Sposób na kryzys - BMW diesel?

Data: 2010-08-23 12:08:42
Autor: Andrzej Lawa
Sposób na kryzys - BMW diesel?
W dniu 23.08.2010 11:52,  Paweł pisze:
Witam

Do tej pory jeździłem zawsze nowymi autami z salonu żeby nie było obciachu
przed sąsiadami. W ciągu 3 lat miałem:

ROTFL

To jest właśnie to, co było poruszane w innych wątkach: samochód nie
jako narzędzie, ale jako lansik ;->

- Fiata Bravo MULTIJET 120KM ale miał już 2 lata więc zmieniłem na nowego
- Fiata Croma Emotion 2,2 benzyna :)

ale niestety... brak mi teraz kasy i chce coś taniego i oszczędnego.
Chce sprzedać obecne auto i kupić jakiegoś grata za max 30 000 zł.

Poszukaj czegoś w rodzaju Golfa "dwójki" TD lub TDI. Odpicowany w dobrym
stanie kupisz za max. 6 tysięcy, a spali z okolicach 4-5l/100km.

A BMW to, obawiam się, będzie zajeżdżone, nawet w wersji dieslowskiej,
bo to jeden z ulubionych samochodów dresiarzy. Ostatnio widziałem
Mercedesa diesel ujeżdżanego przez dresiarstwo - dymił jak stary
autobus, a z zewnątrz wyglądał na "nówkę sztukę nieśmiganą". I
przyśpieszenie miał zbliżone do ciśniętej Pandy 1.1.

Poza tym jeśli chcesz oszczędzać - pamiętaj o stylu jazdy. Wyścig do
czerwonego światła odpada. Ruszanie z piskiem opon też.

Sposób na kryzys - BMW diesel?