD

Data: 2009-10-08 14:38:46
Autor: neelix
[...]

My wzilimy od nich jazd na wiatach, a oni od nas stosunek prymityww drogowych do fotoradarw.
neelix

Sposb na fotoradary (Finlandia)