Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia jest

Data: 2010-01-16 14:49:30
Autor: Brzezi
Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia jest
sob, 16 sty 2010 o 10:04 GMT, Hautameki napisał(a):

Mróz ciągle trzyma i nie ma zamiaru puścić. Proszę o poradę co w tej
sytuacji robić żeby drzwi działały jak wcześniej.

Dlatego oplaca sie miec centralny zamek :) ja nie pamietam kiedy ostatni
raz uzywalem kluczyka... :) Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-01-16 15:09:00
Autor: Hautameki
Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia jes t
On 16 Sty, 14:49, Brzezi <brz...@gmail.com> wrote:
sob, 16 sty 2010 o 10:04 GMT, Hautameki napisa (a):

> Mr z ci gle trzyma i nie ma zamiaru pu ci . Prosz o porad co w tej
> sytuacji robi eby drzwi dzia a y jak wcze niej.

Dlatego oplaca sie miec centralny zamek :) ja nie pamietam kiedy ostatni
raz uzywalem kluczyka... :)

Opłaca albo i nie. Mam centralny, tyle, że działa on tylko od str.
kierowcy, od pasażera trzeba pomagać ręcznie od str. kabiny. Poza tym
zamek od str. kierowcy jest rozwalony przez domorosłego włamywacza, a
od str. pasażera otwiera się tylko "czasami: ;)))

Data: 2010-01-16 15:09:37
Autor: Kazik
Brzezi pisze:
[...]

Mimo wszystko powineines go raz na jakis czas uzyc, bo jak Ci kiedys bateryjka padnie...

Data: 2010-01-16 15:28:31
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "Kazik" <kazik@localhost.localnet> napisał w wiadomości news:hishb1$q1$1inews.gazeta.pl...

Mimo wszystko powineines go raz na jakis czas uzyc, bo jak Ci kiedys bateryjka padnie...

....to i imoblilaizer się rozładuje ;-)

Data: 2010-01-16 15:35:00
Autor: Rabbit McCroolick
Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia jest

Miało być:

bo jak Ci kiedys   bateryjka padnie...

 ...to i imoblilaizer się rozkoduje;-)

Data: 2010-01-16 15:42:37
Autor: bratPit
Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia je st
bo jak Ci kiedys   bateryjka padnie...

...to i imoblilaizer się rozkoduje;-)

nie, immo nie jest podtrzymywane baterią,
brat

Data: 2010-01-16 15:43:08
Autor: Kuba \(aka cita\)
Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia je st
Rabbit McCroolick wydusił z siebie te słowy:

Miało być:

bo jak Ci kiedys   bateryjka padnie...

...to i imoblilaizer się rozkoduje;-)

mysle, ze bardziej chodzilo o bateryjke w ... samochodzie zwaną akumulator

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2010-01-16 15:41:32
Autor: Karolek
Rabbit McCroolick pisze:
[...]

Immo nie jest zasilany z baterii.

--
Karolek

Data: 2010-01-16 16:05:54
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:hisjao$2cga$1news.mm.pl...

Immo nie jest zasilany z baterii.

Na pewno we Fiacie nie jest, ale w Renault zawsze ostrzegają przed możliwym rozkodowaniem kluczyka przez wyczerpaną całkowicie baterię. Ostatnio potwierdził to facet w serwisie ślusarskim - śpieszył się z wymianą baterii. Może to urban legend?

Data: 2010-01-16 17:23:41
Autor: Kuba \(aka cita\)

[...]

ale wiesz, ze co innego rozkodowanie kluczyka (pilota), ktory łatwo mozna znów zakodować bezserwisowo, a co innego rozkodowanie immobilizera.

Poza tym renówki nie mają tradycyjnego kluczyka, tylko karte, a to troche inna technika.

ps. a ze zmianą baterii należy sie spieszyc, choć bez przesady. Czasu jest na tyle duzo, ze mozna to zrobic bezstresowo, ale zmieszczenie sie w czasie oznacza brak problemów z centralnym zamkiem (trzeba ew. znów zaprogramować pilota - podobnie jak el. szyby po odłączeniu akumulatora) a nie z odpaleniem

Data: 2010-01-17 00:49:16
Autor: z
Rabbit McCroolick pisze:

[...]

Na pewno w Corsie B w kluczyku jest kostka która nie jest zasilana. Odpowiada ona na sygnał ze stacyjki (sygnał radiowy, indukcja prądu - coś w ten deseń) :-)
Natomiast chętnie dowiedziałbym się jak to jest rozwiązane w Almerze N16. Mam nadzieję że tego nie przejęli z renault.

Data: 2010-01-17 20:17:35
Autor: Kazik
z pisze:
Na pewno w Corsie B w kluczyku jest kostka która nie jest zasilana. [...]

Nazywa sie to transponder, a wyglada tak:

http://j.techgsm.com/pi/1171041767Transponder-ID33.jpg

Data: 2010-01-17 22:49:43
Autor: krzychoo
Kazik pisze:
Nazywa sie to transponder, a wyglada tak:

http://j.techgsm.com/pi/1171041767Transponder-ID33.jpg

O właśnie! Identyczne było w kluczyku Clio II.

--
pzdr,
krzychoo

Data: 2010-01-18 23:53:40
Autor: z
Kazik pisze:
z pisze:
Na pewno w Corsie B w kluczyku jest kostka która nie jest zasilana. [...]

Nazywa sie to transponder, a wyglada tak:

http://j.techgsm.com/pi/1171041767Transponder-ID33.jpg

U mnie było kwadratowe zwykły kawałek plastiku bez napisów 5-7mm szerokości

Data: 2010-01-19 11:37:27
Autor: Torbut
W dniu 2010-01-17 20:17, Kazik pisze:
z pisze:
Na pewno w Corsie B w kluczyku jest kostka która nie jest zasilana. [...]

Nazywa sie to transponder, a wyglada tak:

http://j.techgsm.com/pi/1171041767Transponder-ID33.jpg

Tu raczej chodzi o rozkodowanie pilotas od centralnego. Immo nie ma sie nijak do baterii w kluczyku.

Data: 2010-01-17 15:43:03
Autor: krzychoo
Rabbit McCroolick pisze:
[...]

Ale w jakim Renault? Bo np. jak rozbierałem kluczyk do Clio II, to od immo była taka malutka kostka, która nie była niczym zasilana.

--
pzdr,
krzychoo

Data: 2010-01-16 16:25:38
Autor: Ogion
Brzezi pisze:
Dlatego oplaca sie miec centralny zamek :)
tfu, centralny zamek

A mi zamarzl silownik (w dzwiach kierowcy) - wrazenia z wsiadania po angielsku - bezcenne ;)

Data: 2010-01-16 16:37:23
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Przez bagażnik jeszcze fajniej.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-17 11:30:26
Autor: ..Aldi..
Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia jest

Dlatego oplaca sie miec centralny zamek :)
tfu, centralny zamek

A mi zamarzl silownik (w dzwiach kierowcy) - wrazenia z wsiadania po angielsku - bezcenne ;)

nie raz.. i nie dwa razy....

jednak nie gadaj - centralny otwiera zamki bez kluczyka, wiele razy mi to
"uratowało dupę" i pozwoliło bez dalszych ceregieli natychmiast zacząć
cieszyć się drogą do pracy ;)
pewnie jak setkom/tysiącom innych (trzeba pamiętać o silikonie na uszczelkach!)

Sposób na rozmrożenie zamków, no tragegia jest