Sposoby na kierowcow puszek....

Data: 2012-09-12 12:21:54
Autor: Mikolaj Jopczynski
Sposoby na kierowcow puszek....
Witajcie,

Pozyczonym bandziorem zrobilem w 6 dni ponad 1600 km i ..... ch mnie strzelic chce. Mnie jadac puszka tez zdaza sie nie zauwazyc, ale wtedy sypie glowe popiolem i przepraszam, ale jak widze kolesia, ktory zajedzie i jeszcze faki i kurwy rzuca, to mi sie cisnienie podnosi.

Macie jakies sposoby na takich zeby im nosa utrzec, czy nie ma sensu - bo i tak niczego nie "zrozumie" ?

M.

Data: 2012-09-12 03:50:13
Autor: Atlobek
Sposoby na kierowcow puszek....
jak mi kiedys wielka terenowka w korku celowo zajezdzal wylysialy
grubas droge to jak juz sie zmiescilem pomiedzy to stanalem przy jego
oknie, pokazalem palcem na siusiaka, pozniej na niego i pokazalem
palcami ze ma ze 2 cm max. poczerwienial :)

pzdr

   Atlobek W-wa FAZER 600 '02
 www.bikepics.com/members/atlobek

Data: 2012-09-12 10:05:51
Autor: gwojciula
Sposoby na kierowcow puszek....
W dniu roda, 12 wrzenia 2012 12:21:53 UTC+2 uytkownik Mikoaj Jopczyski napisa:
Macie jakies sposoby na takich zeby im nosa utrzec, czy nie ma sensu - bo i tak niczego nie "zrozumie" ?

Ja wyroslem z pozdrawiania. Podnoszenie napiecia i wlaczanie agresji nikomu nie sluzy. Ani Tobie ani im. Po prostu zignoruj.

Ewentualnie mozesz podziekowac z usmiechem (o ile nie masz integrala z blenda) gdy juz go wyminiesz/wyprzedzisz. --
zdrowka
amos

Data: 2012-09-12 11:07:25
Autor: AZ
On 2012-09-12, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

[...]

Przywykniesz i przestaniesz sie tym tak ekscytowac. Ja pozdrawiam
srodkowym palcem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-09-12 04:38:10
Autor: Lisciasty
On Sep 12, 1:07pm, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
Przywykniesz i przestaniesz sie tym tak ekscytowac. Ja pozdrawiam
srodkowym palcem.

W zimowych rkawicach si nie da... Co wtedy?

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocawia/
--
Kawido GPZ 550 '82
Tygrys '05

Data: 2012-09-12 13:40:12
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-09-12 13:38, Lisciasty pisze:

W zimowych rkawicach si nie da... Co wtedy?

Bierzesz szydelko i wyszywasz faka zolta wloczka (albo czarna, jesli masz zolte rekawice).
Cieszesiezemoglempomoc.

pozdr
newrom
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-09-12 13:52:24
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Sposoby na kierowcow puszek....
Roman Niewiarowski napisa(a):
Bierzesz szydelko i wyszywasz

w zimowych rekawicach??? Jebani specjalisci od robotek recznych! Ach te precle!

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-09-12 14:39:16
Autor: Roman Niewiarowski
Sposoby na kierowcow puszek....

w zimowych rekawicach???

Nie. W chinskich.

Jebani specjalisci od robotek recznych! Ach te
precle!

zawsze mozesz owinac drutem i mowic ze kofirejzer :P

pozdr
newrom
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-09-13 08:13:15
Autor: Adam Wysocki
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Przywykniesz i przestaniesz sie tym tak ekscytowac. Ja pozdrawiam
srodkowym palcem.

Krtki czas po zmianie pracy te pozdrowiem rodkowym palcem kogo, kto mnie strbi bez powodu. Nastpnego dnia nowy szef zapyta, co ja mu tam pokazywaem, bo on mnie zobaczy i tak sobie zatrbi...

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

Data: 2012-09-12 13:00:59
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Mikolaj Jopczynski napisał(a):
Macie jakies sposoby na takich zeby im nosa utrzec

Zaloz bloga.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-09-12 14:00:11
Autor: Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak
On 12.09.2012 12:21, Mikolaj Jopczynski wrote:
[...]

Ten kto rozumie to przeprosi, na resztę szkoda nerwów.

Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.

PwG
Y.

Data: 2012-09-12 14:50:08
Autor: cos
> [...]

Ten kto rozumie to przeprosi, na resztę szkoda nerwów.

Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.

Czołem
Y.

Data: 2012-09-12 20:17:35
Autor: Adam Paszczyca
Sposoby na kierowcow puszek....
Dnia Wed, 12 Sep 2012 12:21:54 +0200, Mikolaj Jopczynski napisa(a):

Macie jakies sposoby na takich zeby im nosa utrzec, czy nie ma sensu - bo i tak niczego nie "zrozumie" ?

Kamera, nagranie, zgoszenie, mandacik.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688

Data: 2012-09-12 22:15:42
Autor: Monster
Sposoby na kierowcow puszek....
Przykadzik pani niewidzcej i mocno niesyszcej:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9EkpraF1XNY
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-09-13 05:24:50
Autor: AZ
On 2012-09-12, Monster <alpy2@op.pl> wrote:
Przykładzik pani niewidzącej i mocno niesłyszącej:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9EkpraF1XNY

Standard. Sie pewnie malowala. Ja jak stalem do skretu to jedna idiotka
tak skrecala ze jej yaris zaszedl na mnie, chuj z tym ale nawet pizda nie
zauwazyla ze wjechala w kogos.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-09-13 12:53:38
Autor: Grzybol
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości
On 2012-09-12, Monster <alpy2@op.pl> wrote:
[...]

