Sposób na kryzys - BMW diesel?

Data: 2010-08-23 12:29:50
Autor: ererer
Sposób na kryzys - BMW diesel?
W dniu 2010-08-23 11:52,  Paweł pisze:
http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_5/e39/222/e39_530d.html

Poinformowałem Google, że bierzesz udział w wymianie linków.

Pozdrawiam, :*

Data: 2010-08-23 12:33:52
Autor: ererer
Sposób na kryzys - BMW diesel?
W dniu 2010-08-23 12:29, ererer pisze:
W dniu 2010-08-23 11:52,  Paweł pisze:
http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_5/e39/222/e39_530d.html

Poinformowałem Google, że bierzesz udział w wymianie linków.

Następnym razem będą fraudclicki w adsense.

Data: 2010-08-23 11:26:32
Autor: Paweł
Sposób na kryzys - BMW diesel?
ererer <ererer@nie.pamietam.maila> napisał(a):

> Poinformowałem Google, że bierzesz udział w wymianie linków.

Następnym razem będą fraudclicki w adsense.

Poważnie ten system tak głupio działa że można komuś zablokować stronę za to
że ktoś podaje do tego linka? A jak podam linka do onetu a tam wyskoczy
reklama Orange to Orange rozwiąże współprace z Onet? :D

--

Sposób na kryzys - BMW diesel?