Spot PIS - bartoszewicz

Data: 2010-05-10 21:36:47
Autor: A
Spot PIS - bartoszewicz

Użytkownik "954" <marek.zmylka@raptor.pl> napisał w wiadomości news:hs9n3b$t15$1news.onet.pl...
Wiem, wiem jutro dolacze do listy spamerow ale co tam, warto bylo

Czyli wybrane bon moty na temat Polski, Polaków i polskich władz wygłoszone w kraju i za granicami, wybitnego polskiego patrioty i ideologa politycznego Platformy Obywatelskiej (zwłaszcza w zakresie polityki zagranicznej) Pana Władysława Bartoszewskiego
http://www.youtube.com/watch?v=MNqSOvPNn_4

A mi tam nikt nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest czarne......

Data: 2010-05-10 21:39:45
Autor: 954
Spot PIS - bartoszewicz

Użytkownik "A" <dd@nikto.pl> napisał w wiadomości news:hs9n8l$tht$1news.onet.pl...

[...]

A mi ze polskosc to nienormalnosc, chocby z komina

Spot PIS - bartoszewicz