Sposób na pieniądze

Data: 2015-04-20 11:38:43
Autor: Trybun
Sposób na pieniądze
Gdy urzędnikom zabraknie pieniędzy -- sięgną do kieszeni tych, którzy zarabiają, :)

 http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,17757825,Komisja_Europejska_uznala__ze_Google_naduzywa_pozycji.html  Komisja Europejska uznała, że Google nadużywa pozycji
 monopolisty. I rozpoczyna dochodzenie w sprawie Androida

aby z tego (co zabiorą) dać bezrobotnym, dzieciatym, bezdomnym, głodnym...
[i przede wszystkim -- sobie]

Nie, po to aby ci bezrobotni stali sie pracującymi, teraz gdy monopolista dyktuje warunki taka operacja jest niemożliwa. A tak w ogóle to precz z monopolami, bo to dla nikogo poza opasłym kapitalistą nie jest korzystne.

Data: 2015-04-20 15:46:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Sposób na pieniądze

"Trybun" 5534c918$0$2191$65785112@news.neostrada.pl

Nie, po to aby ci bezrobotni stali sie pracującymi, teraz gdy monopolista dyktuje warunki taka operacja jest niemożliwa.

Nie wiem, czy Cię rozumiem. Wg Ciebie Google zabrały ludziom
pracę i podyktowały warunki?

A tak w ogóle to precz z monopolami,

Co to za monopolista, który stratował konkurencję typu Bong
czy Yahoo? (Yahoo niemal == Bing) Monopolistą był M$.

bo to dla nikogo poza opasłym kapitalistą nie jest korzystne.

Dla mnie Google dały wolność, czy raczej -- namiastkę wolności.

-=-

IMO DTuskowi nie zamyka się budżet, więc DTusk sięga po szmal
tych, którzy pracują. Testował to w RP, teraz czas na korzyści. ;)

-=-

IMO momonopolistą jest UE -- zdzierająca podatki i marudząca o pomaganiu.

Weźmy taką żywność. UE niszczy ją (chleb nie może leżeć dłużej niż
2 dni -- bo może zaszkodzić) i rozdaje biednym z Afryki, gdyż tę
żywność produkuje tanio. A dlaczego UE produkuje żywność tanio? Bo
UE zatrudnia ludzi z Afryki, którzy żyją w UE jak robactwo -- ci tani
pracownicy z Afryki mogą pozazdrościć polskim krowom z polskich obór!
(polska krowa w polskiej oborze ma o niebo lepiej niż tani rolnik
z Afryki ma w europejskiej komunie)

Data: 2015-04-21 12:51:50
Autor: Trybun
Sposób na pieniądze

[...]

Przejmowanie innych firm, zaniżania cen w celu zniszczenia konkurenci itditp. Cała to zło, cala ta istota kapitalizmu.

A tak w ogóle to precz z monopolami,

Co to za monopolista, który stratował konkurencję typu Bong
czy Yahoo? (Yahoo niemal == Bing) Monopolistą był M$.

M$ to jeszcze większy monopolista.

bo to dla nikogo poza opasłym kapitalistą nie jest korzystne.

Dla mnie Google dały wolność, czy raczej -- namiastkę wolności.

Zobaczymy wyrok i jego uzasadnienie, i dopiero wtedy skomentujemy. Na razie sa zarzuty, myślę że nie wziete z sufitu.

-=-

[...]

Tak na marginesie to ja bym tu się zastanawiał nad władnością Unii w osadzaniu i karaniu firm spoza Unii.

Data: 2015-04-21 17:59:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Sposób na pieniądze

"Trybun" 55362bb8$0$27526$65785112@news.neostrada.pl

Tak na marginesie to ja bym tu się zastanawiał nad
władnością Unii w osadzaniu i karaniu firm spoza Unii.

Google sięga także do UE, ponadto płaci cwanie podatki poprzez UE.

Data: 2015-04-22 10:44:43
Autor: Trybun
Sposób na pieniądze

[...]

Logiczne by było przestać korzystać z usług niż nakładać kary.

Data: 2015-04-22 17:02:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Sposób na pieniądze

"Trybun" 55375f6b$0$8374$65785112@news.neostrada.pl

Logiczne by było przestać korzystać z usług niż nakładać kary.

Nie widzę tu śladu logiki.

Kapitalista/Google/monopolista żyje z pracy -- z usług
świadczonych na rzecz/korzyść ludności. Urzędnik żyje
z tego, co zrabuje pracującemu.

Logika podpowiada, że łatwiej owcę oskubać niż wziąć
się do użytecznej pracy.

Data: 2015-04-28 09:24:40
Autor: Trybun
Sposób na pieniądze

[...]

Google może, czy nie może  powiedzieć wielkiej komisji europejskiej - sorry, ale walcie się, widzicie w naszej działalności coś złego to po prostu nie korzystajcie z naszych usług, a nie nakładajcie kar, może tak powiedzieć?

Sposób na pieniądze