Sposób na z³odzieja

Data: 2009-08-24 05:40:59
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Sposób na z³odzieja
On Aug 24, 1:18 pm, mumia.leninaWYTNI...@onet.eu wrote:
Rowery trzymam w wózkarni.
W ci±gu miesi±ca dwukrotnie z³odziej odkrêca³ co ³adniejsze czê¶ci.
Mia³em nastêpuj±c pomys³y:
nietypowe ¶ruby (jest kilka rozwi±zañ) - niestety pasuj±cych brak
zaklejenie otworów na imbusy silikonem - b. ³atwo wyd³ubaæ
mo¿e macie jakie¶ pomys³y?
Nie wszystko da siê przypi±æ i nie wszystko mo¿na wzi±æ ze sob± do domu.
Na policjê zg³aszam ale ka¿dorazowo jest to szkoda rzêdu 150 PLN wiêc
praktycznie nic siê nie dziej
Wujek

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Podlaczyc rower do pradu?

Data: 2009-08-24 14:47:15
Autor: pianagol[LUB]
Sposób na z³odzieja

U¿ytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:8a53d78f-e7c6-4f15-881c-94c1bc550650r42g2000yqj.googlegroups.com...

Podlaczyc rower do pradu?

prokurator...

--
zdrowya ¿yczê,
pianagol

Data: 2009-08-24 18:18:41
Autor: MadMan
Sposób na z³odzieja
Dnia Mon, 24 Aug 2009 14:47:15 +0200, pianagol[LUB] napisa³(a):

Podlaczyc rower do pradu?

prokurator...

Jak zamocujesz na rowerze kartkê "uwaga, urz±dzenie pod napiêciem" to
nie. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-08-25 16:39:21
Autor: Andrzej
Sposób na z³odzieja

U¿ytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1wg8pmm2yd6le$.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
[...]

a obronisz ta kwestie przed sadem?
znajdzie sie ciuciu kto ja zrzuci, albo zakosi... przed zlodziejem
wiesz zlodziej zlodziejowi zrobi kawal i co...

lepiej zbuduj kojec gdzies przy scianie dla roweru i go tam zamykaj
fakt wezmiesz wiecej przestrzeni innym ale do spolki mozesz wziasc zaufanego sasiada

swoja droga to tylko tobic cos ginie? zastanow sie z kim masz na pienku
i kto cie az tak kocha:)

Data: 2009-08-25 16:47:04
Autor: MadMan
Sposób na z³odzieja
Dnia Tue, 25 Aug 2009 16:39:21 +0200, Andrzej napisa³(a):

[...]

Ale po co? U mnie rower jest w otwartej komórce i nic mi z niej nie
ginie. Poza pewn± ilo¶ci± ziarna, ale to myszy...

Data: 2009-08-29 00:44:26
Autor: Andrzej
Sposób na z³odzieja

U¿ytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:16wjkwx5ebckl.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net...
Ale po co? U mnie rower jest w otwartej komórce i nic mi z niej nie
ginie. Poza pewn± ilo¶ci± ziarna, ale to myszy...

i czym tu sie chwalic
kolega ma problem ze zlodziejem
mowienie gdzie jest lepiej nie rozwiazuje problemu

Data: 2009-08-26 13:05:55
Autor: pianagol[LUB]
Sposób na z³odzieja
U¿ytkownik "Andrzej" <brakadresu@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h70tpg$g1s$1mx1.internetia.pl...

[...]

Raczej nie.
Umy¶lne stworzenie zagro¿enia dla ¿ycia i zdrowia...
Tabliczka nic tu nie zmienia.

--
zdrowya ¿yczê,
pianagol

Data: 2009-08-29 00:45:47
Autor: Andrzej
Sposób na z³odzieja

U¿ytkownik "pianagol[LUB]" <pranagal@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h734uh$bov$1news.onet.pl...
Raczej nie.
Umy¶lne stworzenie zagro¿enia dla ¿ycia i zdrowia...
Tabliczka nic tu nie zmienia.

tak?
to po co przy urzadzeniach elektrycznych, transformatorach czy liniach PKP
sa takowe?

tak z braku laku?

tabliczka mowi nie wlaz, nie dotykaj bo cie pizd....

jak czytac nie umiesz to twoj problem

Data: 2009-08-29 10:45:01
Autor: Mariusz Kruk
Sposób na złodzieja
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej"
[...]