Bo baby sa stworzone tylko do ruchania. No, czasem jeszcze cos ugotuja...

--
Grzybol

Data: 2012-09-13 17:11:52
Autor: Monster
W dniu 2012-09-13 07:24, AZ pisze:
On 2012-09-12, Monster <alpy2@op.pl> wrote:
[...]

Facetów też dotyczy,gamoń patrząc się na mnie,a ciężko nie zauważyć zaprzęgu,wjebał się centralnie na rondo prosto pod wózek.Jakoś dałem radę driftując,pisku opon i klaksonu też nie zarejestrował,a celowałem prosto w jego drzwi,minęliśmy się na grubość lakieru.
Może było tak jak u Pratchetta,nie widział nigdy takiego dziwoląga więc mózg nie chciał zarejestrować tego co oczy widziały:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-09-13 19:25:44
Autor: Alf/red/
On 2012-09-13 17:11, Monster wrote:
ciężko nie zauważyć zaprzęgu

E tam, u nas na wsi (W-wa) co tydzień słychać "nie zauważył nadjeżdżającego tramwaju/autobusu".

nie widział nigdy takiego dziwoląga więc
mózg nie chciał zarejestrować tego co oczy widziały

Znany efekt psychologiczny. Taki filmik z ludźmi rzucającymi piłkami, i gorylem, widziałeś?

--
Alf/red/

Data: 2012-09-13 20:59:47
Autor: Monster
On 2012-09-13 17:11, Monster wrote:
ciężko nie zauważyć zaprzęgu

E tam, u nas na wsi (W-wa) co tydzień słychać "nie zauważył
nadjeżdżającego tramwaju/autobusu".
Pismaki uwielbiają ten zwrot-motocyklista nie zauważył wyjeżdżającego z boku auta..

Znam,nikt goryla nie widział:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-09-13 13:30:25
Autor: ditron
On Wednesday, September 12, 2012 12:21:53 PM UTC+2, Mikoaj Jopczyski wrote:

Macie jakies sposoby na takich zeby im nosa utrzec, czy nie ma sensu -

Starym sposobem - przy pomocy pici... a choby po lusterku - moze malo elegancko ale daje satysfakcj.

Data: 2012-09-14 08:44:36
Autor: Monster
W dniu 2012-09-13 22:30, ditron pisze:
[...]

Pniej taka "napadnita"cipa jedzie na policj i problemw jest wicej.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-09-13 23:57:05
Autor: ditron
On Friday, September 14, 2012 8:44:32 AM UTC+2, Monster wrote:

P�niej taka "napadni�ta"cipa jedzie na policj� i problem�w jest wi�cej.

"jest ryzyko -jest zabawa" ;)

Data: 2012-09-23 13:05:54
Autor: TasmaN
Sposoby na kierowcow puszek....

Uytkownik "Monster" <alpy2@op.pl> napisa w wiadomoci news:5052d24f$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-09-13 22:30, ditron pisze:
On Wednesday, September 12, 2012 12:21:53 PM UTC+2, Mikoaj Jopczyski wrote:

Pniej taka "napadnita"cipa jedzie na policj i problemw jest wicej.

a tak realnie co moze grozic motocykliscie jak strzeli lub urwie lusterko?

bez nagrania, bez filmiku tylko naoczny swiadek - kierowca...

tylko tak realnie, bez teoretyzowania z paragrafami.

-- - TasmaN

Data: 2012-09-24 11:04:41
Autor: Bartomiej Kacprzak
Sposoby na kierowcow puszek....

Uytkownik "TasmaN" <tasman[@]gsxf[.]pl> napisa w wiadomoci news:k3mqem$qi3$1node2.news.atman.pl...

[...]

Ze Cie dogoni i jebnie samochodem i skonczysz tak jak ten chlopak z Warszawy.
Albo przyjdzie do Ciebie wezwanie z komendy o zniszczenie mienia.

pozdr

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2012-09-24 14:51:11
Autor: Seoman
Sposoby na kierowcow puszek....
Uytkownik "TasmaN"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:k3mqem$qi3$1@node2.news.atman.pl...
a tak realnie co moze grozic motocykliscie jak strzeli lub urwie lusterko?

Za bycie tpym sukinsynem gdy nie ma wiadkw zwykle nic nie grozi.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2012-09-24 15:08:21
Autor: AZ
On 2012-09-24, Seoman <rao17.usun@to.op.pl> wrote:
a tak realnie co moze grozic motocykliscie jak strzeli lub urwie lusterko?

Za bycie tępym sukinsynem gdy nie ma świadków zwykle nic nie grozi.

A za bycie niemyslacym kutasem lub pizda grozi urwanie lusterka. Ot co.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-09-24 17:01:09
Autor: TasmaN
Sposoby na kierowcow puszek....

Uytkownik "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl> napisa w wiadomoci news:k3pl00$gdu$1usenet.news.interia.pl...
[...]

ot i cale precle... niezmienne od 2001 roku :D
brakowalo mi juz tego nawet ;D

-- - TasmaN

Sposoby na kierowcow puszek....