Sposób na sfałszowanie wyborów

Data: 2010-12-11 14:07:38
Autor: Brooks
Sposób na sfałszowanie wyborów
On Dec 11, 3:01 pm, Klin <""klin\"@op.pl> wrote:
http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/witamy-w-judeopolonii-henryk-paj...

OSZUKUJĄ PRZY WYBORACH W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:

<ciach>
każą Polonusom rejestrować się
na wiele dni przed dniem wyborów <ciach>
przebywających na polskich statkach morskich
<ciach>

Wylicz mi te polskie statki morskie na palcach jednej dloni.
Dla Twojej wiedzy nasz kraj zrezygnowal z wlasnej bandery, ale to
historia na osobna afere.

--
Brooks

Data: 2010-12-12 00:02:43
Autor: pluton
Sposób na sfałszowanie wyborów
Dla Twojej wiedzy nasz kraj zrezygnowal z wlasnej bandery, ale to
historia na osobna afere.

Eeee... Ale co to dokladnie znaczy ? Poszlismy do Ogolnoswiatowej
Organizacji Zarzadzania i Przydzielania Bander, ktora nam kiedys
wspanialomyslnie
zezwolila na uzywanie bandery polskiej i powiedzielismy, ze jednak
rezygnujemy
z wlasnej bandery ?

Nullification

Data: 2010-12-12 15:27:15
Autor: Klin
Użytkownik Brooks napisał:
  Klin pisze:

http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/witamy-w-judeopolonii-henryk-pajak-2/narod-bez-glosu-henryk-pajak-2/

[...]

     Głosować chyba jeszcze można nie zależnie pod jaką banderą
     pływa statek jeśli na tym statku płyną Polacy. Na terenie
     RFNu nie obowiązuje przecież polska bandera a Ci co mają
     podwójne obywatelstwo mogą oddać tam swój głos w wyborach
     na prezydenta czy do sejmu.

     A tak nawiasem co to <ciach> ma oznaczać - nie zgadzasz się
     z tymi "wyciachowanymi"  wywodami?

Sposób na sfałszowanie wyborów