Sposób na sfałszowanie wyborów

Data: 2010-12-11 17:32:09
Autor: pluton
Sposób na sfałszowanie wyborów

OSZUKUJĄ PRZY WYBORACH W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:

Nareszcie ktos powiedzial PRAWDE.

Nullification

Data: 2010-12-11 13:13:12
Autor: Antenka
On 11 Gru, 17:32, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> OSZUKUJ PRZY WYBORACH W NAST PUJ CY SPOS B:

Nareszcie ktos powiedzial PRAWDE.

Nullification

Odkrycia nie zrobiliście. 0 znakowanych nr dowodu osobistego i nr
pesel wiedziałam przynajmniej od 7-8 lat.

Antenka

Data: 2010-12-12 23:01:03
Autor: Jaksa
On Sat, 11 Dec 2010 22:13:12 +0100, Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

> [...]

Nullification

Odkrycia nie zrobiliście. 0 znakowanych nr dowodu osobistego i nr
pesel wiedziałam przynajmniej od 7-8 lat.

Uff, jak to dobrze ze mamy po swojej stronie takie potezne mozgi!
Tajne oznakowania w PESEL powiadasz?

No, no, czego to jeszcze mozna sie po NICH spodziewac!
Tfu!

Jaksa

Sposób na sfałszowanie wyborów