Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia jest

Data: 2010-01-16 10:17:13
Autor: mirek
Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia jest
Użytkownik "Hautameki" <hautameki@gmail.com> napisał w wiadomości news:4f38dfe8-4d8a-4562-8f8f-3e38ff1f4e89l19g2000yqb.googlegroups.com...
Pomocy ;)

Wczoraj byłem taki genialny, że przy - 10-stopniowym mrozie zachciało
mi się umyć samochód na myjni. Efekt mycia poza wrażeniami wzrokowymi
(najczystsze auto na ulicy) był taki, że pozamarzały mi zamki. Nie
było by problemu gdybym musiał wchodzić do kabiny przez bagażnik.
Niestety jest znacznie gorzej. Otworzyły się tylko drzwi od strony
pasażera, których nie można zamknąć. Auto jest ciągle otwarte, nie
można się nim normalnie poruszać. Zamek utkwił w pozycji otwartej. Nie
posiadam garażu. Nie mam w swoim zasięgu osób, które garaż by
udostępniły.

Mróz ciągle trzyma i nie ma zamiaru puścić. Proszę o poradę co w tej
sytuacji robić żeby drzwi działały jak wcześniej.

pozdr. H

Lutlampa, suszarka na przedłużaczu, opalarka do lakieru, ew. odpalić auto, dać ogrzewanie na maksa i czekać aż puści, co by można było je potem zamknąć, lib odpalić auto, poczekać aż odpuści i pojechać do wujka/cioci/kolegi/brata/siostry który ma ogrzewany garaż i tam wstawić brykę aż do wyschnięcia.

--
mirek

Data: 2010-01-16 17:55:46
Autor: Bastion

Użytkownik "mirek" <lucky@aol.com> napisał w wiadomości news:his0rk$id8$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dokladnie o tym pomyslalem.
Natomiast jezeli jest koniecznosc/fantazja myc auto przy -10.
To potem mozna jechac na pare godzin do ogrzewanego
podziemnego parkingu w markecie. W 3M polecam Alfa Centrum
tam zawsze jest 18-20 oC.

Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia jest