Sposób na fotoradary... dla wybrańców

Data: 2009-11-29 16:25:20
Autor: lublex
Sposób na fotoradary... dla wybrańców
http://wyborcza.pl/1,75478,7306588,Zorganizowana_grupa_przepisy_lamiaca.html

(...)
"W sumie przed komisariatami naliczyliśmy 20 aut, których kierowcy za nic mieli obowiązek umieszczania naklejek. Sprawdziliśmy duże cywilne parkingi. Wśród setek stojących tam pojazdów samochodu bez nalepki nie było."
(...)
"Technik obrabiający zdjęcia widzi auto bez naklejki i odrzuca je jako nieczytelne, bo kto inny poza policjantami mógłby bezkarnie i jawnie łamać przepisy"

pozdr
lublex

Data: 2009-11-29 17:06:07
Autor: masti
Sposób na fotoradary... dla wybrańców
Dnia pięknego Sun, 29 Nov 2009 16:25:20 +0100, osobnik zwany lublex
wystukał:
analfabeta jednokierunkowy. Pisze ale nie czyta

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-11-30 16:34:51
Autor: lublex
SposĂłb na fotoradary... dla wybraĂącĂłw
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał

analfabeta jednokierunkowy. Pisze ale nie czyta

Przemyśl to jeszcze bo jak dotąd to piszesz o sobie.

pozdr
lublex

Data: 2009-11-29 21:59:38
Autor: PB
Sposób na fotoradary... dla wybrańców
Sun, 29 Nov 2009 16:25:20 +0100, na pl.misc.samochody, lublex
napisał(a):

"Technik obrabiający zdjęcia widzi auto bez naklejki i odrzuca je jako nieczytelne, bo kto inny poza policjantami mógłby bezkarnie i jawnie łamać przepisy"

Wielki mi aj waj - wystarczy pomyslec i podczas naklejania tak wlepic
naklejke zeby ja wycieraczka zasłaniała. A jak sa wycieraczki ponizej
czarnego na szybie - to jej nie naklejamy. Przejezdzilem tak 2 lata;)
Zero stresu... --
Pozdrawiam
Piotr Biegała          Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

Data: 2009-11-29 23:43:09
Autor: Pab_lo

Użytkownik "PB" <piotr.spam@biegala.pl> napisał w wiadomości news:53a6ydw6laps$.sh838vlz9stn$.dlg40tude.net...

[...]

widac nie zalapales...

brak nalepki = policjant = odpuszczmy

Picasso

Data: 2009-11-30 18:33:16
Autor: PB
Sposób na fotoradary... dla wybrańców
Sun, 29 Nov 2009 23:43:09 +0100, na pl.misc.samochody, Pab_lo
napisał(a):

widac nie zalapales...

brak nalepki = policjant = odpuszczmy

fakt, tego nie uwzględniłem;-) --

[...]