Sposob rozumowania i argumentowania w wydaniu boukuna

Data: 2011-01-03 01:23:07
Autor: Lorn
Sposob rozumowania i argumentowania w wydaniu boukuna
W dniu 2011-01-03 01:00,  obserwator pisze:
*Przyczyna katastrofy smoleńskiej jest arcyboleśnie prosta*

Bo jest tak prosta, że wasze kołtuńskie móżdżki nie są w stanie tego ogarnąć i tworzą matrixowe teorie, by przykryć winę Lecha małego 'dużego zimnego?' wodza.  ;-p

Data: 2011-01-03 00:36:08
Autor: obserwator
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
> [...]

Bo jest tak prosta, że wasze kołtuńskie móżdżki nie są w stanie tego ogarnąć i tworzą matrixowe teorie, by przykryć winę Lecha małego 'dużego zimnego?' wodza.  ;-p

ty nie rozumiesz tekstu. W moim tekscie chodzi o zupelnie cos innego, a nie o
sam tekst Komruskiego. Przeczytaj tekst ze zrozumieniem,.

Data: 2011-01-03 01:40:38
Autor: Lorn
W dniu 2011-01-03 01:36,  obserwator pisze:
[...]

Netykietę znasz? Zakładam, że znasz... Zacytowałem, odpowiedziałem... Ustosunkowałem swój komentarz do wyciętego tekstu, który uznałem za godny skomentowania. Mogłem resztę oznaczyć jako [cut - crap] Następnym razem tak uczynię, byś *zrozumiał*

Data: 2011-01-03 00:51:26
Autor: obserwator
[...]

dalej kompletnie nie rozumiesz tekstow. Takim jak ty ludziom o niskim IQ,
powinno odebrac sie prawa wyborcze, bo nieszczescia dla normalnych ludzi
narobia.  --

Data: 2011-01-03 01:52:55
Autor: Lorn
W dniu 2011-01-03 01:51,  obserwator pisze:
[...]

Jednak z netykieta jesteś na bakier... Zapoznaj się z nią. Prosta lektura... Zrozumiesz ;-p

Sposob rozumowania i argumentowania w wydaniu boukuna