Sposoby na obniĹĽenie temperatury w miesz kaniu/domu

Data: 2017-05-30 12:30:06
Autor: quent
Sposoby na obniĹĽenie temperatury w miesz kaniu/domu
On 23.05.2017 18:11, Marcin Tomczak wrote:
Ciekaw jestem jak wy sobie z tym radzicie. Ja szczerze mówi±c zasłaniam okna zasłonami, pewnie jak większo¶ć, ale nie lubię siedzieć tak po ciemku. Może m±drzejsi ode mnie odkryli już metodę na niższ± temperaturę (najlepiej 22-24 stopnie ;) w domu? :)

Powie¶ na wiatraku wkłady chłodz±ce do termotoreb, ponoć co¶ tam to daje :-)

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-07-09 11:12:08
Autor: ąćęłńóśźż
Sposoby na obniżenie temperatury w mieszkaniu/domu
Niezły sposób to "odwrócenie" działania instalacji centralnego ogrzewania poprzez wpuszczenie wody zimnej do układu.
Byłem na wakacjach w takim domu, gdzie podłogówka (a w innych pomieszczeniach sufit) chłodziła.
Inna sprawa, czy kto¶ lubi zimne stopy od zimnej podłogi (dla mnie to było nieprzyjemne przy chodzeniu, a szczególnie staniu w miejscu na bosaka).

-- -- -
Ciekaw jestem jak wy sobie z tym radzicie.

Data: 2017-07-17 17:00:50
Autor: Grzegorz Tomczyk
W dniu 09.07.2017 o 11:12, ±ćęłń󶼿 pisze:
Byłem na wakacjach w takim domu, gdzie podłogówka (a w innych pomieszczeniach sufit) chłodziła.

Byleby tylko nie zbierała się rosa na podłodze i suficie.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Sposoby na obniĹĽenie temperatury w miesz kaniu/domu