Sposób na likwidacj? p?atnych autostrad ??

Data: 2011-02-03 15:20:24
Autor: J.F.
Sposób na likwidacj? p?atnych autostrad ??
On Thu, 03 Feb 2011 15:01:56 +0100,  Ariusz wrote:
Czy istnieje jakiś sposób na likwidację płatnych autostrad?

Jeden, niestety - w sferze marzen: zastanowic sie za pol roku przed
wyborami.
Tylko co z tego zastanowienia wyjdze ? Korwin czy Lepper ?
Coś pamiętam jak ktoś z (chyba) rządu wypowiadał się, żeby zerwać umowę z zarządcą autostrady - a może czytałem nie pamiętam. Było to coś takiego.
Zerwać umowy wprost nie można bo Państwo zapłaci straszne kary i wiemy kto zazwyczaj finansuje kampanie wyborcze.

Trzeba poczekac az sie z tej umowy nie wywiaze.
Z tym ze to dotyczy w chyba tylko odcinka Krakow-Katowice, bo tam Staleksport ma koncesje na eksploatacje.

Z A2 bedzie trudniej, bo tam wieksze pieniadze wchodza w gre.
Choc niewykluczone ze sie da dogadac i rzad bedzie jakas stala sume
przelewal co roku.

Tylko ze rzad ma dziure budzetowa i zerowe checi na bezplatne
autostrady :-)

Za to jest chyba w umowie zapis, że jeżeli kolejka na bramkach będzie trwać - w jakimś okresie - dłużej niż ileś tam minut

Widzisz co sie dzieje - wprowadza srodki elektroniczne i kolejki sie
zmniejsza.

Oczywiście to co wyżej jest czysto hipotetyczne nie wiem czy to się zgadza ze stanem faktycznym - może ktoś zna i poda fakty

Umowa na A4 jest tajna.

Umówić się w ileś tam osób i doprowadzić do zakorkowania autostrady.
I nie trzeba wzorem motocyklistów płacić po 1 groszu, wystarczy płacić grubymi - szybko skończą im się drobne do wydawania, można upuścić źle podane pieniądze...

No coz, probuj, nie wiem czy zbierzesz znaczaca grupe chetna do
spozniania sie pracy przez miesiac lub wyjezdzania godzine wczesniej,
choc w sumie - to dzialanie w ich interesie .. J.

Data: 2011-02-03 22:52:51
Autor: Jackare
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fodlk6h0fvnah5g0nh0ipjgc6qpr70pehc4ax.com...
[...]

i to jest dowód na całkowite zbaranienie ludzi.
Umowa zawarta pomiędzy tzw "państwem" a spółką prawa handlowego. Tzw "państwo" jest reprezentowane przez ustawową reprezentację narodu czyli naszych przedstawicieli którzy mają mandat społeczny do reprezentowania całego społeczeństwa w różnych sprawach. I ta reprezentacja podpisuje coś co jest całkowicie utajnione przed gremium reprezentowanym przez reprezentację. Debilizm czystej wody dowodzący patologicznego charakteru całego systemu. Ktoś w moim imieniu wyraża na coś zgodę jednocześnie utajniając przede mną istotne szczegóły porozumienia.
O ile w pewnym stopniu zrozumiałe dla mnie jest utajnianie pewnych spraw dotyczących bezpieczeństwa i obronności (hi hi - obronność) państwa o tyle utajnianie umów handlowych zawieranych w naszym imieniu i obciążających naszą kieszeń jest dla mnie czystej wody patologią i tchnie złodziejstwem na wielką skalę. Folwark zwierzęcy Orwella to niewinna wydumka wobec tego jakich baranów robi się z nas.
--
Jackare

Data: 2011-02-04 01:18:39
Autor: StaCH
On 3 Lut, 22:52, "Jackare" <1...@123.tralala.com> wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:fodlk6h0fvnah5g0nh0ipjgc6qpr70pehc4ax.com...

> [...]

wielką skalę. Folwark zwierzęcy Orwella to niewinna wydumka wobec tego

Mysle ze wlasnie tu lezy problem. "Ludzie" w swojej masie sa glupi i
daja sie otumaniac haselkami glosujac na hieny ograbiajace nas ze
wszystkiego co sie da ... (Patrz Bialorus, Egipt itp...)

Data: 2011-02-04 10:41:54
Autor: J.F.
On Thu, 3 Feb 2011 22:52:51 +0100,  Jackare wrote:
[...]

Hm, w normalnych stosunkach handlowych normalnie przyjeta tajemnica
jest, moze i tu obie strony widzialy jakies korzysci z utajnienia.

A z drugiej strony oczywiscie - sa zamowienia publiczne, wszystko jest
jawne i nikomu to nie przeszkadza. Wiec czemu A4 jest tajna.
Chociaz ... tu koledzy pisali ze placi sie od rzeczywistych robot w
cenach ofertowych - widzieliscie gdzies zestawienie ile droga miala
kosztowac w ofercie, a ile rzeczywiscie kosztowala ? J.

Sposób na likwidacj? p?atnych autostrad ??