Sposób na wariatów - bardzo dobry. Może atrapa kamery na bagażnik???

Data: 2010-07-05 15:57:39
Autor: kameleon
Sposób na wariatów - bardzo dobry. Może atrapa kamery na bagażnik???
> Wczoraj, znalazłem kapitalny sposób na "wariatów drogowych".
Jedziemy objazdem koło Limanowej, droga wąska, kręta, górki, ... a widzę w tylnym lusterku, jak koleś raz po raz, kogoś próbuje wyprzedzać, wcina się przy tym na siłę przed inne samochody, dojeżdża do mnie i siedzi mi centymetry na tylnym zderzaku, ... w końcu poprosiłem żonę, która siedziała na tylnym siedzeniu, żeby zrobiła mu fotkę, aparatem.... gościu jak zobaczył wycelowany w siebie obiektyw, nagle zwolnił i już do samego miasta jechał grzeczniutko z kilkumetrowym odstępem.

W ciągu weekendu, ta metoda za każdym razem zdawała egzamin :)

Raz chyba uratowałem komuś przez to jeśli nie życie, to na pewno zdrowie i samochód.

Jak na anioła stróża to kawał ze mnie.... :)
Może dobra atrapa kamery na bagażnik? Na debili powinno wystarczyć, czyli byłby święty spokój.

Data: 2010-07-05 09:12:59
Autor: Pszemol
"kameleon" <leo-art@gazeta.pl> wrote in message news:i0so0g$6b7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Jak na anioła stróża to kawał ze mnie.... :)
Może dobra atrapa kamery na bagażnik? Na debili powinno wystarczyć,

Plus zdalnie wyzwalany flash w oczy dla oślepienia :-))))))))))))))))))))))

Data: 2010-07-05 16:22:42
Autor: J.F.
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i0s7mr.3i4.0poczta.onet.pl...
[...]

Ale tak hm .. czujnik zblizeniowy polaczony ze swiatlami STOP ?

J.

Sposób na wariatów - bardzo dobry. Może atrapa kamery na bagażnik???