Kolega siê, widzê, amerykañskich filmów naogl±da³.
Linie przesy³owe, czy przewody trakcyjne s± na du¿ej wysoko¶ci.
Urz±dzenia elektryczne s± odpowiednio zabezpieczane. Tabliczka jest
dodatkowym zabezpieczeniem na wypadek gdyby podstawowe, techniczne,
zabezpieczenia przesta³y dzia³aæ.
Je¶li uwa¿asz, ¿e mo¿esz w ¶rodku miasta postawiæ niechroniony metalowy
s³upek pod napiêciem, powiesiæ na nim tabliczkê "achtung, wysokie
voltage!" i wszystko bêdzie w porz±dku, to... nawet nie chce mi siê
komentowaæ.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ ..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. \.http://epsilon.eu.org/\.\ ..\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.

Data: 2009-08-25 16:37:37
Autor: Coaster
Sposób na z³odzieja
pianagol[LUB] wrote:

U¿ytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:8a53d78f-e7c6-4f15-881c-94c1bc550650r42g2000yqj.googlegroups.com...

Podlaczyc rower do pradu?

prokurator...

....przy rowerze na postarch? ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-08-25 20:41:33
Autor: Ryszard Mikke
Sposób na z³odzieja
pianagol[LUB] <pranagal@poczta.onet.pl> napisa³(a):

U¿ytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:8a53d78f-e7c6-4f15-881c-94c1bc550650r42g2000yqj.googlegroups.com...

> Podlaczyc rower do pradu?

prokurator...

Te¿ dobry, ale nie ka¿dego staæ...

MSPNC,
rmikke

Data: 2009-08-29 00:46:54
Autor: Andrzej
Sposób na z³odzieja

U¿ytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h71i9t$er0$1inews.gazeta.pl...
pianagol[LUB] <pranagal@poczta.onet.pl> napisa³(a):
Te¿ dobry, ale nie ka¿dego staæ...

na co?
wystarczy niskie napiecie i dobre natezenie bo to zabija
i paralizuje
moze byc 12v
sa takie fajne dlugopisy co pieszcza na allegro
zgombinuj sobie cos takiego i jazda

Data: 2009-08-29 23:18:46
Autor: Gotfryd Smolik news
Sposób na z³odzieja
On Sat, 29 Aug 2009, Andrzej wrote:

wystarczy niskie napiecie i dobre natezenie bo to zabija
i paralizuje
moze byc 12v

  Wiesz co?

sa takie fajne dlugopisy co pieszcza na allegro

....kup sobie miernik. Albo pod³±cz toto gdzie¶ do oscyloskopu.

  12V? "Dobre natê¿enie"?
  A to niby jak uzyskasz tak ma³y opór (elektryczny) skóry??
  Chesz go¶cia ³ukiem elektrycznym przysma¿yæ czy jak? (tylko
jak go zapalisz, ten ³uk, bo nie dotkniêciem rêki przy
12V!)

  Nawet osobnik dobrze posolony na mokro (znaczy rowerzysta
prosto z trasy przy 30 stopniach w s³oñcu :P) bêdzie mia³
k³opot z uzyskaniem jakiego¶ istotnego pr±du.
  Nie na darmo tzw. "napiêcie bezpieczne" to 24V (mimo, ¿e
faktycznie w trudnych warunkach, czyli "na s³ono i na mokro"
pierwsze efekty wystêpuj± - efekty, nie ut³uczenie "du¿ym
pr±dem", dla jasno¶ci).

  Na sucho (sucha skóra) cz³owiek (dobra: statystyczny cz³owiek,
ró¿ne choroby siê zdarzaj±, nadwra¼liwo¶æ nerwów te¿) nie ma
szans poczuæ ¶ladów z³apania 12V, obud¼ siê!

zgombinuj sobie cos takiego i jazda

  A, taki d³ugopis, to co innego - *wysokie* napiêcie (¿eby
nie robi³o ró¿nicy, czy skóra sucha czy mokra) i *ma³y*
pr±d (¿eby nie zabi³o).

  Ale o czym innym pisa³e¶ :D to poprotestowa³em.

pzdr, Gotfryd

Sposób na z³odzieja