Sposoby na zapieczone peda艂y w korbie

Data: 2014-01-08 08:52:02
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Sposoby na zapieczone peda艂y w korbie
W dniu 2014-01-07 22:02, Mike pisze:
Kurcze ja nie wiem jak ludzie mog膮 sprz臋t do takiego stanu doprowadzi膰.
Jak ja wkr臋cam peda艂y w korb臋 to ciut dobrego smaru sta艂ego i po dw贸ch
latach/ kilknastu ty艣 km, odkr臋cam imbusem bez przed艂u偶ki i wysi艂ku.

No a do rzeczy, bo gra warta 艣wieczki (korba fc-970 peda艂y te偶 chyba
970).

Wykr臋ca艂em peda艂y z podobnego zestawu.

Mo偶e kto艣 ma jakie艣 sprawdzone specyfiki...?

Szlifierka i imad艂o

W ostateczno艣ci korba ma wi臋ksz膮 warto艣膰 ni偶 peda艂y, wi臋c my艣l臋 albo w
imad艂o z艂apa膰 o艣ki peda艂贸w (cho膰 czuj臋, 偶e i tak b臋d膮 si臋
obraca艂y)..albo rozwierci膰 o艣 o ile nie jest z jakiego艣 kosmicznego
materia艂u ;)

Tak jak inni pisali. Zeszlifowa艂em o艣ki na p艂asko z przeciwleg艂ych stron aby uczyni膰 "chwyt" do imad艂a. O艣ki wsadzi艂em w imad艂o, waln膮艂em m艂otem gumowym, odkr臋ci艂em. St贸艂 z imad艂em si臋 kr臋ci艂. Ale gdy st贸艂 przytrzymano, to w ko艅cu o艣ka si臋 da艂a wykr臋ci膰.

Seco

Data: 2014-01-08 10:48:16
Autor: Mike
[...]

Dobra no na pocz膮tek spr贸buje patent z wklejeniem imbusa w gniazdo po wcze艣niejszym moczeniu w nafcie.
Jak nie pomo偶e to spr贸buje o艣 w imad艂o mo偶e mi臋dzy ogumowane deseczki, cho膰 i tak pewnie b臋dzie si臋 艣lizga艂o i trzeba b臋dzie w ostateczno艣膰 zeszlifowa膰...tylko chyba uwa偶nie, bo z tego co doczyta艂em, to w pd-m970 o艣 jest dr膮偶ona...

ah tak tak, peda艂y odkr臋cam w dobr膮 stron臋 ;)

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wroc艂aw]
[GG:1303401] mikemtb ma艂pa o2 pl
http://mikemtb.pl

Data: 2014-01-08 09:56:23
Autor: AZ
On 2014-01-08, Mike <mikemtb@mail.patrz.w.sigu> wrote:
[...]

Zmien kolejnosc, zebys nie mial problemu z odtluszczeniem :-)

[...]

Czytalem tez o przypadkach urwania osi, wiec raczej delikatna jest. Ja bym
szedl w kierunku ruszenia gwintu niz odkrecania "na chama". Sprobuj moze
uderzyc solidnie mlotkiem w os.

--
Artur

Sposoby na zapieczone peda艂y w korbie