Sposoby na meneli

Data: 2009-08-07 13:48:10
Autor: Jan-xx
Sposoby na meneli
Hej!

Rzecz sie dzieje w Edynburgu. Kolo mojego sklepu jest gabinet, ktory jest czynny tylko 3 dni w tygodniu. W pozostalych dniach ostatnio lubi tam sobie siadywac parka meneli. Pija alkohol, pala papierosy (czuc to u mnie w sklepie), zebraja, zostawiaja smieci i obrzydliwie wygladaja. Odstraszaja mi klientow. Chcialbym ich stamtad przegonic. Czy znacie jakies sprawdzone sposoby? Probowalem z nimi rozmawiac, ale bez skutku.

Nie chodzi mi o robienie sensacji, dopie***lenie im, tylko poprostu, zeby sobie poszli i nie wracali.

Moje pomysly:

1. Rozmowa z wlascicielem gabinetu, gdy sie pojawi - moze jemu nie pasuje, ze tam przesiaduja i smieca, i moglbym ich przeganiac w jego imieniu,
2. Poinformowanie policji, ze pija i smieca,
3. Sprowokowanie do agresji (bardzo latwo to zrobic), poinformowanie policji.

Cala kwestia zastanawia mnie o tyle, ze tacy przesiaduja regularnie pod wiekszymi hipermarketami, wiec moze nie jest prosto sie ich pozbyc lub nie ma takiej potrzeby.

--
Jan-xx

Data: 2009-08-09 20:14:23
Autor: Nobody
Sposoby na meneli
Jesli masz sklep to moze móglbys wymyslic dla nich jakies zajecie, nie musi to byc jakas wielka rzecz, w zamian dalbys im piwo i bulke pod warunkiem, ze poszliby sobie to skonsumowac w inne ustronne i stosowne miejsce.

Sposoby na meneli