Sposób na kryzys - BMW diesel?

Data: 2010-08-23 12:26:01
Autor: Agent
Sposób na kryzys - BMW diesel?

Użytkownik " Paweł" <pawel_ga@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4tgcs$6d6$1inews.gazeta.pl...
Witam

Do tej pory jeździłem zawsze nowymi autami z salonu żeby nie było obciachu
przed sąsiadami. W ciągu 3 lat miałem:

- Fiata Bravo MULTIJET 120KM ale miał już 2 lata więc zmieniłem na nowego
- Fiata Croma Emotion 2,2 benzyna :)

ale niestety... brak mi teraz kasy i chce coś taniego i oszczędnego.
Chce sprzedać obecne auto i kupić jakiegoś grata za max 30 000 zł.

Byłem ostatnio na giełdzie i zobaczyłem BMW 530d z 1999 roku. Zobaczyłem w
internecie i takie auto pali dość mało:

http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_5/e39/222/e39_530d.html

średnio więc mniej niż mój super Fiat Croma'2009. Wiadomo - komfort jazdy nie
ten, wygląd nie to samo - przyjemność z jazdy prawie zerowa w porównaniu z
Fiacikiem ale jak oszczędzać to oszczędzać.

Co sądzicie o takim aucie?

Spoko ale trzeba się bedzie wyprowadzić bo u sąsiadów będziesz spalony :)

Sposób na kryzys - BMW diesel?